חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנהל התרופות האירופי מזהיר מפני תרופת דיאטה רדוקטיל

מאת: דיאטהדיאטה ותזונה22/01/20101529 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנהל התרופות האירופאי ממליץ להוציא משימוש את התרופה רדוקטיל מן השוק האירופאי המשותף.

התרופה רדוקטיל (Reductil, Sibutramine Hydrochloride) היא תרופה שנמצאת בשימוש גם בארץ ומשמשת כאמצעי לירידה במשקל בתוספת שינוי בדיאטה וביצוע פעילות גופנית.
התרופה רדוקטיל משפיעה בכך שהיא מעלה את רמת המוליכים העצביים סרוטונין ואפינפרין, גורמת להגברת תחושת השובע ובנוסף היא מעלה את קצב חילוף?החומרים בגוף, מה שמסייע להתהליך הירידה במשקל.
תרופת הרדוקטיל מיוצרת ע"י חברת אבוט (Abbott ) ולתרופה שמות מסחריים נוספים (Reduxade and Zelium).

מסקנות סוכנות התרופות האירופאית הן שהסיכונים הבריאותיים שבנטילת התרופה גוברים על היתרונות הבריאותיים שהיא מציעה ולכן רצוי להוציאה מהשוק. הסוכנות ממליצה לרופאים בשוק האירופי לא להמשיך לרשום את התרופה למטופלהם. הנחיות הסוכנות למטופלים שמשתמשים בתרופת הרדוקטיל הן לקבוע פגישה עם הרופא בכדי למצוא פתרון חלופי אחר.

ההנחיות החדשות הללו הן תוצר של מידע חדש שנתקבל ושמעיד כי שימוש ברדוקטיל עשוי להגביר את הסיכון להתקפי לב ושבץ. הנתונים נתקבלו ממחקר שהקיף 10,000 מטופלים ושנמשך למשך 6 שנים.

חשוב לציין שבהתוויות הנגד לתרופה כפי שמפורסמים ע"י היצרן כתוב שהתרופה לא מיועדת לבעלי היסטוריה רפואית של מחלות לב. אולם, מאחר ואנשים שסובלים מהשמנה הם בעלי סיכון גבוה יותר למחלות לב, החליטה סוכנות התרופות האירופאית להמליץ על הוצאת התרופה משימוש.

מנהל התרופות האמריקני הFDA עדיין בוחן השבוע את המידע החדש לגביי הרדוקטיל. וממליץ למטופלים בתרופה להוועץ עם הרופא האישי לגביי המשך הטיפול בתרופה.

כתב: יורם בן אבו

מקורות לכתבה:
http://www.ema.europa.eu/pdfs/human/referral/sibutramine/3940810en.pdf

http://www.fda.gov/Drugs/DrugSafety/PostmarketDrugSafetyInformationforPatientsandProviders/DrugSafetyInformationforHeathcareProfessionals/ucm198206.htm

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאטה נכונה היא דיאטה מאוזנת, דיאטה  מותאמת, דיאטה  בריאה וזו גם דיאטה שמצליחה.

לא נמאס לכם לבצע דיאטות שלא מצליחות?

הגיע הזמן לשנות את אורח החיים שלכם, לבצע פעילות גופנית, להכנס לכושר ולרדת במשקל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאטה

מאת: דיאטהבריאות גיל הזהב08/10/091107 צפיות
מחלת האוסטאופורוזיס המחלה שמשפיעה על מיליוני בני אדם ברחבי העולם. אוסטאופורוזיס מאופיינת ע"י מסת עצם נמוכה והרס מבני של רקמת העצם, מצב זה גורם להחלשות העצם ולסיכון לשברים בעצמות.

מאת: דיאטהתזונה23/09/091252 צפיות
אם אתם מאלה שצום יום כיפור לא עובר בקלות, אם אתם מרגישים סחרחורות, צמא, וחולשה במהלך הצום, אז יכול להיות שזה נובע ממשהו שאתם מבצעים שלא כשורה לפני או במהלך הצום. להלן מספר טיפים שיסייעו לכם לעבור את צום יום כיפור בקלות.

מאת: דיאטהדיאטה16/09/091817 צפיות
שמעתם על שומן חום? שומן חום זה לא שומן רגיל, השומן החום שונה מהשומן הרגיל שאנו מכירים בגופנו. שומן רגיל משמש בכדי לאגור אנרגיה,ואילו שומן חום שורף קלוריות. ולכן חוקרים רבים מנסים לברר כיצד השומן החום פועל ומה תפקידו בגוף האדם

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201563 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192001 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181699 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189737 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181502 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181575 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica