חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כולנו – נוהרים ונוהרים

מאת: אברהם פכטראקטואליה27/12/20201005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כעקרון – קל מאוד להבטיח, קשה מאוד לקיים את ההבטחות, כי המציאות, החיים, הפוליטיקה, הצורך בקואליציות מעקרות חלק גדול מההבטחות.

כששומעים את בנט, סער, שלח – זה נשמע יפה, כמעט משכנע, אבל לא עובר את מבחן המציאות הפוליטית הישראלית הסבירה והסבוכה.

שימו לב לעריקים, בורחים, מקימי מפלגות סער – אלקין, מאוכזבים, מתוסכלים, לא קיבלו את התפקידים שהם חלמו או חשבו שמגיע להם, פורשים ומשמיצים.

זאב אלקין – איש משכיל מאוד, שחקן שח מעולה, איש סודו ועוזרו של נתניהו לאורך השנים, שיבח והילל אותו, ופתאום הפסיד במשחק שח, התאכזב ובמקום להשאר על הלוח או על הגלגל – קפץ החוצה, ופתאום ופתאום הבין שביבי טועה, מטעה ולא מתאים. זה נראה ונשמע מגוחך ולא משכנע.

ולכל השחקנים החדשים – בזירה הפוליטית, כדאי ללמוד מחכמים מכם, שכבר עברו את כל השלבים האלה.

אז אמנם נכון, לא הכל חלק, לא הכל נעשה בחכמה או בזמן, אבל תנסנו בתנאים קשים להצליח, נראה אותכם!!!

שר המים שירדו לו המים לפתע

שר המים זאב אלקין שמע בחירות והרגיש שיורדים לו המים, והחליט ללדת במפלגה חדשה. אלקין אדם משכיל מאוד ושחקן שח מעולה, במקום לעשות גמביט המלכה בליכוד החליט להיות סוס על לוח השח של סער. וכך הצטרף לרשימת המאוכזבים מתוסכלים שעורקים, לחפש גאולה במקומות חדשים, וכל זאת כי קיבל מט בליכוד ופצח ברשימת האשמות שחלקן נכונות, אבל הפתרון שלהם לא פתיר בעריקה ובריחה, ומאחר וסער מחפש שם, הנה הצעותיי מ.ל.ח מימין לליכוד חדש או גאולת ישראל, או שתי גדות לליכוד בסער נמצא תקווה, מי שרוצה ביבי שלא יצביע בסער, אנחנו נראה לו מאיפה ....


מוטציות פוליטיות

רבותי, 4 מקרים של המוטציה התגלו בישראל. אותי זה מצחיק ולא מפתיע כי רק עתה הודיעו על בחירות, חכו חכו עד שהבחירות יגיעו לשיא. האם החיסון טוב גם למוטציות הפוליטיות - אני בספק. כי העם היהודי גבול במסורת של שני יהודים על אי בודד ובונים 3 בתי כנסת.

הווירוס – הוכיח שהגודל לא קובע

תם הוויכוח הישן נושן לגבי הגודל, מסתבר שהגודל לא קובע והראיה בג קטן בג קטן את
כל העולם בסגר גמר. ובזמן שכל המדענים חיפשו חיסון, הקורונה חיפשה מוטציה, ובזמן שבעולם צעקו יש חיסון, הבג זעק יש מוטציה, וכך יש הוכחה מדעית לדורות שהגודל לא קובע אלא האיכות, הכמות, הזהות, הישות והנחישות.

"מה רעה בהבטחות, כל אחד יכול להיות עשיר בהן". (אובידיוס)

"הדרך הטובה ביותר לקיים אבטחה, היא לא להבטיח". (נפוליון בונפרטה)

"אדם צריך זכרון יוצא מהכלל, כדי לזכור את כל ההבטחות שהוא מבטיח". (פרידריך ניטשה)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: