חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השפעתו של מנהל פרויקט על פרויקט של קבוצת רכישה

מאת: ירון כהןנדל"ן24/01/2010785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטרתם של המצטרפים אל קבוצות רכישה היא להשיג נכס איכותי יותר בעלות נמוכה יותר. כאשר מצטרפים אל קבוצות רכישה, לא ניתן לקבל התחייבות על מחירה של הדירה. עלות הבנייה מהווה את המרכיב המכריע מבחינת סיכויי ההצלחה של קבוצת רכישה.

בעת כניסה לתהליך, קבוצת הרכישה מצטיידת בהערכות בנוגע לעלות הבנייה. פרויקט בעל תכנון ריאלי של לוחות הזמנים לביצוע ושל עלויות הבנייה אשר יצליח גם לעמוד בתכנון, יהיה פרויקט שיוכתר כהצלחה בתום הבנייה. על מנת שקבוצת רכישה תצליח בשמירה על הנקבע בתכנון, יש צורך במנהל פרויקט שהינו מקצועי ובעל ניסיון בתחום המורכב של קבוצות רכישה. מנהל הפרויקט חשוב לא רק על מנת לוודא כי התכנון ייצא לפועל, אלא גם תורם לתהליך כמעט בכל שלב והחלטה שעל חברי הקבוצה לקבל.

מנהל הפרויקט יכול לסייע לחברי קבוצת רכישה ולהעניק להם ייעוץ מקצועי בשלבים שונים של התהליך. בחירת הקבלן עבור הפרויקט היא החלטה חשובה. הקבלן אמור לבנות לפי סטנדרט הבנייה עליו הוחלט, לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו ולסיים את הפרויקט במסגרת התקציב שנקבע. מנהל פרויקט מקצועי ובעל ניסיון בפרויקטים של קבוצות רכישה יוכל לסייע לבחירת הקבלן המתאים עבור הפרויקט. היבט נוסף בו יכול מנהל הפרויקט לסייע הוא בשלב בחירת בעלי המקצוע השונים. מנהל הפרויקט יוכל לתרום מהיכרותו עם ענף הבנייה ועם המיומנויות הנדרשות מכל בעל מקצוע. מנהל הפרויקט יוכל לסייע גם בשלב ביצוע משא ומתן עם בעלי המקצוע השונים על הגדרות העבודה הנדרשת, עלויותיה ולוח הזמנים לביצועה. היבט נוסף בו יוכל לסייע מנהל הפרויקט הוא פיקוח על תהליך הבנייה, אשר יש לו חשיבות משמעותית בנוגע לעלות הסופית של הפרויקט. מנהל הפרויקט יוכל לחסוך מחברי קבוצת הרכישה הוצאות בלתי צפויות.

 



תגיות המאמר: קבוצות רכישה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181363 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181879 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181744 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182818 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172201 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175592 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171764 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222739 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202526 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183257 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183231 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183260 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182619 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182267 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica