חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאטמה– למה שתתעצבן לבד

מאת: אקמתקשורת08/03/200921 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
  • קרולין גליק, ברצינות, למה הקמת את האתר?
  • קרולין גליק: "האתר הוקם לאחר ששיחות סלון רבות שלי ושל חברים שלי, במשך שנים,  הסתכמו בכך שהתקשורת בישראל כושלת בתפקידה בצורה שנעה בין המגוחך לנפשע. תראי, תקשורת היא לא בידור אלא ענין רציני מאוד. כדי שחברה דמוקרטית תוכל להתקיים ואזרח יוכל לבחור בחירה רציונאלית הוא חייב לקבל מידע שוטף ואמין בזמן אמת על המערכות השלטוניות שלו ועל המציאות הבטחונית, כלכלית, מדינית וכוליי. בארץ זה לא קורה. יש המון דברים שלא מדווחים לנו ומה שכן מדווח, מדווח בצורה חלקית ושגויה.
  • אז מה יעשה האתר החדש?
  • האתר החדש ירכז את הטעויות, הכשלים וההטיות הבולטות של התקשורת, כדי שהגולשים יתרגלו ש"היה כתוב בעיתון" זה לא תואר כבוד, כי כתובות שם המון שטויות על ידי אנשים שהרבה פעמים לא מבינים בתחומים עליהם הם כותבים, ולכן התחזיות שלהם לרוב לא מתגשמות, אלא שאף אחד לא עוקב אחרי זה אז הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. חוץ מזה תהיה באתר סאטירה מקורית איכותית המתבססת על חומרים מכל כלי התקשורת, וגם ידיעות מענינות שהתקשורת שלנו "שכחה" לדווח עליהן..
  • את יכולה לתת דוגמאות?
  • יש אין ספור דוגמאות.  עופר שלח, חמישים יום לפני חטיפת החיילים ומלחמת לבנון השניה,  הסביר על השער של ידיעות אחרונות למה הנסיגה מלבנון היתה הצלחה גדולה ושיפרה את "המצב האסטרטגי ואפילו הטקטי" של מדינת ישראל. כמובן שהוא עדין הפרשן הצבאי-מדיני הבכיר שלהם.  אלוף בן ב"הארץ" פרסם יומיים לפני אותה מלחמה מאמר תחת הכותרת "דרוש נסראללה" שבו הוא מסביר למה המנהיגות היציבה של נסראללה מבטיחה שקט בצפון והלואי שבעזה יהיו מנהיגים שקולים כמוהו... הוא אפילו התנצל אחר כך והאשים את מערכת הביטחון בכשלי החשיבה שלו.. כמובן שלא שמענו שפיטרו אותו או נזפו בו, הוא עדין מפרסם טורים "חכמים" בעיתון לאנשים חושבים. יש  לנו השגות גם על בןכספית, יאירלפיד עוד ועוד.
  • מי נמנה על צוות הכותבים?
  • בכתיבת הידיעות אנחנו מתבססים בעיקר על הפאשלות שהתקשורת מספקת לנו מדי יום וממעטים בכתיבת חומר מקורי. כך יכולים שני תחקירנים בעלי ידע כללי ועין חדה להוסיף ידיעות מדי יום. בצוות הטלביזיה שעוסק גם בהפקת חומר מקורי נמצאים אראלסג"ל שידוע מטוריו בסופשבוע ממנו נבעט משום שהעז להביע דעות ימניות, אושי דרמן -תסריטאי שכתב ל"ארץ נהדרת", מוריס קנדיוטי ויניב קרסוצקי שהפיקו את "הפיצוחיה, ועוד
  • מי מממן את האתר?
  • האתר ממומן מתרומות פרטיות של אנשים שחושבים שמגיעה לנו תקשורת איכותית יותר והוא פרוייקט מיוחד של "המכון למדיניות ביטחונית" בוושינגטון בו אני חברה.
 



תגיות המאמר: תקשורת, עיתונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השגות גם על בןכספית, יאירלפיד עוד ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקמ

מאת: אקמשיפוצים28/02/111 צפיות
שאלות ותשובות בעניני התקנת מערכת טיהור מים אפורים. מה עושים עם הצינורות? מה אפשר לעשות עם מים אפורים? איך זה משפיע על הצימחיה בגינה?

מאת: אקמבית חכם24/01/111 צפיות
המאמר מסביר מה זה מים אפורים (Gray Water) והסוגים השונים ואיך אפשר לנצל אותם לטובת החיסכון במים. בנוסף יש גם סקירה של השימושים האפשרים בסוג מים ממוחזר.

מאת: אקמבניית אתרים13/06/101 צפיות
מה חשוב מה נצרך עבור הקמת אתר עסקי מוצלח ויעיל, האם אני צריך אתר תדמיתי או אפשר ללכת רק על מכירות? האם מכירות מתאימות לכל עסק? אולי עדיף שני אתרים? ולמה צריך להוציא כל כך הרבה עבור אתר כזה קטן?!

מאת: אקמבניית אתרים03/06/101 צפיות
אילו דגשים רצוי וכדאי ולפעמים אף חובה לשים בזמן שבונים אתר מכירות, בין אם האתר הוא בנוסף לחנות פיזית או אם החנות היא וירטואלית לחולטין. כאן מציעים לכם שלל נקודות שכדאי לשים לב אליהם מהצעד הראשון שעושים לקראת הכמת אתר אינטרנט.

מאת: אקמבניית אתרים20/05/101 צפיות
מהו הצורך ולמה כדאי לעמוד בתקן של הW3C ומה כל זה קשור לבניית אתרים ולקידום שלו במנועי החיפוש

מאת: אקמעיצוב אתרים13/05/101 צפיות
המאמר עוסק בדברים שצריכים לשים לב אילהם על מנת לבנות אתר אינטרנט נגיש ושימושי לכלל האוכלוסיה ולבעלי מגבליות בפרט על פי הסטנדרתים בין לאומים

מאת: אקמבניית אתרים03/05/101 צפיות
מהם השלבים הנחוצים לבניית אתר אינטרנט והאם יש צורך בליווי אישי

מאמרים נוספים בנושא תקשורת

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119213 צפיות
מדוע לטענת פוסטמן, הדפוס עודד את "ארגון המחשבה"? כיצד זה השפיע על סידור טקסטים ותכנים? כיצד, לטענת פוסטמן, הדפוס עזר ביצירת המושג "ילדות"?

מאת: tom lachamתקשורת04/10/119143 צפיות
הסינים והקוריאנים המציאו מדפסת מתכת לפני גוטנברג אך לא הכירו באפשרויות הטמונות במכבש הדפוס. נוסף על כך, חסרו להם אותיות הא"ב. הדפוס תפס תאוצה דווקא באירופה כיון שהתרבות האירופית הייתה מוכנה לקולטו.

מאת: לי דקלתקשורת02/03/118979 צפיות
חברות אלו הינן חברות אשר מפתחות בדר"כ רכיבים אלקטרוניים חכמים המיועדים בעיקר לתעשיית הההיטק או התעשייה הצבאית אך כמובן שגם בתעשייה האזרחית תחום זה מאד התפתח בשנים האחרונות...

מאת: יובל בן בסטתקשורת06/02/119301 צפיות
סדנאות גיבוש משרדי ממשלה יכולות להעניק ייתרון בהכרות של העובדים לאחר תקופת של סבב תיקים. על מצבתו של אנדרו קארנגי נכתב "כאן שוכב אדם שידע כיצד לגייס לשירותו אנשים טובים ממנו עצמו".

מאת: דוד אלפסיתקשורת12/12/108887 צפיות
בניגוד לחווית זוגיות אידיאלית אחרת, לפי מיטב הבנתי כדאי לקרוא על חילופי זוגות בטרם מתנסים. אביאל ברקוביץ מציין בלי ספק שבעת האחרונה חילופי זוגות הפך בימהרה לטרנד לוהט אצל תיירים מאוקראינה שאומרים לקצת פרטיות.

מאת: שרותי תקשורתתקשורת21/10/108415 צפיות
חשיבות חדשנות המרכזיות בארגונים בעידן התחרותי והמתקדם של היום היא קריטית. חברות מתחרות על מתן מענה טלפוני ברמה גבוהה ואפשרות מתקדמת לניהול שיחות.

מאת: עוזי פלגתקשורת18/08/109432 צפיות
בעת חיבור בין שתי אנשים יש לבחון מספר נקודות קריטיות להצלחת החיבור, מאמר זה מבצע אנלוגיה בין חיבור מכאני של חומרים לחיבור בין אנשים, חלק גדול מהקריטריונים הנדרשים בשני המקרים דומה, הבנת התהליך המכאני תקל על התהליך האנושי שהוא הרבה יותר מורכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica