חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האיש והאגדה

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/20101107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמם של רבים וטובים אשר תרמו דבר מה לעולמינו על מנת שיהיה רוחני יותר, אטרקטיבי ומעניין יותר בעבור כל אחד מאיתנו. בתרומתו של עולם הספורט מוכרים ועומדים שמות ידועים אשר שמם נכתב על תוכניות, פקודות, משחקים ועוד. בדיוק כך גם בעולמו של הפילאטיס אשר טרח לעדכן את מצב יציבות גופינו טרם הוא יעמוד לקראת משחק נוסף והצלחה גדולה. גוז'ף פילאטיס שעל שמו נקראת שיטת אימון זו יזם את הרעיון בעקבות הלך רוחו הספורטיבי אליו שאף ובו התעסק כל חייו למרות בעיות רבות שעברו עליו, כבן לעם הגרמני מצא עצמו פילאטיס לתקופה לא קצרה בכלא, שם מחוסר מעס החליט לנסות ולפתח את שיטת הקונטרולוג'י, שיטה אשר מעניקה סיוע ודרך טובה יותר לגשת ביתר קלות לקראת אימון גופני טוב, ביציאתו מן הכלא עסק בסטאז של התוכנית הכתובה במוחו על בני אדם שהיו פצועי מלחמה, תרגילי המזרון הראשוניים שהיו אמורים להוות חיזוק ויציבות גופנית לכל אותם חולים כחלק מן השיקום הכולל היו עדיין קשים ומורכבים מידי על מנת להגיע ליציבות, אז החליט פילאטיס כי רק בעקבות פיתוח של מיכשור משודרג יותר יוכלו בני האדם לעבוד על התרגילים אותם פיתח כחלק מן השיטה, על כן עד היום ניתן לראות במכשירי הפלאטיס כדומים למיטת חולה בבית חולים. את השיטה, המיכשור המתקדם והרעיון הכולל הניע ג'וזף בארצות הברית דרך סטודיו פרטי שהקים לתושבי המקום אשר רובם היו שחקנים או רקדנים שנדרשו ליציבות יתר וחיזוק איזורים מסויימים בגוף. פילאטיס, שהפכה עם הזמן לשם נודע בעקבות תלמידיו הראשונים של פילאטיס בסטודיו בארצות הברית מהווה עד היום חלק בלתי נפרד מכל מכון כושר ואימון גופני פשוט.

 



תגיות המאמר: פילאטיס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשתD&A לשיטת פילאטיס ולג`ירוטוניק, מציעה אימונים איכותיים בקבוצותקטנות ומפעילה שני סטודיו`ס: ברמת גן (רמת-חן) ובתל אביב (מול תיאטרוןהבימה).

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת רבי

מאת: ענת רביאומנות - כללי28/07/142579 צפיות
אנשים רבים תוהים לעניין של לימודי פילאטיס – למה חשוב להתמיד. אז כאמור, כמו בכל תחום – מי שמעוניין לסיים ולקבל את התעודה הנכספת חייב לעמוד בדרישות הקורס או החוג ולבצע את כל המטלות ושיעורי הבית. כאדר מדובר בלימודי פילאטיס, חשוב במיוחד לתרגל כמה שיותר את התרגילים והתנוחות על מנת להעמיק את הידע, לשפר את הגמישות ולשפר את הביצועים כל הזמן. רק כך משיגים רמה גבוהה, תחושה טובה וכמובן משתפרים ברמת המקצועיות.

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310063 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/101307 צפיות
חברה שלי, אורית, בעלת סטודיו מצליח בהרצליה הפועל בשיטת הפילאטיס המיוחסת ליוסף פילאטיס מספרת לי מידי פעם על חברי המועדון הותיקים שלה, על החידושים בעולם זה ועדיין מנסה לשכנע גם אותי שאצטרף.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/101421 צפיות
ג'וזף פילאטיס שהגה את השיטה חילק אותה לשני תקופות, הראושנה כללה את ההצעה הראשונית של פעילות התרגילילם הפשוטים על גבי מזרון כשהמטרה היא חיזוק שרירי הגוף ויציבות, התקופה השנייה אותה פיתח בזכות סטאז שהעביר על אנשים בשילוב של שיטת המזרון הוליד שדרוג קל שיטת הפילאטיס נתמכת מכשירים.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/101212 צפיות
מה בנוגע לפילאטיס אצל מבוגרים? זו תוספת תעסוקה מפיגה שיעמום, בנוסף לזה כל הפעילות הגופנית לא נעשית כבר, ההליכה יותר איטית, הגב יותר כפוף ומצב הרוח בכלל לא עף ברוח, אם כן, אולי פילאטיס היא סוג של פעילות גופנית שתוכל לחזק או ליצב את המצב העדכני,

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/101175 צפיות
לחץ, כולנו חווים בכל רגע ובכל זמן, בעבודה, בלימודים, עם חברים, הבית והמשפחה אבל שום דבר מיוחד לא הוציא אותנו עד היום מהלחץ הטבעי הזה בצורה הטובה ביותר, למרות הנסיונות החוזרים על עצמם של אכילה נכונה, עבודה איטית יותר, או הפחתה של שעות. פסיכולוגיים קליניים המתעסקים במצב של לחץ או סטרס בעיקר אצל מתבגרים טוענים כי הדרך הטובה ביותר לשחרור הלחץ היא דרך הפעלת איברי הגוף, אימון גופני, אקטיביות והתמדה הזעה ופירוק של איברי הגוף, זריקת המחשבות תוך כדי תנועה, מתוך צורך להשקעת כח סיבולת מרוכז.

מאת: ענת רביפילאטיס11/03/101200 צפיות
כל אחד מאיתנו מוצא עצמו בתקופות שונות בחייו עושה מאמץ יתר על מנת להגיע ליכולת מסויימת בה הוא רוצה לעמוד, הספורטאים שבנינו יוכלו להעיד לא פעם על הרגשה זו אשר מפתחת קושי באימון נוסף

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215195 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148869 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310063 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132359 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128532 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128441 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128846 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica