חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקורונה – לא בירה – והבחירות לא נגיף

מאת: אברהם פכטראקטואליה01/03/20211095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר לפיד מרגיש, שהוא הולך ויורד או שהלפיד פג תוקפו, הוא מתחיל לפזול לצדדים כולל, "הצהרה מפורשת שאינו פוסל תמיכה של הרשימה המשותפת", שזה אומר: כדברי בנט: "חיבוק למחבלים", או כמו שזה נראה בעיני הציבור הציוני, רוקד עם תומכי טרור, שונאי מדינה יהודית, תומכי מדינת כל אזרחיה שפירושה סוף למדינת היהודים.

ומי קופץ לעזור לו – אנשי שמאל + שמאל פלוס שמסכימים לתזה ההזויה הזו.

לעומתם בנט את שקד – אמנם שוללים קשר מעין זה או שותפות פוליטית, אך מאידך הדיבורים על "אני ראש ממשלה, אני יכול להוציא את ישראל מהבוץ הבריאותי, כלכלי – הוא בבחינת בדיחה "לארץ נהדרת".

ומה אומר שומר הברים איווט ליברמן, תוך 48 שעות אני מחסל את הנייה, אני אפציץ את סכר אסואן, בקיצור – הוא מפצץ בפה טוב יותר מאשר במציאות, ותקופת כהונתו כשר בטחון (שנאלצו להזמינו כדי להקים ממשלה), היתה תקופת "פרווה" שגרתית.

ואחרון חביב – המועמד גנץ, שחבריו לנשק קוראים לו לפרוש והוא צועק "אתם יורים לי בגב, במקום להסתער איתי. אני צועק "אחרי" – ואיש לא מצטרף, עצוב, עצוב!

אשה חזקה ומשפיעה

היא משתתפת בדיונים רגישים, מתערבת במינויים ופיטורי יועצים, לא נבחרה לשום תפקיד, מתערבת במשילות, מושכת אש משרים ופוליטיקאים על מעורבותה. הפתעה הפתעה - זאת לא שרה נתניהו, מדובר בבת-הזוג של בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה. מסקנה - נשים של מעורבות ישירות או בעקיפין בעשייה של בעליהן, וההוכחות רבות בארץ ובעולם, הוא שנאמר "שרשה לה פאם".

קווים הם לפעמים

אין לו קווים אדומים, הוא חושב רק על עצמו, על הקריירה שלו, על הכיסא הרם ולא בוחל לתת יד חמה לרשימה המשותפת, תומכת טרור אנטי-ציונית, אנטי-יהודית, רק כדי להגיע לשלטון. כן, כן זה לא ביבי, זה לפיד במיטבו. עכשיו תארו לכם גישה כזאת מימין, איזה מהומה היתה קמה ברשתות הדיג הפוליטיות. 30 יום לבחירות והרצון להחליף את ביבי עולה כיתה ויורים על הימין לא רק בגב אלא גם בישבן מעל האלונקה ומתחתיה .

היועץ המשפטי מפשל בית המשפט מטייח

התפתחות דרמטית - משפט נתניהו נדחה עד אחרי הבחירות והיועץ המשפטי ננזף והעבירו עליו ביקורת. האם היו ביניכם כאלה שהאמינו או חשבו לתומם שבית-המשפט יודיע שאין חתימה בכתב מטעם היועץ, כנדרש בחוק יסוד הממשלה, יבטל את החקירה וכתב האישום. מישהו האמין שהמערכת תהיה נועזת ולא תחפה על מחדל מהותי כזה. אני לא הייתי מבין אלה התמימים, ראה את משפט זדורוב, איך המערכת נלחמת כדי לחפות על מחדלים, על אי חתירה לאמת משפטית, רק כדי לשמר ולהגן על עצמה, ורשויות אכיפת החוק בפני סתירת לחי פומבית. ואולי הדרך השניה היא שמחזקת את שלטון החוק. זיכוי או ביטול, זה לא חולשה ולא פגם, זה מצביע על אומץ ועל חוזק של שלטון החוק.

מרד הרשויות באירופה

מרד הרשויות המקומיות בנושא החינוך וההגבלות בפורים, גם על-ידי כחול לבן, או מרד המלוניות. אז תראו לי מדינה אחת באירופה כמו אנגליה, צרפת, גרמניה, ספרד, אטליה, הולנד ואחרות, שם יש מרד רשויות עיריות או מפלגות כנגד החלטות ממשלה או משרד הבריאות, וברוב חוצפה מבקשים להשוות לטאיוון, ניו-זילנד. למרבה הפלה אין שם ישראליים לא חרדים ולא מיעוטים כמו בישראל. ולסיום קטע סטנד-אפ של גנץ בעניין המודעה ואי רצונו לפרוש: "אני הצטרפתי כדי לשמור על הדמוקרטיה". כלומר לפניו ואחריו לא היתה ולא תהיה דמוקרטיה. למרות שגנץ קפץ על רימון דמה וירו לו בגב או בתוך הנגמ"ש. והוא צועק: "אני לא פורש אני לא פורש אלא אם יפרישו אותי".

הזוג גנץ ואברמוביץ – יורים ובוכים

מי שצפה בראיון של גנץ עם אמנון אברמוביץ התרשם מהדברים הבאים : גנץ קפץ על רימון דמה כדי לשחק את הגיבור. גנץ שיקר לבוחריו שלא ישב עם ביבי ורץ לכיסא שר בטחון. גנץ לא יכול לפרסם מודעות ענק על יושרה ואמת ואילו העיתונאי אמנון הפגין אובייקטיביות ועיתונות טובה בהפגינו שנאה והתזת רעל על נתניהו. כמו עוד כמה מעמיתיו למקצוע. לסיכום זה ראיון חד-צדדי, מגמתי שהציג את שתי הדמויות באור מהבהב לא נעים ולא מקצועי.

גם אני במשחק

לאור גל החקירות בימים טרופים אלה והתפתחויות דרמטיות, בעקבותיהן תוך חיפוש נואש של המשטרה אחר עדי מדינה, החלטתי לרכב על הגל ולפתוח אקדמיה לעדי מדינה קיימים ....עתידניים וכאלה עם פוטנציאל. התנאים הבסיסיים הם....דירת מסתור במגדלי יו...ל..ווי...אי...פי........גישה חופשית לבזק, יס, תאגיד, איפון מילה אחרונה חינם.... חינמון כל יום לפי בחירה. אפשר גם טיול לחו"ל או שיט בצוללת. הדרישות פשוטות: לספק אקדח מעשן... אפשר אקדח שמעשן סיגרים או סיגריות תוצרת חו"ל... סיפורי מין רצוי בתנאי שיש בהם בשר... הקלטות, תמונות ומסרונים יתקבלו בברכה. בשלב זה מחפש משקיעים רציניים עם הון, ניסיון בשטח ולא מפחדים מהמושג שטינקר. רבותי זה לא חלום - זה חלון הזדמנויות.

שערורייה בצמרת:

ושוב נתניהו בלי להתייעץ עם גנך, רק עם המל"ל, מחלק חיסונים שלא מנוצלים בארץ למדינות כמו מרוקו, צ'אד, קונגו, כדי לזכות בנקודות פוליטיות חיוביות לישראל בעולם ובאירופה. וגנץ רץ כמו ילד נזוף ליועץ המשפטי לבכות, הוא גם לא התייעץ איתי כשקנה את החיסונים – שיתבייש.

ברגע אחרון:

בניו-זילנד הכניסו את העיר אוקלנד לסגר בגלל חולה 1, הבנתם למה אנחנו לא ניו-זילנד. אצלנו זה הפוך – מצאו אדם אחד בריא ופתחו עיר שלמה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: