חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

12 היתרונות של אתר תדמית

מאת: יובל אורשרבניית אתרים15/03/20101069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להשקת אתר תדמית באינטרנט היתרונות הבאים:

1. פלטפורמה הרבה יותר זולה ויותר גמישה מאשר פרסום מודפס -

עולם האינטרנט מאוד שונה מהפרסום בדפוס כי מרחב הפרסום הוא זול, נגיש, והפרסומת שלך תישאר לתקופה ארוכה של זמן. כמו כן את התוכן ניתן לשנות מבלי לבקש ממישהו לעשות את זה בשבילך (אם אתה משתמש במערכת ניהול תוכן – CMS). בנוסף אתה יכוללהגיע לקהל רחב יותר.

זה לא אומר שאתה לא צריך להשתמש בצורות אחרות של פרסום בכלל. אתה יכול להשתמש בו כך שיפתה אנשים לבקר באתר התדמית שלך כדי לברר על החברה שלך.

2. הרחבת קהל יעד
האינטרנט איפשר לעסקים לפרוץ את המחסומים הגיאוגרפיים ובכך להפוך אותם לנגישים, למעשה, מכל מדינה בעולם. כל לקוח פוטנציאלי עם גישה לאינטרנט יכול להגיע לעסק שלך.

3. גיוון תזרימי הרווחים
אתר תדמית אינו רק מדיום עבור ייצוג החברה שלך, אלא גם צורה של תקשורת שממנה כולם יכולים לרכוש מידע. ניתן להשתמש בתקשורת כדי למכור שטחי פרסום לעסקים אחרים.

דוגמה טובה היא חברת קייטרינג שבאתר התדמית שלה פרסומות לעסקים כגון מארגני אירועים, חברות השכרת ציוד אלקטרוני, וכו'.

4. זמינות 24\7
כעת לא תצטרך להודיע ללקוחות שחנותך סגורה, ובכך להפסיד לקוחות. עם אתר תדמית הפועל כל השנה, כל יום ובכל שעה – לא תפסיד לקוחות. אנשים יוכלו לבקר באתרך בשביל לקבל את המידע אותו חיפשו, או אפילו לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט (אם הינך מפעיל מערכת מסחר אלקטרונית \ חנות וירטואלית).

5. נוחות ללקוח
הרבה יותר נוח לאדם המחפש מידע אודות מוצר כלשהו לבדוק באינטרנט מאשר להגיע פיסית לחנות.

הלקוח הפוטנציאלי יכול לבקר באתר התדמית שלך בכל פעם שהם מעוניינים בשירות מסויים בלי לצאת מתוך ביתם, בלי הסחות הדעת והלחצים הקיימים בעולם האמיתי.
אתר תדמית הוא מדיום שירות בעצמו. למשל, במקום לחכות בתורות ארוכים בשביל לנהל דברים בחשבון הבנק שלך, עכשיו אתה יכול לעשות את זה באופן אלקטרוני באמצעות אתר האינטרנט הבנק.

6. הוספת ערך וסיפוק
בעזרת אתר תדמית לעסקך תוכל להציע ללקוח שירות אישי, המוסיף ערך מוסף לשירותים שלך. דבר זה יוביל לחוויית צריכה טובה יותר ללקוח ושביעות רצון, דבר המבטיח שאותו לקוח יחזור גם בפעם הבאה.

אתר האינטרנט שלך יכול להוסיף גם ערך בדרכים אחרות, על ידי מתן טיפים ועצות ללקוחות שלך בעודם הולכים בעולם שלאו דווקא מוכר להם – עולם תוכן של עסקך. אפשרות זו תעזור להם לזכור אותך טוב יותר.

7. קביעת שיטת מכירות
ע"י בחינת גישות מכירה שונות שעבדו לך בעבר, תוכל לבחור את הגישה הטובה והרווחית ביותר וליישם אותה על אתר התדמית. בכך לא תצטרך לאמן אנשי מכירות שוב ושוב ולחכות שייכנסו לראש שלך ושל העסק שלך.

8. שפר את אמינותך
אתר תדמית מאפשר לך לספר ללקוחות פוטנציאליים מי אתה ולמה אפשר לתת בך אמון. למעשה, אנשים רבים משתמשים באינטרנט בשביל לעשות מחקר לפני רכישה, כך שהם יכולים לקבוע לעצמם אם מותג או ספק מסויים ראוי לאמון שלהם, ובכך להחליט האם אתה תהיה זה שיספק את הסחורה או מישהו אחר.
האינטרנט גם מאפשר שיווק וירטואלי שבו מבקרים באתר שלך מפיצים ביקורות חיוביות על העסק שלך – כלומר אתה נותן ללקוחות שלך לעשות את השיווק שלך!

9. מיקום החנות המוחשית שלך

לקוחות יכולים להיות מתוסכלים מאוד כשהם מחפשים את החנות שלך והולכים לאיבוד. תוכל לעזור להם ע"י פירסום מפה באתר האינטרנט שלך, אשר תציג את הכיוונים וציוני דרך בצורה גרפית. תוכל להוסיף אופציה בה הלקוח הפוטנציאלי יוכל להדפיס את המפה כשירצה להגיע לחנות שלך.

כמו כן, אם לאחרונה עברת למיקום חדש, תצטרך להמתין לגליון 'דפי זהב' הבא לפני שאנשים יוכלו להבין איפה אתה נמצא כרגע. בגלל שאתר תדמית הוא גמיש אתה יכול לשנות את התוכן שאתה רוצה (עם מערכת ניהול תוכן), לשנות פרטי קשר באופן מיידי ולהוריד את הסיכון של אובדן הלקוחות בעת מעבר למיקום חדש.

10. הזדמנות צמיחה
אתר תדמית משמש כפלטפורמה למשקיעים פוטנציאליים, דרכה תוכל להראות להם מהי החברה שלך, מה השיגה החברה ומה תוכל להשיג בעתיד.

11. שיווק Two-way communicative
לקוחות יכולים במהירות ובקלות לתת משוב על המוצרים ו/או לגישת השיווק שלך.

12. מחקר שוק בזול
אתה יכול להשתמש באתר למטרות מחקר, ע"י סקרים למבקר, נתונים סטטיסטיים באתר התדמית שלך (כדי לגלות במה הלקוחות שלך מעוניינים והדפים אליהם הם נכנסים) ולגלות איך הם מרגישים על היבטים מסוימים בהעסק שלך ועל הדרך בהאתה עושה עסקים.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דקור הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בתחום בניית אתרים באינטרנט. דקור מתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני . בין השירותים שדקור מציעה:

למידע נוסף - http://decor-d.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל אורשר

מאת: יובל אורשררשתות חברתיות07/06/101203 צפיות
בואו לגלות מדוע כדיי לכם כבר היום לעזוב את אמצעי הפרסום הסטדרטיים באינטרנט ולהעביר את רוב תקציב הפרסום שלכם לרשת החברתית המובילה בעולם, פייסבוק. הסיבות, הדרכים והרווח.

מאת: יובל אורשרבניית אתרים29/04/10949 צפיות
בניית תפריטים נכונים באתר תדמית הם אחד האספקטים החשובים כשאתה עוסק בבניית אתר תדמית. תפריט נוח וידידותי למשתמש הוא מהדברים שישאירו את המבקר שלך ליותר זמן ויוביל אותו בדיוק לאן שתרצה

מאת: יובל אורשרניהול תוכן14/04/101434 צפיות
היום יש המון דיבורים ברשת על השאלה איזו מערכת ניהול תוכן היא הטובה ביותר. מערכת ניהול תוכן יכולה להיות חינמים, בתשלום, מותאמת לצרכי הלקוח בדיוק או עמוסה בפונקציונליות מיותרת. במאמר זה אתמקד בשלושת מערכות ניהול התוכן החינמיות המוכרות ביותר ואסביר על ההבדלים בין כל מערכת ניהול תוכן.

מאת: יובל אורשרניהול תוכן07/04/101206 צפיות
מערכת ניהול תוכן היא כנראה הדבר הנפוץ ביותר ברשת כיום. מאחורי כל אתר המכיל יותר מכמה עמודים פשוטים (ולעיתים קרובות גם לאתר כזה) יש מערכת ניהול תוכן שתומכת בו לעדכון שוטף יומיומי. אך לצד היתרונות הרבים של מערכת ניהול תוכן יש כמה נושאי אבטחה שעל כל מנהל אתר לשים לב

מאת: יובל אורשרניהול תוכן04/04/101138 צפיות
רוב מערכות ניהול התוכן בקוד הפתוח לא מתפקדות כמו שצריך. מאמר זה עוסק בצורה הנכונה לבנות מערכת ניהול תוכן ומה צריכים להיות המאפיינים של מערכת ניהול תוכן טובה.

מאת: יובל אורשרעיצוב אתרים21/03/101108 צפיות
האינטרנט הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לעסקים קטנים. בעזרת בניית אתר תדמית כל עסק באשר הוא יכול לבלוט בתוך ים העסקים האחרים ולהראות את מרכולתו. אך לא כל בניית אתר תדמית יעשה את העבודה. אז איך בכל זאת תתבלט מהקהל? פשוט עקוב אחר 5 הכללים הבאים

מאת: יובל אורשרממשק משתמש17/03/101344 צפיות
משתמשים טועים. לא חשוב כמה תעצב את אתרך שיהיה נגיש לגולש ותיצור ממשק משתמש נוח - יהיו טעויות. אספקט חשוב שהרבה פעמים מתפספס הוא טיפול בטעויות ושגיאות. במאמר זה אגע בכמה נקודות שכדאי לשים אליהן לב כשבונים אתר תדמית השואף להיות נוח

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213644 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175737 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172726 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica