חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרו-קואצ'ינג - סוד השילוב של האסטרולוגיה והאימון

אסטרו-קואצ'ינג – סוד השילוב של האסטרולוגיה והאימון

רות אהרוני

מהו אסטרו-קואצ'ינג

אסטרו-קואצ'ינג, השילוב של האסטרולוגיה והאימון, מציע תוכנית אימון לשיפור כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. במהלך האימון נעזרים במפות האישיות של המתאמן כדי להשיג ראייה רחבה יותר והבנה מעמיקה יותר של עולמו, הפנימי והחיצוני, וכדי להביא אותו למצב של שביעות רצון מחייו כמכלול. הסינרגיה בין התחומים הללו מאפשרת להפיק את המירב והמיטב מתהליך הקואצ'ינג.

אימון ואסטרולוגיה יכולים לחבור יחד, כיוון שאימון הוא תהליך להיכרות עצמית ולמימוש הפוטנציאל, שמתייחס למכלול חייו של האדם וניתן ליישום בכל תחום בחיים, ואסטרולוגיה היא שיטת אבחון יסודית שמקיפה את כל שטחי החיים, והינה כלי אפקטיבי ביותר לחשיפת הפוטנציאל הגלום באדם. האימון מכוון להשגת תוצאות, ובמהלכו מגדירים חזון, מציבים יעדים, בונים תוכנית פעולה ומתמקדים בהגשמת המטרות. המפות האסטרולוגיות – המפה האישית, שהיא מפת הדרכים של חיי האדם, בשילוב עם מפות אסטרולוגיות נקודתיות ועדכניות – משקפות למתאמן את מכלול האפשרויות שעומדות בפניו, והוא  יכול לקבל החלטות ולבחור את דרכו מתוך ראייה רחבה יותר של הדברים. 

אסטרולוגיה היא אחד מכלי האימון ההוליסטי, שבו נעזרים במכלול של שיטות מעשיות, שנועדו לשנות תבניות חשיבה ודפוסי התנהגות שגורמים לתקיעות ולחסימות ומונעים או מעכבים אפשרות של שינוי. השימוש בכלים מגוונים נועד ליצור מרחב פעולה פורה ולחולל שינויים עמוקים וארוכי טווח, שיאפשרו למתאמן לעשות פריצת דרך משמעותית מעבר לציפיותיו, למשוך אל חייו מצבים, נסיבות ואנשים רצויים ומתאימים, ולסייע לו ליצור את המציאות הרצויה עבורו.

בחירה חופשית למימוש עצמי

ההשתלמות שלי בקואצ'ינג וב-NLP באה כהמשך ישיר לאמונה שלי בכוחה היוצר של המחשבה, והשילוב של האסטרולוגיה עם הקואצ'ינג – אסטרו-קואצ'ינג – התרחש בעבודתי באופן טבעי. כאסטרו-קואצ'רית אני מגדירה את עצמי כ"מאפשרת עתידות" ולא כ"חוזה עתידות". אני גורסת שהכוכבים אינם גורמים לאירועים לקרות לנו, אלא הם משמשים כמערכת של מראות המחזירות אלינו את תמונת עצמנו, ואני מתייחסת למפה האסטרולוגית כאל כלי לאבחון ולתכנון, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

באמצעות מפת לידה אישית, שהיא ייחודית לאדם, ניתן לאבחן את אופיו, את תבניות החשיבה ואת דפוסי ההתנהגות שלו. המפה גם מאפשרת לאתר מבעוד מועד את חלונות ההזדמנויות שבהן קל יותר לפרוץ ולהתקדם, או את המשוכות הפזורות בדרך, שעלולות לעכב את ההתקדמות. בנוסף על כך, אני נעזרת בשיטת האסטרולוגיה ההוררית , שמאפשרת להתייחס לשאלות ממוקדות בכל תחום. הידע המורחב הזה מאפשר לי לכוון את המתאמן באופן בדוק יותר לעבר שינוי רצוי, בלי שיוותר על חופש הבחירה ועל האחריות הפעילה שלו על כל צעד שהוא עושה. מכאן, המשפט הידוע "הכול צפוי והרשות נתונה" משמעו, שידע ומודעות מאפשרים בחירה. מכיוון שהבחירות שנעשות הן שקובעות את התוצאות, הרי ברגע שבחרנו, עלינו לקחת עליהן אחריות. כאן המקום של האסטרו-קואצ'ינג לעזור לנו לבחור נכון, ולפעול למען מימוש הבחירות שלנו.

תפקידו של המאמן ההוליסטי

השילוב בין האסטרולוגיה והקואצ'ינג לוקח את הטוב משני העולמות. בדיקה אסטרולוגית שכוללת התבוננות במפות ובדיקת המחזורים הכוכביים מאפשרת להתכוונן להגשמת המטרות כאשר המערכות, הפנימית והחיצונית, מתואמות, וכך ניתן למנוע בזבוז אנרגיה והשקעה מיותרת של משאבים וגם להימנע מהתמשכות יתר של האימון.

המטרה המרכזית באימון בכלל ובאימון ההוליסטי בפרט היא להביא את האדם למצב של שביעות רצון מחייו כמכלול, והתייחסות לכל תחום בחיי המתאמן מאפשרת ליצור אינטגרציה בין התחומים. כל תחומי החיים מיוצגים באסטרולוגיה על ידי שניים-עשר הבתים של המפה האסטרולוגית, וניתוח המפה חושף את החולשות והחוזקות של המתאמן ואת אזורי החסימה והזרימה בתחומי החיים השונים. מידע זה מסייע למאמן להסב את תשומת ליבו של המתאמן לאזורי העיוורון שלו, לדפוסי התנהגות אוטומטיים ולטעויות חוזרות ונשנות שגורמות לו להיכשל, וגם לאבחן ביתר מהירות את המשאבים החבויים של המתאמן. תפקידו של המאמן הוא לעורר את המוטיבציה של המתאמן לשינוי, לשקף לו את המצב, ולמצוא יחד איתו דרכים יצירתיות לצמצום הפער בין המצוי לרצוי.

כיצד מתנהל תהליך אסטרו-קואצ'ינג

את תוכנית האסטרו-קואצ'ינג אני פותחת בפגישת היכרות שכוללת תיאום ציפיות והצבת מפות להארת הפוטנציאל של המתאמן ולהבנת מצבו העכשווי – ה'עכשיו' הוא נקודת ההתחלה בתהליך האימון. בראשית התהליך אנחנו מגדירים את המטרות ואת הנושאים המיועדים לאימון שיובילו להגשמת היעדים והמטרות. משך תהליך האימון הוא אינדיבידואלי לכל מתאמן. יש מתאמנים שזקוקים רק לפגישה אחת או שתיים כדי "לסדר את הראש", ויש כאלה שדרושות להם יותר פגישות. בכל מקרה, גם כאשר תהליך האימון מתפרש על יותר פגישות, הוא מיועד מלכתחילה להיות קצר מועד, ושיטת האסטרו-קואצ'ינג מאפשרת קיצור תהליכים, התייחסות ממוקדת מאד ותכנון אסטרטגי לטווח ארוך.

אני מקיימת פגישות אסטרו-קואצ'ינג גם בטלפון. רצוי שהפגישה הראשונה תתנהל פנים מול פנים, אך אין זה הכרחי, כיוון שמפת הלידה מאפשרת לי היכרות מוקדמת מעמיקה עם האדם גם ללא פגישה פרונטלית איתו. בתהליך המשולב של האסטרו-קואצ'ינג אני מתבוננת בדברים מנקודת מבט גבוהה, מה שמאפשר התייחסות נרחבת ומעמיקה גם לאקולוגיה של המתאמן, כלומר, אני בודקת את ההתאמה של התוצאה הפוטנציאלית לאישיותו של המתאמן, ליעדים, לערכים ולסביבה שלו. כאשר מלווים את האדם אל מטרותיו, צריך להתחשב  בכל אלה, ולקחת בחשבון את ההשלכות שיהיו להשגת המטרה על מכלול חייו.

השימוש באסטרולוגיה ובאימון ככלים שלובים משדרג את שניהם, ושיטת האסטרו-קואצ'ינג יכולה להיות כלי עוצמתי מאד לשיפור כל תחומי החיים, לפריצת דרך להשגת הצלחה, למימוש עצמי ולהגשמה אישית.  

© כל הזכויות שמורות לרות אהרוני

רות אהרוני , 

אימון אישי לשינוי וליצירת מציאות , 08-9340269

מאמנת אישית, מטפלת NLP, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מנחה סדנאות ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית.

www.astro-coaching.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רות אהרוני , 

אימון אישי לשינוי וליצירת מציאות ,

מאמנת אישית הוליסטית, מטפלת NLP, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מנחה סדנאות ומחברת ספרים לצמיחה רוחנית.

www.astro-coaching.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רות אהרוני

מאת: רות אהרונימיסטיקה23/02/101438 צפיות
כל קריאה בקלפים היא יצירה חד פעמית של התודעה, שלא יכולה לחזור על עצמה. גם אם צירוף קלפים חוזר על עצמו במקרה, לעולם לא יהיה לו פירוש זהה, כי מה שמגלם הרגע שבו נעשתה הקריאה הוא שונה.

מאת: רות אהרונייוגה23/02/101428 צפיות
בספר "יוגה לי ולך ולגיל הרך" מוצגים תרגילי יוגה רבים. הורים, מורים וגננות ימצאו שם בצד התרגילים, הוראות מדויקות לביצועם וגם פירוט התועלת הגופנית והמנטלית של כל תרגיל. התרגילים מודגמים על ידי ילדים, וכל תרגיל מלווה בתמונה ובשיר קטן המתאר את התנוחה בחרוזים.

מאת: רות אהרוניתקשור וטלפתיה28/11/091361 צפיות
תקשור אינו רק כישור יוצא דופן של מדיומים וספיריטואליסטים. כל אחד מתקשר ברמה זו או אחרת, וזוהי יכולת טבעית שניתן לפתח אותה. אפשר ללמוד להשתמש בחושים הפנימיים כדי להתחבר למציאות הסמויה ולתקשר באופן מכוון ורצוני.

מאת: רות אהרוניאימון אישי - כללי13/09/091071 צפיות
שיטת האסטרו-קואצ'ינג משלבת את האסטרולוגיה ההומניסטית המודרנית עם שיטת הקואצ'ינג – האימון האישי, ומציעה תוכנית אימון לשיפור ולשדרוג כל תחומי החיים בעזרת מפות אסטרולוגיות. אימון ואסטרולוגיה יכולים לחבור יחד, כי אימון הוא תהליך שהמטרה שלו היא היכרות עצמית ומימוש הפוטנציאל, והוא מתייחס למכלול חייו של האדם וניתן ליישום בכל תחום בחיים, ואסטרולוגיה היא שיטת אבחון יסודית שמקיפה את כל שטחי החיים, ויכולה לחשוף ביעילות את הפוטנציאל של האדם.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205541 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196097 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173144 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162379 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica