חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר תדמית - 5 כללי ברזל

מאת: יובל אורשרעיצוב אתרים21/03/20101110 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סיפור אישי

רשת האינטרנט היא מקום מאוד לא אישי. אנשים לא יכולים לראות או לשמוע אותך. כל מה שהם יודעים עלייך הוא מה שיש באתר עצמו. המידע האישי שנמצא בדרך כלל באתרים כולל רק שם, מספר טלפון ואימייל. זה לא ממש מספיק בשביל לפתח קשר עם לקוח. בכדי להבדיל את עצמך מעסקים אחרים, מה שאתה צריך הוא לספק עוד פרטים אישיים על עצמך, במילים אחרות - ספר את סיפורך האישי. אחרי הכל, אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם בוטחים בהם.

מומלץ להוסיף תמונה של עצמך לאתר. ספר להם למה התחלת את העסק ולמה העסק שלך ייחודי. ספר פרטים שאנשים יכולים להזדהות איתם. אם את אמא חד-הורית, ספרי איך העסק שלך עזר לך להישאר בבית עם הילדים. אם היית שכיר בתאגיד והעסק שלך עזר לך להגשים חלום, שתף. נסה להיות כמה שיותר פתוח, ותסביר בפירוט ובצורה ייחודית על העסק שלך והשירותים שאתה מציע.

פרסם ניוזלטר (ידיעון) חינם

להציע לגולשים ניוזלטר חינם באתר התדמית שלך יכולה לעזור לגולשים להישאר בקשר איתך ועם האתר. וודא שהניוזלטר ממוקד ואינפורמטיבי. הסבר לגולשים שזהו לא עוד ניסיון למכור להם דברים, וודא שההירשמות קלה ונוחה.

קנה לעצמך דומיין משלך

אין שום ספק שאם יש לך דומיין משל עצמך תוכל להגביר את יעילות אתר התדמית שלך. בתהליך בניית אתר תדמית דומיין עוזר לאתר להיראות מקצועי יותר, ועוזר לאנשים לזכור את הכתובת שלו. יש אנשים שאם הם יראו שאתר התדמית מאוחסן באתר חינמי, יעריכו את בעל האתר פחות וככל הנראה יסמכו עליו פחות.

כמו כן כדאי לבחור שם שקל להגיד אותו ושיהיה ברור דרך הטלפון.

בניית אתר תדמית – גם לאחרים יש

לפני הקמת אתר תדמית שווה להיכנס לגוגל ולבדוק את האתרים של המתחרים. כנס לאתרים וערוך רשימות של מה שאתה אוהב ומה מפריע לך באתר שלהם. כמובן שאני לא מדבר רק על עיצוב. האם הניווט באתר נוח? האם האתר נטען במהירות? איזה מידע הם מציעים?

ערוך את הרשימות הללו ותשתמש בהן כשאתה מתכנן את אתר התדמית שלך.

כמו כן חשוב לבחור מערכת ניהול תוכן נוחה לעדכון של האתר.

הפץ את השמועה

במילה אחת? קידום. יש באינטרנט מיליוני אתרים. אתה רוצה שימצאו אותך. הדרך החזקה ביותר היא קידום בגוגל. לשם כך עדיף לשכור מומחה. אך לפני זה וודא שאתר התדמית שלך מותאם טוב למנועי חיפוש. כמו כן השתתף בפורומים הקשורים לנושא החנות שלך, עזור לאנשים והפץ את הידע שלך. תוכל לפרסם את האתר באתרים אלה, וכך תוכל להביא לקוחות לאתר.

לסיכום ברצוני להגיד שלבנות אתר תדמית אמנם לא פשוט כמו לכתוב מאמר, אך אם יש לך אתר תדמית ואתה רוצה להתבלט, זה בהחלט לא מסובך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דקור הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בתחום בניית אתרים באינטרנט. דקור מתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני . בין השירותים שדקור מציעה:

למידע נוסף - http://decor-d.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל אורשר

מאת: יובל אורשררשתות חברתיות07/06/101204 צפיות
בואו לגלות מדוע כדיי לכם כבר היום לעזוב את אמצעי הפרסום הסטדרטיים באינטרנט ולהעביר את רוב תקציב הפרסום שלכם לרשת החברתית המובילה בעולם, פייסבוק. הסיבות, הדרכים והרווח.

מאת: יובל אורשרבניית אתרים29/04/10950 צפיות
בניית תפריטים נכונים באתר תדמית הם אחד האספקטים החשובים כשאתה עוסק בבניית אתר תדמית. תפריט נוח וידידותי למשתמש הוא מהדברים שישאירו את המבקר שלך ליותר זמן ויוביל אותו בדיוק לאן שתרצה

מאת: יובל אורשרניהול תוכן14/04/101436 צפיות
היום יש המון דיבורים ברשת על השאלה איזו מערכת ניהול תוכן היא הטובה ביותר. מערכת ניהול תוכן יכולה להיות חינמים, בתשלום, מותאמת לצרכי הלקוח בדיוק או עמוסה בפונקציונליות מיותרת. במאמר זה אתמקד בשלושת מערכות ניהול התוכן החינמיות המוכרות ביותר ואסביר על ההבדלים בין כל מערכת ניהול תוכן.

מאת: יובל אורשרניהול תוכן07/04/101207 צפיות
מערכת ניהול תוכן היא כנראה הדבר הנפוץ ביותר ברשת כיום. מאחורי כל אתר המכיל יותר מכמה עמודים פשוטים (ולעיתים קרובות גם לאתר כזה) יש מערכת ניהול תוכן שתומכת בו לעדכון שוטף יומיומי. אך לצד היתרונות הרבים של מערכת ניהול תוכן יש כמה נושאי אבטחה שעל כל מנהל אתר לשים לב

מאת: יובל אורשרניהול תוכן04/04/101139 צפיות
רוב מערכות ניהול התוכן בקוד הפתוח לא מתפקדות כמו שצריך. מאמר זה עוסק בצורה הנכונה לבנות מערכת ניהול תוכן ומה צריכים להיות המאפיינים של מערכת ניהול תוכן טובה.

מאת: יובל אורשרממשק משתמש17/03/101346 צפיות
משתמשים טועים. לא חשוב כמה תעצב את אתרך שיהיה נגיש לגולש ותיצור ממשק משתמש נוח - יהיו טעויות. אספקט חשוב שהרבה פעמים מתפספס הוא טיפול בטעויות ושגיאות. במאמר זה אגע בכמה נקודות שכדאי לשים אליהן לב כשבונים אתר תדמית השואף להיות נוח

מאת: יובל אורשרבניית אתרים15/03/101221 צפיות
אתר תדמית, כשמו כן הוא, הוא האחראי על תדמית העסק שלך בעולם האינטרנט. בעוד שבמציאות יכולה להיות לך חנות עם שירות אישי, עיצוב ייחודי ושיווק מוצלח - אם האתר שלך כושל כך ישתקף העסק שלך בעיני הגולשים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213442 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211433 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172771 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162060 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162574 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153057 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152717 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica