חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך הבנקאי רואה אותנו כשאנו באים לקחת משכנתא

מאת: דניאל seoמשכנתא14/02/20101154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך הבנק רואה את הלקוחות שלו, כשהם באים לקחת משכנתא או הלוואה:

כולנו מכירים את הסיטואציה הבאה, אנחנו באים לבנק לקחת משכנתא או לקחת הלוואה. בשני המקרים, סביר להניח שאנחנו מחכים די הרבה זמן בתור ומגיעים ליועץ המשכנתאות, כשאנחנו כבר עצבניים כהוגן ומתים להגיד לפקיד הזה, את כל מה שאנחנו חושבים על הבנק שלו. אבל כמובן שאנחנו מבינים שלא צועקים על הבן אדם שבאים לבקש ממנו כסף. לכן אנחנו בולעים את הצפרדע ומדברים עם הפקיד בנימוס רב.

אנחנו מסבירים לפקיד הנכבד שבאנו לבנק, כי אנומעוניינים לקחת הלוואה או לקחת משכנתה ומצפים להסבר על מה מגוון ההלוואות או המשכנתאות הקיים בבנק. בדרך כלל ההסבר לא מגיע, הפקיד מתחיל לשאול אותנו מלא שאלות, שהוא כבר אמור לדעת ממילא, היות וכל החיים שלנו פרוסים לפניו, ואם הוא כבר מסביר לנו מה הם תנאי ההלוואה או איך עושים מיחזור משכנתה, כנראה שזה הסבר מעורפל ולא ברור בכלל שכל מטרתו היא להיפטר מאיתנו כמה שיותר מהר ולחזור לעבודת הניירת השקטה שכל הפקידים כל כך אוהבים.

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני באופן אישי אף פעם לא הבנתי איך עובדים פקידי הבנק, מה עובר להם בראש ולמה הם כל כך אוהבים את עבודת הניירת. אבל, קרה מה שקרה וכך הסתדרו שעבדתי הרבה שנים בבנק גדול, ואני אשמח לחלוק איתכם את התובנות שלי לגבי מאחורי הקלעים של העבודה בבנק.

כשאדם מתחיל לעבוד בבנק, המחשבות שלו הולכות בערך ככה: מקום גדול ומסודר, בטח ההורים שלי ישמחו, יש המון אפשרויות קידום, הרי בנק זה חברה ענקית, בטוח אוכל להתקדם בקלות, במיוחד שאני ראש גדול ואשמח להראות את זה לכולם. הכסף לא משהו בכלל, אבל בטח זה ישתפר עם הזמן והתנאים הסוציאלים מעולים. משכורת התחלתית של בנקאי, עם תואר ראשון היא בערך 4,500 ₪. זה כל מה שמרוויח עובד בנק שאחראי על הדבר הכי חשוב של כמה עשרות אלפי אנשים.

בקשר לאפשרויות קידום, אכן יש כאלה. במידה ותצליח לשרוד כמה שנים טובות בעבודה סיזיפית ושוחקת בשכר של 4.500 ₪, יש אפשרות לקידום. אבל בינינו בדור הנוכחי מי יכול לשרוד שנים על גבי שנים בשכר הזה?

הסיבה שאני מספר לכם את זה, היא שתבינו מה הוא ההלך הנפשי של פקיד הבנק שלכם, כשאתם באים לבכות לו על זה שאתם מרוויחים 7.000 ₪ ואין לכם כסף לסיים את החודש.

דבר נוסף, תמיד מתלוננים שבנקים עובדים עד שעה 13:00 בצהריים. אבל זה לא אומר כלום לגבי הפקידים, הם לא באמת מסיימים לעבוד בשעה הזו, לאחר שקבלת הקהל נגמרת, לעובדי הסניף יש עוד המון משימות להשלים לפני שהולכים הביתה, וחשוב להבין שבדרך כלל לא משלמים להם על הזמן הזה בכלל.

דבר אחרון וחשוב מאוד שחייבים לדעת על עבודת הבנקאים, הוא שכמו כל עבודה היום, גם פקידי הבנק מחויבים לעמוד ביעדי מכירות קשוחים. כל פקיד מחויב לגייס בחודש, נניח ארבעים לקוחות למשכנתאות, או בבנק מסחרי: כל פקיד חייב לגייס 60 כרטיסי אשראי חדשים כל חודש, סכום מסוים של פיקדונות והלוואות. אם לא עומדים ביעד- זה בפירוש בעיה.

אז נחזור לעניינו, באנו לקבל משכנתא ומצפים להסבר, מה צריך לעשות כדי לקחת לבצע מיחזור משכנתה. הדברים שעוברים לפקיד הבנק בראש הם בערך ככה :

1. "תראה את שני אלה, מרוויחים פי שתיים ממני ועוד מתבכיינים", מה הבעיה שלהם?

2. הם באמת רוצים לקחת משכנתא או סתם עושים סיבוב בירורים, אם הם לא רציניים, לא רוצה לבזבז את הזמן עליהם, יש לי יעדי מכירות על הראש.

3. "איזה נודניק זה" מה הוא רוצה שתמורת 4.500 ₪ אני עובד אצלו משרה מלאה, שעה הוא כבר יושב פה, יש לי עוד מיליון לקוחות היום.

4. עוד רבע שעה צריך להגיע אלי זוג שבא לחתום, אסור לי לתת להם לחכות.

זה כנראה נשמע לכם היגיוני, בנקאים הם אנשי מכירות ולא מעוניינים לבזבז זמן על לקוחות שכנראה לא הולכים לעשות עיסקה בקרוב.

הרעיון הוא ממש פשוט- לפני פגישה עם יועץ משכנתאות עושים שיעורי בית, מגיעים לפגישה אחרי שכבר בדקנו את כל הנושאים בבית. לפקיד בבנק מגיעים רק כשאנחנו כבר יודעים איזה מסלולים רוצים, איזה סכום רוצים, ומתי בדיוק העיסקה הולכת להתבצע.

אם נגיע מוכנים ברמה כזאת, הבנקאי יבין שיש פה מכירה פוטנציאלית וישקיע בנו את מירב המאמצים שלו, ייבש לקוחות אחרים כדי לתת לנו כמה שיותר תשומת לב.

בהצלחה לכולם.

הכותב הוא יועץ משכנתאות.

מרטין בוקסדורף- 0508-116397

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196074 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222559 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222552 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222529 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222545 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222832 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222870 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222870 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica