חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי לפורשים - אליי

מאת: אברהם פכטראקטואליה05/02/2021836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דני יתום אלוף בצה"ל, ראש המוסד לשעבר, שרצה לרוץ על גב הגמלאים ואולי קיווה לשחזר ההישג של "רשימת הגמלאים" של רפי איתן ז"ל, אבל הזקנים עדיין לא סניליים, לא התלהבו.

הרץ האחרון – האלוף חולדאי, נפל על חרבו עם שלטי חוצות בנוסח "יש רק שני מנהיגים" – אני וביבי, ומה נשאר, רק ביבי וטיבי.

האחרון שמחזיק "בשטח" – ועדיין לא אמר את "סוף פסוקו" – עופר שלח, שמקבל בכל הסקרים 0% ביחד עם פרופ' זליכה, שגם הוא מועמד מצוין לפרישה או לחיבור מסכן. שלח הבין ולפני קו הגמר פרש.

ואם לצטט את איווט ליברמן, פוליטיקה זה לא מתמטיקה כי 1+1, זה לא תמיד 2, זה יכול להיות גם 1.5 וזאת כל תורת הפוליטיקה על רגל אחת.

מסקנה: אלופי צה"ל בהווה, בעתיד שחושבים לרוץ לפוליטיקה, ההיסטוריה של המועמדים לא מוצלחת – למה: כי פוליטיקה וצבא הן שתי פלנטות שונות.

פורשים יקרים

מי לפורשים אליי: הגענו לישורת האחרונה קו הגמר נראה בפתק זה. הזמן לכל המהססים המתלבטים, המהססים, המבקרים הרואי שחורות, הרוצים להיות ניו-זילנד - להתאגד ולהקים ממשלת צללים אוטונומית אוטואימונית שתתחרה בבחירות ותביס את "השלטון שלא מצליח להיות כמו טאיוון" ורוצה להיות כמו אירופה רבתית. הגיע עת האביב של הפורשים של אלה שלא עוברים את אחוז החסימה להשמיע קולם ולהיעלם בנבכי ההיסטוריה הפוליטית לא נחמיץ את ההזדמנות ההיסטורית שנתנה לנו.

אנחנו לא אוסטרליה

קחו דוגמה מאוסטרליה, מצאו שומר במלונית שנדבק והטילו עוצר בזק על כל העיר פרת. זאת נחישות, זאת דרך להלחם בנגיף, וזה ציבור ממושמע, כמו בישראל כשלא מצאו אחד שנדבק יצאו מיליון איש לחתונות ולוויות. לכן ישראל במקום הראשון ....

לימון שור

הבחירות בפתח, גלים של הבטחות, הצהרות, פתרונות וכל אלה לא עמידים מול המוטציה הפולנית, שזה אומר שכל ההבטחות הם כמו פולניה בוכה מתלוננת קרה חולה חולה אלמנה. אי לכך אל תאמינו לצעקנים מתבוללים, אנשים שעושים רוח, מפזרים עננים וכותבי ספרים ובמיוחד המומחים שיודעים איך לפתור את כל הבעיות של הכלכלה, החברה והקורונה, בקיצור תלכו להתחסן ותנהרו לקלפיות לבריאות.

הזועקים ומקטרים על נתב"ג

חוצפנים חסרי בושה, פרשנים ואנשי ציבור משווים אותנו לניוזילנד טאיוון פיליפינים ודורשים וועדת חקירה ואיש לא שואל אותם לגבי קבוצות חרדים ומיעוטים נוספים שמצפצפים על ההנחיות, פותחים לימודי תורה, חתונות המוניות, תיבות בלי מסכות, וכשמגיעים שוטרים הם נאצים עמלקים קלגסים. איפה אתם חיים? בטאיוון, ניו-זילנד או כאן בארץ הלא קודש, ארץ של קבוצות חסרות אחריות ציבורית. אז אולי להטיל עליהם סגר הדוק סביב ישובים אלה, אין יוצא אין בא, שיחיו יחלו וימותו על פי אמונתם.

דרכון ירוק

סיפור מתקופת הקורונה: יש לי דרכון ירוק וגם כחול אבל אין לי לאן לטוס כי אירופה צבועה באדום, איי יון בבורדו. אז מה נשאר אילת סגורה (הייתי שם יותר מ-100 פעם גם בים המלח). אז מה נשאר לנו, לשיר אנחנו נשארים בארץ, כי יש לנו ארץ נהדרת ומקום ראשון בליגה של החיסונים.

ולסיום משהו נחמד וקליל

מסתובבים בינינו "סבים וסבתות" שקיבלו זריקה שניה ולא מגלים לנכדים. הגיע הזמן לחזור למשימות ולטפל בנכדים ונכדות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: