חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשור - כל אחד יכול לתקשר

מאת: רות אהרוניתקשור וטלפתיה28/11/20091363 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקשור - כל אחד יכול לתקשר

רות אהרוני

מחברת הספר "תקשור בעשרה שיעורים"

יש אנשים שהמילה "תקשור" מעבירה צמרמורת בגבם. יש כאלה שאפילו ממש מ-פ-ח-דים. אצל אנשים רבים המונח תקשור מעלה אסוציאציה של אדם השרוי בטרנס ומגרונו מדברת ישות מעולם הרוחות. אסוציאציה כזאת אינה מופרכת, כי אמנם קיים סוג כזה של תקשור שהוא כישור של מדיומים וספיריטואליסטים, אך היא מצמצמת מאד את רוחב היריעה של המונח תקשור. יש צורות רבות של תקשור שאינן בגדר כישור יוצא דופן, כיוון שיכולת התקשור היא יכולת אנושית שאנו מיישמים אותה ונעזרים בה באופן יומיומי, גם אם איננו מכנים אותה בשם זה.

לדוגמה, כאשר אנו שומעים קול פנימי בתוכנו ופועלים על פיו, אנחנו מתַקשרים; או שלפעמים אנחנו חושבים על מישהו שלא שמענו ממנו זמן רב, ופתאום אדם זה מתקשר אלינו, גם זה סוג של תקשור; או שקורה שאנו מייגעים את מוחנו בניסיון לפתור בעיה מסוימת, ודווקא לאחר שאנו מרפים מהעניין, נוחתת עלינו כמו מכת ברק התשובה לתהייתנו, גם אז ניתן לומר שזוהי תוצאה של תקשור. יכולת טבעית זו יכולה לבוא לעזרתנו לעיתים קרובות יותר בחיינו אם נלמד להפוך את כישור התקשור שלנו למשהו שאינו מקרי, אלא מכוון, מודע ורצוני, וכל אחד יכול ללמוד לפתח כושר זה, לחדד את יכולת הקליטה שלו ולתקשר.

המילה תקשור באה מהשורש ק-ש-ר, כך שתקשור הוא בעצם היכולת שלנו ליצור קשר – קשר עם הלא מודע. הלא מודע כולל את תת המודע ואת על המודע, חלקי ההכרה שאינם נגישים להכרה המודעת שלנו, וכדי ליצור את הקשר עלינו לכוון את עצמנו לתדר המתאים. התקשורת עם הלא מודע כוללת לא רק את האפשרות לתקשר מסרים, אלא גם את היכולת להתכוונן לתדר המתאים כדי לבקש בקשות ולהשפיע על יצירת המציאות שלנו.

תקשור משמעו, אם כן, מתן רשות לעצמנו לקיים תקשורת זורמת עם המציאות הפנימית שלנו, וגם עם אותו חלק של המציאות שמחוצה לנו, שאין לו ביטוי נראה לעין בעולם הפיזי.

על מנת להתחיל בכך, עליכם לאפשר ולהרשות לעצמכם להשתמש בכל החושים הפנימיים שלכם ללא הצבת גבולות וללא הטלת ספקות. ספקות עולים לא רק בהתחלת הדרך אלא גם בהמשך, תמיד יכול לעלות החשש שמא ממציאים זאת, שמא הכול אינו אלא פרי הדמיון.  ללא הצעד הראשון של סילוק חששות והסרת גבולות, לא תוכלו לעלות על הדרך ולהתחיל להתקדם, ולא תוכלו להתנסות במה שיש לעולם הרוח להציע לכם. עליכם לדעת ולזכור שהדמיון הוא מפתח שפותח את השער לעולם הנסתר, וכאשר תתנו דרור לנשמה שלכם - שערי עולם הרוח ייפתחו בפניכם, ותוכלו לעלות על מסלול הלמידה וליישם את עקרונות הרוח בעולם החומר.

© כל הזכויות שמורות לרות אהרוני                                                                           

מאמנת אישית, מטפלת NLP, מנחה סדנאות ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית

www.astro-coaching.co.il 08-9340269

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רות אהרוני , 

אימון אישי לשינוי וליצירת מציאות ,

מאמנת אישית הוליסטית, מטפלת NLP, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מנחה סדנאות ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית.

www.astro-coaching.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רות אהרוני

מאת: רות אהרונימיסטיקה23/02/101440 צפיות
כל קריאה בקלפים היא יצירה חד פעמית של התודעה, שלא יכולה לחזור על עצמה. גם אם צירוף קלפים חוזר על עצמו במקרה, לעולם לא יהיה לו פירוש זהה, כי מה שמגלם הרגע שבו נעשתה הקריאה הוא שונה.

מאת: רות אהרונייוגה23/02/101430 צפיות
בספר "יוגה לי ולך ולגיל הרך" מוצגים תרגילי יוגה רבים. הורים, מורים וגננות ימצאו שם בצד התרגילים, הוראות מדויקות לביצועם וגם פירוט התועלת הגופנית והמנטלית של כל תרגיל. התרגילים מודגמים על ידי ילדים, וכל תרגיל מלווה בתמונה ובשיר קטן המתאר את התנוחה בחרוזים.

מאת: רות אהרוניאימון אישי - כללי13/09/091071 צפיות
שיטת האסטרו-קואצ'ינג משלבת את האסטרולוגיה ההומניסטית המודרנית עם שיטת הקואצ'ינג – האימון האישי, ומציעה תוכנית אימון לשיפור ולשדרוג כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. אימון ואסטרולוגיה יכולים לחבור יחד, כי אימון הוא תהליך שהמטרה שלו היא היכרות עצמית ומימוש הפוטנציאל, והוא מתייחס למכלול חייו של האדם וניתן ליישום בכל תחום בחיים, ואסטרולוגיה היא שיטת אבחון יסודית שמקיפה את כל שטחי החיים, ויכולה לחשוף ביעילות את הפוטנציאל של האדם.

מאת: רות אהרוניאימון אישי - כללי23/07/091389 צפיות
אסטרו-קואצ'ינג, השילוב של האסטרולוגיה והאימון, מציע תוכנית אימון לשיפור כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. במהלך האימון נעזרים במפות האישיות של המתאמן כדי להשיג ראייה רחבה יותר והבנה מעמיקה יותר של עולמו, הפנימי והחיצוני, וכדי להביא אותו למצב של שביעות רצון מחייו כמכלול. הסינרגיה בין התחומים הללו מאפשרת להפיק את המירב והמיטב מתהליך הקואצ'ינג.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191757 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152509 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151713 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151695 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151943 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151662 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica