חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורונה – קורונה – קורונה – אי יאי איי איי

מאת: אברהם פכטראקטואליה15/02/20211107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ואילו בארץ מחפשים בפנסים – מה לא עובד, מה לא פועל ואיך ביבי בורח מהמשפט שכבר החל ופתיחת הסגר מתמהמהת. ועדיין טוענים שהוא מתחמק מהמשפט עם החיסונים.

המשפט החל בסערה- ובינתיים בכל ישיבה מתגלים פגמים, ליקויים קשים בניהול החקירה ותחילתה.

ללא אישור בכתב מהיועץ המשפטי – שזה חיוני ומהותי בהתאם לסע' 17 לחוק יסוד הממשלה.

מי שטוען, ויש כאלה – שאישור בכתב מהיועץ, הוא נחוץ אבל לא מהותי, לא עקרוני, לא חובה ואפשר להסתדר בלי, אם אישור רטרואקטיבי או בעל פה, הוא על גבול הבורות המשפטית או על גבול שנאה שמעוורת עקרונות יסוד של שלטון החוק.

עשרות ואולי מאות תיקים נסגרו או זוכו, בשל ליקויים בפרוצדורה, עשרות פושעים, רוצחים, אנסים, שודדים חמקו מבית הסוהר בשל ליקויים בצווי מעצר, צווי חיפושים, ליקויים או לא קיימים, מסדרי זיהוי ליקויים, אז אל תאמינו שפרוצדורה לא חיונית ולפעמים אף מהותית.

ומה עושה גנץ – בימים אלה, מנסה לטרפד כל יוזמה של הממשלה, קבינט הקורונה, משרד הבריאות כדי להרוויח אולי אולי עוד מנדט, שלא יעביר אותו את אחוז החסימה. כמה עצוב.

צביעות מהי?

קורונה קורונה קורונה אי יאי איי איי בחירות 21, סובבים ונעים סביב הנגיף הקטן, מחד חסידי החיסונים והסגר והאופוזיציה תופסים פוזיציה של מומחים ומבינים וצועקים "כשלון בזיון שוויון" בעוד אלה אומרים לסגור ולצאת, את אלה צועקים לפתוח לפתוח, להפסיק למתוח כדי לקושש מנדטים. ההורים בוכים, הילדים חונקים ומחניקים ומתברר לפתע שהם גורם מרכזי בהדבקות, לא הפנסיונרים והלגיונרים אלא הצעירים הנמרצים בבתי-ספר ובערי הספר. ואלה שצועקים קחו דוגמה מטאיוון, ניו-זילנד - לא אומרים קחו דוגמה מציות מקיום נוהלים, כי ישראל מקום ראשון בחיסונים ומקום ראשון בהפרות החתונות מסיבות ולוויות. אז מה עושים: שומרים מתחסנים ורוקדים כל הדרך אל הקלפי עם הפתק הנכון והנבון.

הנייד שלי מתפקע מצחוק והודעות

הנייד שלי צוחק ואני מגחך על כל ההודעות שמתקבלות לנייד מהרשימות לכנסת. איזה הבטחות, איזה פתרונות יצירתיים, להבראת המשק החברה, הבריאות החינוך, בקיצור עשיית מהפך במדינה, להתנער מהממשלה הרעה הזאת: ולתת צ'אנס לכוחות צעירים כמו הורוביץ, מיכאלי - זליכה להחזיר את שלח, חולדאי - בוגי, ציפי, אולי מופז עם היועץ המזוקן ברק ונקים מזרח תיכון חדש, כחזונו של פרס שאמר: בהולוגרמה בארץ נהדרת מפלגת העבודה הנוכחית נראית יותר מתה ממני. ואני אומר: העיקר הבריאות תנהרו להתחסן ומשם לקלפיות ותצביעו כמו האמא של אשתי שתמיד הצביעה רק בגין... גם הרבה אחרי מות קדושים ...

פרוצדורה - חובה

חוק פרוצדורה ושלטון החוק - כדי למנוע ספק הפרוצדורה היא חלק אינטגרלי ומהותי של החוק, והטוענים שאפשר לעקוף או להמעיט במשקל הפרוצדורה אלה דברי סרק משפטיים הנשמעים לאחרונה בתדירות רבה מדי ומעידים על בורות מחד והתחכמות מאידך. להבהיר את הנושא מאות תיקים החל בעבירות קלות עד פשעים חמורים כולל רצח נסגרו זוכו בשל שימוש בפרוצדורה לא תקינה, דוגמת מעצר בלתי חוקי, חיפוש איסוף ראיות או מסדר זיהוי לא תקני, לחץ ועינוי בחקירות שימוש לא נכון בעדי מדינה או מדובבים בצורה לא חוקית פסלו חקירות וכתבי אישום לעשרות. לכן כאשר חוק יסוד קובע שיש לקבל אישור בכתב מהיועץ המשפטי לממשלה לפתיחת חקירה נגד ראש ממשלה זאת פרוצדורה מהותית שבכוחה לפסול כאשר הפרקליטות בתשובה מגמגמת מובכת ומחפשת מוצא מפולפל ולא אמין זאת פגיעה בשלטון החוק. למה הדבר דומה לרץ שפוסל ביציאה טרם נשמעת יריית הזינוק במקרה של נתניהו כפי שהיה בבית משפט הפרקליטות פסלה מעדה ורצה מהר מדי לפני מתן אות הזינוק. כל ניסיון לחפות או לעקוף את סדרי המשפט רק מצביע על הלהיטות שהיתה ועודנה קיימת בהגשת כתבי אישום שחלקם לא מבוססים, לא ראויים לדיון בבית משפט ובעיתוי בעייתי מגמתי בנסיבות אלה הטענות להגנה מן הצדק נשמעות אמינות ביותר.

נתניהו מסתער על המשפט

הפתעה: נתניהו לא בורח ממשפט אלא מסתער עליו. כשאני שומע את מיטב פרשנינו בטלויזיה אני מגחך להנאתי ורץ לשתות תה צמחים כאות הזדהות על עומק הפרשנות החוזרת על עצמה כבר שלוש שנים של חקירות הדלפות של דפי כורש נקודתיים: לפי חוק הבחירות כל מפלגה מקבלת זמן מסך מוגבל לפי גודל המפלגה במשפט שהחל ביבי מקבל זמן מסך בלתי מוגבל עם הפנים עם הגב עם הפרקליטים עם המתנגדים עם הפרשנים והמסקנה הסופית האהדה איליו עולה המנדטים זורמים כוחו לא נחלש למרות מאמצים רבים כי האפקט של הרדיפה והטחינה החוזרת של נאשם עם שלושה כתבי אישום פועלת הפוך על חלק גדול מהציבור וכדי להרגיע כדאי להצביע שהמשפט יגמר הרבה אחרי גמר הבחירות ולדעתי לקראת גמר הקדנציה או אחריה. לכן ככל שירדפהו וישמיצהו כן יפרוץ וכוחו יגדל. ראו הזהרתיכם!

ונקודה לסיום:

כל יום אנו שומעים: קחו דוגמא מטאיוון, אוסטרליה, ובעיקר ניו-זילנד. ובכן בניו-זילנד נמצאו 3 אנשים חולים בקורונה – ראשת הממשלה הטילה סגר על כל העיר אוקלנד ל-4 ימים. עכשיו תארו לכם אצלנו 5 או 50 או 500 חולים ומטילים סגר על ת"א, חיפה, באר-שבע. איזה צרחות, מרד, פוליטיקה, בחירות – זה ישראל!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: