חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות להשקעה ומגורים לאנשי קבע וכוחות הבטחון (דירות זכרון יעקב)

מאת: ניצןצבא וביטחון27/04/20102252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קצת פרטים על זכרון יעקב למקרה ששאלתם

זכרון יעקב היא מועצה מקומית השייכת למחוז חיפה בארץ שהוכרזה על היותה מועצה מקומית בשנת 1950, שנקראה בעבר "זמרין" כשמו של כפר האריסים "זמארין" שנמצא בזכרון יעקב לפני רכישת האדמות באזור.

זכרון יעקב נוסדה ב 6 לדצמבר בשנת 1882 על ידי חובבי ציון והייתה למושבה השלישית של העלייה הראשונה לארץ.

דירות זכרון יעקב "חלומות זכרון יעקב"

בפרוייקט "חלומות זכרון יעקב" הממוקם באזור כפרי מרהיב ביופיו מול נוף הרי הכרמל, ניתן למצוא מבחר של דירות מרווחות ומפנקות של...

· 4 חדרים.

· 4.5 חדרים.

· 5 חדרים.

פרוייקט המגורים "חלומות זכרון יעקב" מספק בהצלחה את הדרישה הגוברת לדירות בזכרון יעקב מתאפיין בסגנון כפרי שכולל דירות גן, דופסלקסים מרהיבים ודירות בעלות מרפסות גדולות מרווחות לנוחיות הדיירים בתוך דירות זכרון יעקב.

בפרוייקט השכונה ניתן למצוא דירות שכוללות אטרקציות שונות לאיכות חיים גבוהה יותר ואיכותית יותר, כגון:

· מגרשי משחקים לילדים.

· מגרשי ספורט לאלו שרוצים לשמור על הכושר.

· מדשאות, גנים ופארק המשתרע על 25 דונם.

דירות זכרון יעקב לא רק לעשירים

הנגישות לשכונת "חלומות זכרון יעקב" הינה פשוטה וקלה, בסמוך לכביש 6 שיקצר לכם את הדרך לעבודה וחזרה הביתה לדירה אותה תרכשו בזכרון יעקב, וכמו כן ניתן למצוא תחנת רכבת שתביא אתכם במרחק קצר של נסיעה והליכה אל תוך שכונות החלומות של זכרון יעקב.

דירות זכרון יעקב מוצעות בהנחות אטרקטיביות ומחירים בלעדיים לציבור הרחב ולאנשי כוחות הבטחון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעוניינים גם אתם במאמר שיווקי לאתרכם....? אתם מוזמנים לכתוב לי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןזוגיות ואהבה24/02/131039 צפיות
במידה והחלטת לעשות את הצעד ולהתחיל בתהליך של הכרת בו או בת זוג, להלן מספר טיפים והמלצות שיעזרו לך להבין בצורה טובה יותר הכיצד לבצע את ההכרות והכיצד להגיע למצב בו אתה מבצע את הבחירה שלך בצורה נכונה וטובה.

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי18/11/121062 צפיות
במידה והחלטת לנסוע לחופשה באזור הצפון ואתם קבוצה גדולה יחסית המעוניינת להקל על החיים, האופציה הטובה ביותר זה לשכור אוטובוס מיוחד שיעזור לכם ליהנות מנסיעה מיוחדת ומפנקת שתעזור לכם במהלך הטיול בצפון ארץ ישראל.

מאת: ניצןטיולים בארץ29/10/121319 צפיות
החלטת לנסוע לחופשה בצפון? קח לעצמך רגע של נחת וקרא את הטיפים שיעזרו לך לתכנן בצורה נכונה וטובה את הטיול בצפון ארץ ישראל עליו חלמת כבר זמן רב. הצפון הוא האזור הגדול ביותר לתיירות בישראל ובשביל לדעת בצורה טובה איפה והכי כדאי לטייל, חשוב מאוד שתעשה את הבחירות הנכונה והטובה ביותר שיש.

מאת: ניצןטיולים בארץ24/08/121341 צפיות
החלטת שהפעם אתה נוסע למרכז הארץ לחופשה של מספר ימים בתל אביב הגדולה, עכשיו מה שנותר זה שתדע את הנפלאות שבדבר ותוכל ליהנות ממגוון רחב של אופציות ואפשרויות בדרך לחופשה הכי קסומה שיש במרכז הארץ, הצטרפו אלינו ותתפלאו לגלות שיש כאלו שרוצים לנפוש ולטייל בעיר תל אביב יפו.

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/1111898 צפיות
אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/06/111552 צפיות
החלטת לטוס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות..? מצוין, כי עכשיו מה שנותר זה רק להוציא את אשרת הכניסה לארצות הברית וכמו כן לרכוש טיסה זולה במיוחד ליעד מסוכן הנסיעות האישי שלך.

מאת: ניצןבתי מלון14/04/112916 צפיות
אחד השאלות כסוכן נסיעות לשעבר ששואלים אותי מכרים ולקוחות שהייתי מוכר להם חבילות נופש על ימין ועל שמאל זה "הכיצד להזמין במחיר משתלם בית מלון באינטרנט" או במילה אחרת כיצד לשלם מינימום ולקבל את ההכי טוב שאפשר!

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221553 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211660 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181509 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171778 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152558 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152086 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152579 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica