חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 טיפים להתחלת אימון בשיטת הפילאטיס

מאת: אורלי אורןפילאטיס20/04/20104723 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
  1. האם המורים/ מדריכים הינם מוסמכים. אם כןהיכן הוסמכו? מתי? והאם הם מקיימים ריענון? במקום מקצועי? האם התעודות תלויותוגלויות לכל?
  2. כמה מתאמנים יש בכיתה? אימון עפ'י שיטתפילאטיס הינו עד 5-6 משתתפים.
  3. האם התחלת האימון היא בשיעורים פרטיים?עפ'י השיטה, כך מתחיל את האימון כל תלמיד ללא קשר לרקע ספורטיבי קודם. השיעוריםפרטיים מיועדים ללמד, להבין ולהכין את התלמיד לשיעורים הקבוצתיים, להכיר אתהמכשירים ואת התרגילים והכי חשוב את הסטודיו והמורה.
  4. במידה וקיימת בעיה פיזית כולשהיא, האםהמורה/ מדריך יכול ויודע להתמודד איתה. תבררו איזו הכשרה הוא עבר לשם כך.
  5. במידה וזה סטודיו מכשירים, האם כולהמכשירים קיימים? ואם לא כמה סוגים ישנם? רצוי לפחות 5 סוגים.

 

ועוד טיפים....

1. היכן הסטודיו ממוקם? האם במרחק הליכה מהבית? מהעבודה? מומלץ לבחור בסטודיו אשר קרוב לביתך על מנת שיהיה לך נוח להגיע. לעיתים מדובר במומחה/ מקרה הדורש שיקום ואז השיקול פחות חשוב.

2. האם האדם/ סטודיו אליו נרשמת יענה על הצרכים שלך בנושא שיקום פציעה במידה וקיימת כזו? ואם כן, מה הניסיון של האדם אליו הינך מעוניין להתחבר בנושא הספציפי?

3. כמה זמן אורך שיעור?

4. האם קיימת הקפדה על היגיינה בסטודיו? כגון שימוש במגבת אישית?

5.  האם האדם/ איש הקשר, נעים לשיחה? האם תוכל ליצור קשר עם הסטודיו הנ'ל לאורך זמן? יש לקחת נקודה חשובה זו בחשבון, מאחר ועל מנת להתאמן כראוי יש להתמיד לאורך זמן.

 

בהצלחה בברכה ובהנאה

 

 

 

אורלי אורן מורה בכירה, מנהלת ובעלת הסטודיו לפילאטיס קלאסי בת'א www.orlyoren.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורלי אורן, מורה בכירה לשיטת הפילאטיס הקלאסי, בעלת סטודיו לפילאטיס קלאסי.

מורה מוערכת בתחום מזה 12 שנים, בעלת רקע, ניסיון וידע רב.

ניתן ליצור קשר בטלפון 8320073 077 או באתר www.orlyoren.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורלי אורן

מאת: אורלי אורןפילאטיס20/04/101051 צפיות
מתוך הספרים Return To Life Your Health & מאת ג'וזף ה. פילאטיס פילאטיס, ממציא ומייסד השיטה, שלא היה אב בעצמו, התייחס לאימון, חינוך ודרך חיים גם בנוגע לילדים ונוער, והאמין כי יש להטמיע את הרעיונות העומדים בבסיס השיטה, כבר בילדות המוקדמת. פילאטיס טען כי השיטה תחייה לעד, ותפקידה וייעודה להיות חלק ממערך הלימודים כבר בבית הספר היסודי. בימים אילו, פועל מערך שלם בארה'ב להכנסת אימון עפ'י השיטה בבתי הספר היסודיים. לשימחתי נטלתי חלק במטרה חשובה זו, ולימדתי בשנת 2006, 27 מורים לחנ'ג קורס פילאטיס רצפה לילדים ונוער.

מאת: אורלי אורןפילאטיס10/03/091645 צפיות
פילאטיס טען כי "הציוויליזציה מחלישה את הכושר הגופני civilization impairs the physical fitness" והפך את whole body movement, תנועתיות הגוף כולו, לעיקרון המוביל בבסיס שיטתו. בסטודיו שלי, אורלי אורן אני מייחסת חשיבות לפילוסופיה ולרוח של ג'וזף וקלרה פילאטיס ונותנת את הכלים המרביים לכל מתאמן ע'מ להתחזק, להתעצב וכן להשתקם מפציעות שונות וקיימות.

מאת: אורלי אורןפילאטיס10/03/091297 צפיות
במהלך השנים השתנתה השיטה, התרגילים, אופן ההוראה וכל המיכלול הנ"ל עודן. מורים רבים הוסיפו ללימוד השיטה תרגילים וטכניקות מעולמות שונים ואחרים כגון: טאי-צ'י, יוגה, עיצוב, ריקוד ועוד. שיטת הפילאטיס הקלאסית נותנת מענה מדוייק יותר לבעיות הגופניות השונות. באופו אישי חקרתי את נושא הפילאטיס לעומקו ע'י קריאת הספרים של ג'וזף פילאטיס, צפייה בסרטים היסטוריים של ג'וזף פילאטיס והמתרחש בסטודיו שלו, ביקור בסטודיו של מורות אשר למדו ועבדו עם ג'וזף פילאטיס, כגון קאתי גראנט, רמונה קריצנובסקה ומארי בואן. בביקוריי אילו למדתי רבות ונהניתי לגלות עולם חדש ומעניין.

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215221 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148871 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310064 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132361 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128534 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128443 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128849 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica