חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 טיפים לעיצוב נכון של אתר תדמית

מאת: יובל אורשרבניית אתרים15/03/20101215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה אסביר על 5 טעויות נפוצות שיצא לי לפגוש באתרי תדמית, על מנת שתוכלו להימנע מטעויות אלו כשתחליטו שהגיע הזמן לייצג את אתרכם בפלטפורמה העצומה והעוצמתית הנקראת אינטרנט.

1. ספק תוכן מושך ובעל ערך

שים לב שבכל עמוד יש לך משהו להציע. אני יודע שזה לא קשור ישירות לעיצוב, אבל זה הרבה יותר חשוב. ראיתי הרבה מקרים שלא כל כך שמים לב לתוכן, ומנסים לפצות על זה עם עיצוב יפה. אז בואו נחזור שלב אחד אחורה בשביל להבין שבסופו של דבר עמוד תוכן מיועד קודם כל בשביל לספק תוכן - מידע מועיל או מעניין לגולש. לכן לפני שאתה פונה לעיצוב עלייך להתמקד בבניית עמוד עם מידע שימושי לגולש.

כמו כן תוכן מתעדכן ומתחדש עוזר מאוד בקידום האתר במנועי החיפוש. תוכל להשיג זאת בקלות בעזרת מערכת ניהול תוכן (CMS), דרכה תוכל לעדכן את אתרך באופן עצמאי ויומיומי.

2. הימנע מהסחות דעת

א. אל תסיח את דעת הגולשים עם טקסטים מהבהבים או רצים, תמונות GIF מרצדות או מנגינות אוטומטיות.

אנימציות וצלילים מסיחים את הדעת, ולכן הגולשים לא יוכלו להתרכז בקריאת הדברים שאותם אתה רוצה להציג להם. זה יהיה כמו לנסות לקרוא עיתון כשמישהו צובת אותך כל הזמן. כמו כן אנשים עם חיבור אינטרנט איטי יכולים להתעצבן על זה שלוקח לדף שלך הרבה זמן להיטען בשביל שטויות ובניגוד לרצונם.

ב. אל תעצבן את הגולשים עם חלונות קופצים

אף אחד לא אוהב חלונות קופצים. הסיבה היחידה שיכולה להיות לבעל אתר לשים חלונות קופצים היא כי האינטרסים שלו יותר חשובים לו משל הגולשים. כולנו יודעים כמה זה מעצבן לגלוש לאתר עם חלונות קופצים, אך כאשר אנו בנעליים של בעל האתר, אנו שוכחים לראות את זה מנקודת מבטו של הגולש.

כשאנו בונים אתר עלינו תמיד לחשוב על מה יהיה נוח לגולש, מה יהיה כיף לראות ומה יעזור לו להנות בעודו מקבל את המידע שאנו מספקים. יש לבנות אתר תדמית כשבראשינו נקודת מבטו של הגולש, ולא של איש עסקים.

3. שימוש נכון בקישורים

א. אל תשתמש בקו תחתון תחת מילים שאינם קישורים. באינטרנט, כאשר אדם רואה מילה עם קו תחתון הוא אוטומטית יחשוב שזהו קישור, וינסה ללחוץ עליו. זה יהיה מעצבן בשבילו לגלות שזה לא לינק. במקום זאת השתמש בסגנון italics, תגית <strong> או השתמש בצבע אחר.

ב. כאשר אתה רוצה לקשר לעמוד מסויים באינטרנט, נסה שמילת הקישור תהיה בעלת משמעות כלשהו, ולא מילים חסרות ערך כמו "לחץ כאן". הגולש לעיתים קרובות לא קורא את כל הטקסט בעמוד אלא סוקר אותו במהירות, ולכן אתה רוצה שמה שיקפוץ לו לעין לא יהיה איזה "לחץ כאן" חסר משמעות, אלא משהו בסגנון של "מבצעים חמים" או "מוצרים נבחרים".

4. נגישות

לצערי פעמים רבות הגעתי לאתר תדמית של עסק מסויים, והאתר לא סיפק לי את המידע שהייתי צריך. כשרציתי לפנות לבעל אתר התדמית כדי לשאול אותו, לקח לי הרבה זמן למצוא את פרטי הצור קשר שלו.

פרטי צור קשר, או קישור אליהם, חייבים להיות נגישים מכל מקום באתר, ובפרט בעמוד הבית ועמוד הנחיתה של אתר התדמית. הגולש חייב לדעת שבכל רגע שירצה יוכל ליצור קשר עם העסק שלך, בין אם טלפונית או דרך טופס יצירת קשר. אם אתה לא יכול לפרסם דבר כזה מכיוון שפשוט אין לך מספיק כוח אדם לטפל בפניות, תוכל לציין זאת ובכך למנוע מהגולשים לחפש דקות ארוכות אחר הטלפון שלך, רק בשביל להתאכזב ולגלות שדבר כזה לא קיים באתר.

5. עצות כלליות

א. וודא שאתר עובד - בדוק את כל הלינקים באתר, גם קישורים פניים וגם חיצוניים, ומנע הודעות שגיאה וקישורים שבורים ככל הניתן.

ב. הימנע מהעתקת תוכן - לא רק שזה לא חוקי ולא מוסרי, דבר זה יכול להפיל אותך כשזה מגיע לקידום במנועי חיפוש. גוגל למשל טובה מאוד בזיהוי תוכן מועתק, ואם האתר שלך יימצא פסול תוכל לשלם על זה בערך נמוך בתוצאות חיפוש במשך שנים. אל תעשה את זה.

ג. שלב את מיתוג העסק שלך בעיצוב אתר התדמית. כמו שאמרנו קודם, אתר תדמית הוא כרטיס הביקור שלך באינטרנט. איך שהוא נראה, ככה העסק שלך נראה. לכן עלייך להתאים את אתר התדמית כמה שיותר לעיצוב העסק שלך (צבעים, אווירה וכו'), ובכך ליצור התאמה בין העולם האמיתי לעולם הוירטואלי.

 

לסיכום ברצוני להגיד שבכדי להקים אתר תדמית מוצלח דרוש יותר מחמש דקות (וחמש טיפים), אבל רציתי לשתף בכמה נקודות שראיתי שחוזרות על עצמן ברחבי האינטרנט.

אתר תדמית טוב הוא אתר שמגדיל את הרווחים לעסק שלך, ולכן עליך להתייחס אליו ככלי שיווקי חזק ולהשקיע בו ככזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דקור הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בתחום בניית אתרים באינטרנט. דקור מתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני . בין השירותים שדקור מציעה:

למידע נוסף - http://decor-d.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל אורשר

מאת: יובל אורשררשתות חברתיות07/06/101198 צפיות
בואו לגלות מדוע כדיי לכם כבר היום לעזוב את אמצעי הפרסום הסטדרטיים באינטרנט ולהעביר את רוב תקציב הפרסום שלכם לרשת החברתית המובילה בעולם, פייסבוק. הסיבות, הדרכים והרווח.

מאת: יובל אורשרבניית אתרים29/04/10946 צפיות
בניית תפריטים נכונים באתר תדמית הם אחד האספקטים החשובים כשאתה עוסק בבניית אתר תדמית. תפריט נוח וידידותי למשתמש הוא מהדברים שישאירו את המבקר שלך ליותר זמן ויוביל אותו בדיוק לאן שתרצה

מאת: יובל אורשרניהול תוכן14/04/101432 צפיות
היום יש המון דיבורים ברשת על השאלה איזו מערכת ניהול תוכן היא הטובה ביותר. מערכת ניהול תוכן יכולה להיות חינמים, בתשלום, מותאמת לצרכי הלקוח בדיוק או עמוסה בפונקציונליות מיותרת. במאמר זה אתמקד בשלושת מערכות ניהול התוכן החינמיות המוכרות ביותר ואסביר על ההבדלים בין כל מערכת ניהול תוכן.

מאת: יובל אורשרניהול תוכן07/04/101203 צפיות
מערכת ניהול תוכן היא כנראה הדבר הנפוץ ביותר ברשת כיום. מאחורי כל אתר המכיל יותר מכמה עמודים פשוטים (ולעיתים קרובות גם לאתר כזה) יש מערכת ניהול תוכן שתומכת בו לעדכון שוטף יומיומי. אך לצד היתרונות הרבים של מערכת ניהול תוכן יש כמה נושאי אבטחה שעל כל מנהל אתר לשים לב

מאת: יובל אורשרניהול תוכן04/04/101135 צפיות
רוב מערכות ניהול התוכן בקוד הפתוח לא מתפקדות כמו שצריך. מאמר זה עוסק בצורה הנכונה לבנות מערכת ניהול תוכן ומה צריכים להיות המאפיינים של מערכת ניהול תוכן טובה.

מאת: יובל אורשרעיצוב אתרים21/03/101105 צפיות
האינטרנט הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לעסקים קטנים. בעזרת בניית אתר תדמית כל עסק באשר הוא יכול לבלוט בתוך ים העסקים האחרים ולהראות את מרכולתו. אך לא כל בניית אתר תדמית יעשה את העבודה. אז איך בכל זאת תתבלט מהקהל? פשוט עקוב אחר 5 הכללים הבאים

מאת: יובל אורשרממשק משתמש17/03/101342 צפיות
משתמשים טועים. לא חשוב כמה תעצב את אתרך שיהיה נגיש לגולש ותיצור ממשק משתמש נוח - יהיו טעויות. אספקט חשוב שהרבה פעמים מתפספס הוא טיפול בטעויות ושגיאות. במאמר זה אגע בכמה נקודות שכדאי לשים אליהן לב כשבונים אתר תדמית השואף להיות נוח

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162131 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica