חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת אתרים

מאת: אקמבניית אתרים03/05/20101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תהליך הקמת אתרים הינו תהליך בר מספר שלבים הדורשים מומחיות משתנה בהתאם לצורך. קיימים שלבים הדורשים עבודה תיאורטית הכוללת את הגדרת קהל היעד, מטרת האתר, אפיון האתר וכדומה. הגדרת קהל היעד הינה בהתאם למטרותיו של האתר וניתן לבצע זאת באמצעות יחס המרה המשלב בין נתוני הגולשים וצורכיהם מבחינה סטטיסטית תוך שדרוג האתר להתאמה מושלמת בין השניים כמו בניית אתר תדמיתי.

אפיונו של האתר נעשה בשילוב מטרת האתר, קהל היעד וייחודו מול אתרים מתחרים. שלבים מעשיים הינם השלבים בהקמה אשר דורשים את בנייתו הטכנית של האתר, עיצובו, העלאת האתר לרשת האינטרנט, קידומו במנועי החיפוש ועוד.

בעת הקמת אתרים קיימת חשיבות רבה בבנייתם הטכנית אשר תאפשר שימוש יעיל ונוח תוך כדי מערכת ניהול קלה לשימוש התאפשר לבעל האתר נוחות מרבית. עיצובו של האתר ייעשה בהתאם למטרתו, העברת תוכנו וקהל היעד הנחשף אליו תוך כדי הבדלתו מאתרים מתחרים והבלטתו ברשת האינטרנטית. שלבי הקידום והפרסום של אתרים אשר הועלו לרשת נעשים במספר שלבים על ידי אנשי מקצוע בתחום אשר מפתחים אסטרטגיות שיווקיות בעלות כלים טכנולוגיים המסוגלים להתחרות באתרים מתחרים.

הפיתרון למכלול שלבי ההקמה הינו במציאת חברה המתמחה במגוון התחומים המסוגלת להעניק שירות מקצועי המותאם ללקוח. הקמת אתר הוא תהליך שכאמור משתנה בהתאם לצרכי בעל האתר ונבנה באופן מותאם למטרותיו. יש לציין כי ככל שהאתר הנבנה יהיה מותאם אופטימאלית ליעדו כך ייחודו יהיה בולט יותר וימשוך תעבורת גולשים מתחדשת בכל עת.

תהליך הקמת אתרים מסוגים שונים מתאפשר בדרכים שונות, ניתן לראות כי קיימים ברשת כלים טכנולוגיים חינמיים הניתנים בעבור גולשים המעוניינים בבניית אתר כמו אתר מכירות.

לעומת זאת, הליך קצר יותר ומקצועי ניתן באמצעות חברות מקצועיות המצהירות אודות יכולתן להעניק אתרים איכותיים תוך חמישה ימי עסקים. אלו המעדיפים איכות ללא פשרות תוך חשיבה מוקדמת אודות יתרונותיה של חברה מקצועית ומהימנה המספקת מגוון שירותים שונים ובעלת כלים טכנולוגיים גבוהים ללא מגבלת זמן יפנו לחברה המעניקה מגוון אפשרויות איכותיות ומקצועיות לאורך זמן בכל שלבי ההליך.

חברת WSD-בניית אתרים באינטרנט ניחנת ביכולתה להעניק ללקוחותיה מעטפת שירותים המרכיבה את שלבי העבודה התיאורטית והמעשית באופן מקצועי ומקיף, בליווי אישי עם בעל העסק מרגע הקמת האתר ועד שלב העלאתו לרשת תוך כדי קידומו ופרסומו המהווה את הצלחתו המרבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השגות גם על בןכספית, יאירלפיד עוד ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקמ

מאת: אקמשיפוצים28/02/111 צפיות
שאלות ותשובות בעניני התקנת מערכת טיהור מים אפורים. מה עושים עם הצינורות? מה אפשר לעשות עם מים אפורים? איך זה משפיע על הצימחיה בגינה?

מאת: אקמבית חכם24/01/111 צפיות
המאמר מסביר מה זה מים אפורים (Gray Water) והסוגים השונים ואיך אפשר לנצל אותם לטובת החיסכון במים. בנוסף יש גם סקירה של השימושים האפשרים בסוג מים ממוחזר.

מאת: אקמבניית אתרים13/06/101 צפיות
מה חשוב מה נצרך עבור הקמת אתר עסקי מוצלח ויעיל, האם אני צריך אתר תדמיתי או אפשר ללכת רק על מכירות? האם מכירות מתאימות לכל עסק? אולי עדיף שני אתרים? ולמה צריך להוציא כל כך הרבה עבור אתר כזה קטן?!

מאת: אקמבניית אתרים03/06/101 צפיות
אילו דגשים רצוי וכדאי ולפעמים אף חובה לשים בזמן שבונים אתר מכירות, בין אם האתר הוא בנוסף לחנות פיזית או אם החנות היא וירטואלית לחולטין. כאן מציעים לכם שלל נקודות שכדאי לשים לב אליהם מהצעד הראשון שעושים לקראת הכמת אתר אינטרנט.

מאת: אקמבניית אתרים20/05/101 צפיות
מהו הצורך ולמה כדאי לעמוד בתקן של הW3C ומה כל זה קשור לבניית אתרים ולקידום שלו במנועי החיפוש

מאת: אקמעיצוב אתרים13/05/101 צפיות
המאמר עוסק בדברים שצריכים לשים לב אילהם על מנת לבנות אתר אינטרנט נגיש ושימושי לכלל האוכלוסיה ולבעלי מגבליות בפרט על פי הסטנדרתים בין לאומים

מאת: אקמאקטואליה30/09/091 צפיות
משפטים שנאמרו ע"י עיתונאים (בעיקר בן כספית) שאחר כך התבררו כשקר גס או סתם שטותיות מביכות ומה שבטוח חוסר אוביקטיביות של עיתונאי.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213652 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175741 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162144 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica