חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות הבנייה בהתאם לארגון התקינה W3C

מאת: אקמבניית אתרים20/05/20101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגון התקינה W3Cהינו ארגון בינלאומי אשר באמצעות פיתוח אמצעי הטכנולוגיה, הגדרת פרוטוקולים והנחיות מנחה את הרשת למלוא הפוטנציאל הטמון בה.

חשיבות הבנייה בהתאם לארגון התקינה W3C הינה במתן "שפה משותפת ואחידה" באתרים המצויים ברשת אשר מאפשרת את העלאתם לדפדפנים הנפוצים ומתן חווית גלישה זהה בעבור הגולשים.

כאמור, מטרת ארגון ה-W3C היא ביצירת שפה משותפת אוניברסאלית התאפשר נגישות שוויונית אל מכלול אתרי האינטרנט בין כלל הגולשים והפיכת מכלול האלמנטים אשר מרכיבים את האינפורמציה אשר מצויה במדיה הדיגיטאלית לנגישה ללא תלות בחומרה כלשהי, תוכנה או תשתית שונה.

כמו כן תקינת W3C מתאפיינת ביתרונות נוספים אשר הינם ראשית, התאמה עתידית כאשר ניתן לראות כי היא נבנית באמצעות ספציפיקציות אשר עוברות בדיקה מוקדמת לנגישותן בהתאם לתקינה, בד בבד עם תהליך גלוי המוסכם על כלל התעשייה.

הארגון מבצע בדיקות אודות ההבדלים השונים בין גרסאות הדפדפנים ומסתמך על החלקים התקניים הקיימים על מנת להבטיח התאמה כללית וכן התאמה עתידית.

שנית, חשיבותה של תקינה זאת הינה בחיסכון עלויות פיתוח ובניית אתר לעסק קטן משום העובדה כי מדובר בקוד כללי לכל סוגי הדפדפנים השונים. קוד כללי זה אשר נעזר בו ארגון הw3cהינו קוד תקני אשר ניחן בניקיונו, סידורו ותחזוקו הקל והנוח לשימוש. בנוסף, קיים אלמנט הנגישות ואופן הרחבת קהל היעד.

ניתן לראות כי הרשת ניתנת לנגישות נוחה במיוחד באמצעי תקשורת שונים כמו המחשב, הטלפון והטלוויזיה ובכך מאפשר הזדמנויות מגוונות לחלוקת ידע ומידע.

חברת WSD- בניית אתרים, בונה את אתריה בעבור לקוחותיה כגון אתרי מכירות, אתר תדמיתי השונים במתן דגש אודות חשיבות הבנייה בהתאם לארגון התקינה W3C. אתרי החברה אשר נבנים לפיכך בהתאם לסטנדרטים של הארגון, הינם מדויקים, אופטימאליים ונגישים למנועי החיפוש השונים, מותאמים לכל מערכות ההפעלה ואף נוחים לשימוש בעבור בעלי מוגבלויות שונות.

חברת WSD מלווה באופן אישי את בעלי האתרים מרגע הקמת האתר בהתאם לסטנדרטים של ארגון הw3c , בניית התוכן, עיצובו וייחודי של האתר בהתאם למטרותיו השונות, מתן מערכת ניהול ושימוש בכלים טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר, העלאתו לאוויר, קידומו ופרסומו לשם הפצתו וחשיפה מוגברת של גולשי האינטרנט, בצורה מקצועית וקפדנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השגות גם על בןכספית, יאירלפיד עוד ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקמ

מאת: אקמשיפוצים28/02/111 צפיות
שאלות ותשובות בעניני התקנת מערכת טיהור מים אפורים. מה עושים עם הצינורות? מה אפשר לעשות עם מים אפורים? איך זה משפיע על הצימחיה בגינה?

מאת: אקמבית חכם24/01/111 צפיות
המאמר מסביר מה זה מים אפורים (Gray Water) והסוגים השונים ואיך אפשר לנצל אותם לטובת החיסכון במים. בנוסף יש גם סקירה של השימושים האפשרים בסוג מים ממוחזר.

מאת: אקמבניית אתרים13/06/101 צפיות
מה חשוב מה נצרך עבור הקמת אתר עסקי מוצלח ויעיל, האם אני צריך אתר תדמיתי או אפשר ללכת רק על מכירות? האם מכירות מתאימות לכל עסק? אולי עדיף שני אתרים? ולמה צריך להוציא כל כך הרבה עבור אתר כזה קטן?!

מאת: אקמבניית אתרים03/06/101 צפיות
אילו דגשים רצוי וכדאי ולפעמים אף חובה לשים בזמן שבונים אתר מכירות, בין אם האתר הוא בנוסף לחנות פיזית או אם החנות היא וירטואלית לחולטין. כאן מציעים לכם שלל נקודות שכדאי לשים לב אליהם מהצעד הראשון שעושים לקראת הכמת אתר אינטרנט.

מאת: אקמעיצוב אתרים13/05/101 צפיות
המאמר עוסק בדברים שצריכים לשים לב אילהם על מנת לבנות אתר אינטרנט נגיש ושימושי לכלל האוכלוסיה ולבעלי מגבליות בפרט על פי הסטנדרתים בין לאומים

מאת: אקמבניית אתרים03/05/101 צפיות
מהם השלבים הנחוצים לבניית אתר אינטרנט והאם יש צורך בליווי אישי

מאת: אקמאקטואליה30/09/091 צפיות
משפטים שנאמרו ע"י עיתונאים (בעיקר בן כספית) שאחר כך התבררו כשקר גס או סתם שטותיות מביכות ומה שבטוח חוסר אוביקטיביות של עיתונאי.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213624 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172289 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica