חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפיצי – שנאה ורעל

מאת: אברהם פכטראקטואליה18/01/2021903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במעשהו זה – פגע בקו של האומנים וגוש השמאל כולו, שבוכה, מבקר, מסית נגד הממסד, השלטון על כשלונותיו. אבל, כאשר אומן – משמיץ ומבקר, הוא מקבל חיבוק גדול מגוש השמאל.

ובהזדמנות זו, יש לשאול את אותו חלק מהאומנים המובילים, שבתקופות שיא, גלגלו והרוויחו סכומי עתק, בזבזו על חיי מותרות, מכוניות פאר עד מיליון ₪, הימורים.

למה לא דאגתם להקים קרן פנסיה, קרן ביטוח לעת צרה, פיטורין, או מצוקה כלכלית, ועכשיו באים לבכות ולקטר.

ואיפה כל המומחים שבמקום להטיף לציבור פורעי הנחיות, מפירי נוהלים שמעלים את אחוזי המחלה וההדבקות, מוצאים רק פגמים באחרים ולא בעצמם.

איך זה שישראל במקום הראשון בחיסונים בעולם, ובמקום ראשון בהפרת הנחיות והוראות, תוך תירוצי סבתא אין ספור.

חוצפנים – חסרי כבוד

חוצפנים ומפירי סגר נמאסתם. 10 אלפים דוחות על הפרת סגר, תוך המצאת טיעוני סבתא או נימוקים עם זקן. הכל כדי לעקוף, להתחכם ולבסוף ליילל, ולבקר על הקושי על מחדלים על כשלים של קבינט הקורונה, הממשלה ואף מילה על הציבור הפרוע המשתולל, מתהולל ובוכה כמו חתול מיוחם. והתקשורת ופרשנים בכינים במקום להפנות חיצי ביקורת ולעג לציבור תוקפים את הממסד כמטרה נוחה. מספר המחוסנים בשיא עולמי וההדבקה גם, למה כי הציבור לא משתף פעולה אבל ממשיך לבכות כמנהג היהודים. אז נמאס נמאס וכנראה נהנים לסבול וחבל....

מצב קשה, אך הכלכלה עפ"י מדרג אירופי יציב

המצב בארץ קשה, יש מגזרים שסבלו מכה כלכלית, אך יש סיבה להיות אופטימי. ראו מה נעשה באירופה המפותחת שרבים קנאו בה ובכלכלתה, כאשר בישראל האשראי נשאר עלa1 ישראל נחשבת כיציבה ומתקדמת. ולכן יש סיבה טובה להיות אופטימי, ונשאלת השאלה איפה היו אותם מגזרים כמו אומנים בתקופת השיא, למה לא חסכו ודאגו ליום סגריר למה לא דאגו לתכניות חסכון פנסיה וימים קשים. ולמה פרשנים וסתם מומחים בשפע יודעים איך לצאת מהמצב ורק הממשלה לא יודעת וכל החמה מתרכזת אצל סער בנט לפיד, ואפילו בוגי יעלון או תל-אביב-יפו יודעים טוב יותר כלכלה ובריאות, ואילו הציבור מפר בחלקו בצורה גסה את ההנחיות וכמו חתולים דופקים ובוכים עם דמעות תנין. מסקנה עוד יבואו ימים טובים.


ציפור קטנה לחשה לי

ציפור קטנה לוחשת שבחיסון לקורונה של פייזר יש אלמנטים של ויאגרה. הראייה כמה פוליטיקאים הרימו ראש, אחרים רואים כחול המוטציות והפילוגים עולים מעלה מעלה, והיחידים שנהנים במיוחד מהאלמנט הם רשימת הגמלאים שהתעוררו לחיים. אז לא לפחד להתחסן ולהרים את דגל ההתנדבות ולא לפחד ללכת זקוף בשני ראשים אל הקלפיות.

צדק מאוחר ללוחמי ג'נין – כבוד והצדעה

נצחון מאוחר וצדק מאוחר ללוחמי גנין ,במצע חומת מגן. הסרט של מוחמד בכרי "ג'נין ג'נין" מלא בשקרים גסים בהסתה פרועה כנגד חיילי צהל אשר חרפו נפשם כדי לא לפגוע באזרחים תמימים ושלמו מחיר יקר בפצועים והרוגים והוצגו בסרט כקלגסים צמאי דם. בית המשפט המחוזי בלוד ציווה להחרים את כל עותקי הסרט והטיל על מוחמד בכרי לשלם פיצויים לסא"ל ניסים פיצויים. כל הכבוד לעקביות ולנחישות של התובע והצדעה מאוחרת ללוחמי גנין וצהל. הגיע העת להחרים ולהוקיע את כל המסיתים נגד צהל ולוחמיו אז וגם היום.

ראיון עם האלוף בוגי יעלון – עצוב עצוב

הראיון של בוגי יעלון עם יונית לווי היה עצוב מחד ומגוחך מאידך. איך נפלו גיבורים ואבדו נתיבי הדרך, מפקד סיירת מטכ"ל ששכח את יסודות הניווט כשהגיע לשטח הפוליטי המסובך ההסבר היחיד למצבו העלוב כי הוא אכול שנאה תסכול ויש לו סיוטים של צוללות ופריסקופים שרודפים אותו בלילות. הוא הולך בתלם ולכן יישאר רק עם צלם של עצמו ומפלגתו עצוב לראות רמטכ"ל בכאבו ומצבו.

נ.ב.:

יש לי דרכון ירוק – אבל אין לי לאן לנסוע. כי כל אירופה אדומה, אז נטייל במרחבי ישראל. אבל בעיקר תנהרו להתחסן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: