חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל קריאה בקלפים היא יצירה

מאת: רות אהרונימיסטיקה23/02/20101437 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל קריאה בקלפים היא יצירה

מאת

רות אהרוני

כל קריאה בקלפים היא יצירה חד פעמית של התודעה, שלא יכולה לחזור על עצמה. גם אם צירוף קלפים חוזר על עצמו במקרה, לעולם לא יהיה לו פירוש זהה, כי מה שמגלם הרגע שבו נעשתה הקריאה הוא שונה. הפילוסוף היווני הרקליטוס חקק את הביטוי הידוע  – פנטה ריי, הכול זורם: לא ניתן לטבול באותו נהר פעמיים. כיוון שהמים זורמים ללא הרף, הנהר שאתה טובל בו ברגע זה, אינו אותו הנהר שטבלת בו ברגע הקודם. על כן, הדרך הנכונה ביותר לקרוא בקלפים היא לתת לנהר התודעה לזרום בין שתי הגדות: "הגדה" של השואל שבא להתייעץ ו"הגדה" של הקורא בקלפים. תמונות הקלפים מעוררות את הפעילות התת הכרתית, ומחברות בין תת המודע של השואל לתת המודע של הקורא, והמידע זורם.

הקלפים אינם אלא אמצעי מיקוד ואין להם כוחות משל עצמם, על כן אל תייחסו להם כוחות מאגיים. הכוח המאגי הוא בכם, בתודעה שלכם. בבואכם לקרוא בהם, עליכם לרוקן את מוחכם מדעות קודמות ומנטיות לב. עליכם לבוא אל הקריאה בראש נקי ובתום לב, ולנטרל כל מידע שיש לכם, אם יש לכם, על השואל. לכן, כאשר אתם עושים קריאה עבור עצמכם, הדבר יכול להיות בעייתי, כי אין כוח ניטרלי מתווך (אתם מתבוננים רק מנקודת מבט של ה"גדה" שלכם). על מנת לראות סיטואציה מסוימת באור נכון ולהבין אותה לעומק, יש ליצור ממנה ריחוק, וכאשר אתם קוראים עבור עצמכם קשה להשיג ריחוק זה. במקרה כזה אתם עלולים לקלוט מן הקלפים מידע כוזב: או שהם יראו את מה שאתם רוצים לראות, או לחילופין, הם יציגו כאמיתי את מה שאתם חוששים ממנו ואין לו אחיזה במציאות. כדי לעקוף קושי זה, יש ללמוד כיצד לנטרל את ההכרה ולנקות אותה מהשפעות.

ככל שהקורא נקי יותר ומחובר יותר לאני הגבוה שלו ולהדרכה הפנימית, כך היכולת שלו לתקשר מידע היא רבה יותר, והקריאה שלו עמוקה יותר, אותנטית יותר ובעלת ערך מוסף. לכן, לפני שניגשים לקריאה בקלפים, יש לעשות מדיטציה, ולו לזמן קצר. המדיטציה מאפשרת לנו לפתוח את הערוצים הפנימיים, מפתחת את האינטואיציה ואת היכולת שלנו להתחבר אל הרובד העל הכרתי.

העל הכרה, התודעה העליונה שלנו, מחוברת לתודעה הקוסמית ולמאגר הידע האוניברסלי, ועל כן יש ביכולתנו להתחבר לידע זה. כאשר השואל מעלה בעיה, החלק היודע-כל שלנו משתמש באמצעי המיקוד שלפניו – הקלפים, כדי לקלוט את התשובה, לשפוך אור על הבעיה, וגם לעורר את הכוחות היצירתיים כדי למצוא לה פתרון.      

כל קריאה היא יצירה חדשה, שמאפשרת יצירת מציאות חדשה, כי בכוחנו לשנות את חיינו. לכן אל תתקבעו על מצג הקלפים, ואל תתייחסו אליהם כאילו הם חורצים את גורלכם. השתמשו בפירושים כהמלצות. שנו את המציאות, והקלפים ישקפו אותה עבורכם, כי הקלפים הם רק מראות שמשקפות בכל רגע נתון את מצב הכרתכם, ומצב הכרתכם משקף מהלך אפשרי של המציאות שלכם.   

פרק מהספר:  חרבות או גביעים

© כל הזכויות שמורות

רות אהרוני, מאמנת אישית, מטפלת NLP,

מנחה ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית,

וספרי גוף-נפש לילדים.       08-9340269

www.astro-coaching.co.il  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רות אהרוני , 

אימון אישי לשינוי וליצירת מציאות ,

מאמנת אישית הוליסטית, מטפלת NLP, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מנחה סדנאות ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית.

www.astro-coaching.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רות אהרוני

מאת: רות אהרונייוגה23/02/101427 צפיות
בספר "יוגה לי ולך ולגיל הרך" מוצגים תרגילי יוגה רבים. הורים, מורים וגננות ימצאו שם בצד התרגילים, הוראות מדויקות לביצועם וגם פירוט התועלת הגופנית והמנטלית של כל תרגיל. התרגילים מודגמים על ידי ילדים, וכל תרגיל מלווה בתמונה ובשיר קטן המתאר את התנוחה בחרוזים.

מאת: רות אהרוניתקשור וטלפתיה28/11/091361 צפיות
תקשור אינו רק כישור יוצא דופן של מדיומים וספיריטואליסטים. כל אחד מתקשר ברמה זו או אחרת, וזוהי יכולת טבעית שניתן לפתח אותה. אפשר ללמוד להשתמש בחושים הפנימיים כדי להתחבר למציאות הסמויה ולתקשר באופן מכוון ורצוני.

מאת: רות אהרוניאימון אישי - כללי13/09/091070 צפיות
שיטת האסטרו-קואצ'ינג משלבת את האסטרולוגיה ההומניסטית המודרנית עם שיטת הקואצ'ינג – האימון האישי, ומציעה תוכנית אימון לשיפור ולשדרוג כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. אימון ואסטרולוגיה יכולים לחבור יחד, כי אימון הוא תהליך שהמטרה שלו היא היכרות עצמית ומימוש הפוטנציאל, והוא מתייחס למכלול חייו של האדם וניתן ליישום בכל תחום בחיים, ואסטרולוגיה היא שיטת אבחון יסודית שמקיפה את כל שטחי החיים, ויכולה לחשוף ביעילות את הפוטנציאל של האדם.

מאת: רות אהרוניאימון אישי - כללי23/07/091385 צפיות
אסטרו-קואצ'ינג, השילוב של האסטרולוגיה והאימון, מציע תוכנית אימון לשיפור כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. במהלך האימון נעזרים במפות האישיות של המתאמן כדי להשיג ראייה רחבה יותר והבנה מעמיקה יותר של עולמו, הפנימי והחיצוני, וכדי להביא אותו למצב של שביעות רצון מחייו כמכלול. הסינרגיה בין התחומים הללו מאפשרת להפיק את המירב והמיטב מתהליך הקואצ'ינג.

מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152278 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151565 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151540 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151630 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151548 צפיות
אין אחד שלא חווה את התחושה הזו של להיפרד מבן זוג ולאחר מכן להצטער על כך במשך חודשים רבים, נכון? לא תמיד בטוח שהייתם באמת חוזרים אליו, אבל ישנן הפעמים הנדירות הללו שבהן אתם באמת מייחלים לכך שיכולתם לסובב את הגלגל אחורה ולשנות את הבחירות שלכם. איך כל זה קשור להחזרת אהבה? הכול במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica