חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניווט בשטח - בניית אתר תדמית נוח

מאת: יובל אורשרבניית אתרים29/04/2010946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסגרת אתר תדמית ותפריטי הניווט הם מהנושאים החשובים אותם עלייך לארגן לפני שאתה מתחיל בניית אתר תדמית. מסגרת נקייה ויפה היא שתסדר לעינו של המבקר את העין ותשאיר אותו חופשי להיות ממוקד בתוכן. לכן כדאי לדאוג שעיצוב מסגרת אתר תדמית תישאר תמיד (או בדר"כ) זהה, ככה שבכל עמוד ועמוד המבקר יוכל להתמקד בתוכן האתר ולא תוסח דעתו משינויים במסגרת. כמה חוקים שכדאי לעמוד בהם בעת בניית אתר תדמית:

- תכין את היררכיית העמודים שלך לפני שתתחיל בעיצוב. קבע מראש מה יהיו העמודים הראשיים, מי יהיה תחת מי וסדר את הדפים בצורה הגיונית ונוחה. נסה לחשוב על כל התוכן שיהיה באתר בכדי למנוע הוספה של לינקים לתפריט ברגע האחרון (ובכך לסכן שבירה של העיצוב).

- אתר תדמית צריך להכיל תפריט קבוע, נקי ולא משתנה.

- אם יש לך אתר תדמית עם הרבה תוכן והרבה עמודים, תוכן להשתמש בתפריט יורד (כלומר שכשהעכבר עומד על קטגורייה מסויימת יוצג תפריט משני של אותה קטגוריה למבקר).

- צור מפת אתר נוחה ומעוצבת בכדי לעזור למבקרים שלך לשוטט באתר בקלות.

- אם אתה מתכנן בניית אתר תדמית, צור את התפריטים שיהיו גמישים ותהיה מוכן לאפשרות שהלקוח ירצה להוסיף עוד קטגוריות\עמודים.

- בנה את הקישורים הראשיים שלך קרובים אחד לשני ודומים זה לזה, כך שהמבקר אתר תדמית יוכל לקלוט אותם בפעם אחת ולדעת פחות או יותר מה יש או אין באתר שלך, ואיך להגיע אליו.

- אפשרות נחמדה לידידותיות למשתמש היא תיבת הסבר שתופיע כאשר המשתמש עומד עם העכבר מעל אחד מהלינקים של אתר תדמית שלך. כך הוא יידע מה לצפות כשייכנס לדף. יש לשים לב שתיבה זאת משתלבת בעיצוב ואינה מעמיסה או מציקה. המטרה שלך היא להקל על המבקר לא לעצבן אותו.

- השתמש במרחב התפריט שלך בחוכמה. בחר מילים קצרות ומדויקות ללינקים. אם אתה רוצה להיות יצירתי זה לא המקום - הגולש צריך לדעת מה יש בעמודים ואיפה למצוא את מה שהוא מחפש. בתכנים של אתר תדמית תוכל להיות מקורי ויצירתי כמה שתרצה, אך בתפריטים אין מקום לערפול.

-נסה כמה שאפשר להפוך כל עמוד באתרך נגיש מכל מקום אחר. כגולש אני יודע שזה נורא מעצבן למצוא עמוד שמעניין אותי ואחר כך לא לדעת איך לעאזל הגעתי לשם - תפריט יורד כפי שציינתי קודם בדרך כלל פותר את הבעיה הזאת, אבל כל פיתרון אחר לבעיה זו גם תעשה בניית אתר תדמית לנכונה ותוביל אותך ללהיות בעל אתר תדמית מצליח וטוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דקור הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בתחום בניית אתרים באינטרנט. דקור מתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני . בין השירותים שדקור מציעה:

למידע נוסף - http://decor-d.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל אורשר

מאת: יובל אורשררשתות חברתיות07/06/101199 צפיות
בואו לגלות מדוע כדיי לכם כבר היום לעזוב את אמצעי הפרסום הסטדרטיים באינטרנט ולהעביר את רוב תקציב הפרסום שלכם לרשת החברתית המובילה בעולם, פייסבוק. הסיבות, הדרכים והרווח.

מאת: יובל אורשרניהול תוכן14/04/101432 צפיות
היום יש המון דיבורים ברשת על השאלה איזו מערכת ניהול תוכן היא הטובה ביותר. מערכת ניהול תוכן יכולה להיות חינמים, בתשלום, מותאמת לצרכי הלקוח בדיוק או עמוסה בפונקציונליות מיותרת. במאמר זה אתמקד בשלושת מערכות ניהול התוכן החינמיות המוכרות ביותר ואסביר על ההבדלים בין כל מערכת ניהול תוכן.

מאת: יובל אורשרניהול תוכן07/04/101204 צפיות
מערכת ניהול תוכן היא כנראה הדבר הנפוץ ביותר ברשת כיום. מאחורי כל אתר המכיל יותר מכמה עמודים פשוטים (ולעיתים קרובות גם לאתר כזה) יש מערכת ניהול תוכן שתומכת בו לעדכון שוטף יומיומי. אך לצד היתרונות הרבים של מערכת ניהול תוכן יש כמה נושאי אבטחה שעל כל מנהל אתר לשים לב

מאת: יובל אורשרניהול תוכן04/04/101137 צפיות
רוב מערכות ניהול התוכן בקוד הפתוח לא מתפקדות כמו שצריך. מאמר זה עוסק בצורה הנכונה לבנות מערכת ניהול תוכן ומה צריכים להיות המאפיינים של מערכת ניהול תוכן טובה.

מאת: יובל אורשרעיצוב אתרים21/03/101106 צפיות
האינטרנט הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לעסקים קטנים. בעזרת בניית אתר תדמית כל עסק באשר הוא יכול לבלוט בתוך ים העסקים האחרים ולהראות את מרכולתו. אך לא כל בניית אתר תדמית יעשה את העבודה. אז איך בכל זאת תתבלט מהקהל? פשוט עקוב אחר 5 הכללים הבאים

מאת: יובל אורשרממשק משתמש17/03/101343 צפיות
משתמשים טועים. לא חשוב כמה תעצב את אתרך שיהיה נגיש לגולש ותיצור ממשק משתמש נוח - יהיו טעויות. אספקט חשוב שהרבה פעמים מתפספס הוא טיפול בטעויות ושגיאות. במאמר זה אגע בכמה נקודות שכדאי לשים אליהן לב כשבונים אתר תדמית השואף להיות נוח

מאת: יובל אורשרבניית אתרים15/03/101216 צפיות
אתר תדמית, כשמו כן הוא, הוא האחראי על תדמית העסק שלך בעולם האינטרנט. בעוד שבמציאות יכולה להיות לך חנות עם שירות אישי, עיצוב ייחודי ושיווק מוצלח - אם האתר שלך כושל כך ישתקף העסק שלך בעיני הגולשים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213622 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172289 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica