חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרי מכירות

מאת: אקמבניית אתרים03/06/20101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשל התפתחות ניכרת בתחום המסחר האלקטרוני החל ביקוש רב עבור בניית אתרי מכירות.בניית אתרים אשר תפקידם להתמקד במכירות דורשים ידע מקצועי ומיומנות כגורם מהותי הנדרש לשם הצלחתו האפקטיבית והיעילה של האתר. אופציות השימוש ומטרות אתרי מכירות משתנות בהתאם לדרישות הלקוח וצורכו באתר שכזה ולפיכך על חברת בניית האתרים לערוך לפני בניית אתרי מכירות לעסק כלשהו, סקר מקיף אודות בית העסק, מוצריו, אופיו וקהל היעד שבו.

קיימים מספר כללי יסוד אשר הינם הכרחיים בעבור בניית אתרי מכירות לשם הצלחתם. ראשית, נגישות אל האתר בעבור קהל לקוחות פוטנציאלי ונוחות השימוש בו בצורה מקסימאלית. שנית, אתר מכירות המשדר רצינות ואמינות במתן מידע מפורט והולם בעבור שירותיו השונים וזיכוי בעת רכישה שגויה יקדם את מכירותיו בצורה גבוהה ביותר.

גורם מהותי נוסף בעת בניית אתרי מכירות הינו בהשמת דגש אודות מיתוגו וייחודו של האתר למול אתרים מתחרים אחרים. תהליך הייחוד והמיתוג של האתר נעשה באמצעות עזרים שונים ובהם, ניהול קמפיינים פרסומיים אשר מטרתם ליצור מודעות נרחבת לבית העסק. בנוסף, הגדלת יחס המרה יאפשר מעגל תעבורה מתחדש אל אתר העסק וזאת ניתן לעשות באמצעות ניתוח אופיו ורצונו של קהל היעד מול היבטים סטטיסטיים ושדרוג האתר לשם התאמת האתר אל הנתונים הללו. כתיבת תוכן מקורי באתרי מכירות תתרום רבות להתעניינותו של מבקר האתר אודות העסק, פועלו ומוצריו השונים. כמו כן, בניית אתרים בסגנון זה מכילים אפשרויות מערכות ניהול שונות בעבור בעל האתר.

חשוב כי מערכת הניהול תהיה איכותית ופונקציונאלית ביותר בד בבד תהווה נוחות שימוש מרבית ותהיה קלה להבנה זאת בשל הצורך בתפעול קל, נוח ויעיל של בעל העסק באתרו. יש לשים לב כי הצלחתו של אתר מכירות אינטרנטי טמונה בהתאמה של האתר אל הלקוח ובאופן מתן הידע ואפשרויות הרכישה של מוצריו בצורה קלה ויעילה.

בהתאם לכך, חברת WSD-בניית אתרים באינטרנט מעניקה חבילה מותאמת למעוניינים בהקמת אתר מכירות , חבילה המשלבת עיצוב ייחודי , בניית אתר לפי תו התקן הבינלאומי W3C מערכת ניהול תוכן מתקדמת ועוד.
חברת WSD-בניית אתרים מצהירה אודות יחס אישי ומקצועי הניתן ללקוחותיה בעת בניית אתרי מכירות ודואגת כי מרגע העלאת האתר לאוויר פרסומו יהיה מקיף, מובדל ובעל ייחוד מול מתחריו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השגות גם על בןכספית, יאירלפיד עוד ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקמ

מאת: אקמשיפוצים28/02/111 צפיות
שאלות ותשובות בעניני התקנת מערכת טיהור מים אפורים. מה עושים עם הצינורות? מה אפשר לעשות עם מים אפורים? איך זה משפיע על הצימחיה בגינה?

מאת: אקמבית חכם24/01/111 צפיות
המאמר מסביר מה זה מים אפורים (Gray Water) והסוגים השונים ואיך אפשר לנצל אותם לטובת החיסכון במים. בנוסף יש גם סקירה של השימושים האפשרים בסוג מים ממוחזר.

מאת: אקמבניית אתרים13/06/101 צפיות
מה חשוב מה נצרך עבור הקמת אתר עסקי מוצלח ויעיל, האם אני צריך אתר תדמיתי או אפשר ללכת רק על מכירות? האם מכירות מתאימות לכל עסק? אולי עדיף שני אתרים? ולמה צריך להוציא כל כך הרבה עבור אתר כזה קטן?!

מאת: אקמבניית אתרים20/05/101 צפיות
מהו הצורך ולמה כדאי לעמוד בתקן של הW3C ומה כל זה קשור לבניית אתרים ולקידום שלו במנועי החיפוש

מאת: אקמעיצוב אתרים13/05/101 צפיות
המאמר עוסק בדברים שצריכים לשים לב אילהם על מנת לבנות אתר אינטרנט נגיש ושימושי לכלל האוכלוסיה ולבעלי מגבליות בפרט על פי הסטנדרתים בין לאומים

מאת: אקמבניית אתרים03/05/101 צפיות
מהם השלבים הנחוצים לבניית אתר אינטרנט והאם יש צורך בליווי אישי

מאת: אקמאקטואליה30/09/091 צפיות
משפטים שנאמרו ע"י עיתונאים (בעיקר בן כספית) שאחר כך התבררו כשקר גס או סתם שטותיות מביכות ומה שבטוח חוסר אוביקטיביות של עיתונאי.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213625 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172291 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162137 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica