חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעם היו פליטות פה בתקשורת היום...

מאת: אקמאקטואליה30/09/20091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקודם, סקרנו את ריקודי ההלוך וחזור של אנשי תקשורת בכירים (כדוגמת: רזי ברקאי, רינה מצליח, בן כספית, יאיר לפיד ועפר שלח) בין תפקידים ככתבים לבין פרשנים ומביעי דעה.

כפי שכתבנו, זו אחת הסיבות שכתבים אלו נכשלים לא פעם בפיהם או בקולמוסם.

זה הזמן לגשת לבטן הרכה ולראות מה היו פליטות הפה של אנשי תקשורת אלה (בניגוד לאיש תקשורת אחר שכולנו מכירים את פליטת הפה שלו...)

בן כספית

מרץ 2006 : "פמיניזם זה כמו הסכסוך הפלשתינאי" מכריז בן כספית.

שירית בן ישראל, כתבה על אמירה זו של כספית תגובה הולמת:

"למה הוא לא שולט על פיו?. לעיתים, אני מרגישה שכספית מעתיק, ושלא בחן, את המניירות, השפה והקודים, הנהוגים ומקובלים על מגרשי הכדורגל, של בית"ר, מכבי, הפועל וכל השאר, אל מסך התוכנית. אז מי הוא בעצם מי?, אני תוהה, ביני לבין עצמי. הנשים הם הפלשתינאים, או אולי המחבלים המתאבדים, או אולי 72 הבתולות, והגברים הם היהודים?"

אוקטובר 2008: אתר חדשות מחלקה ראשונה – הכתב יואב יצחק

"בן כספית פרסם פרוטוקול מפגישת עמיר פרץ ודן חלוץ, מייד לאחר מלחמת לבנון השנייה אלא שבן כספית, שלא הצטיין בעבר בשמירה על מקורות, חוטא שוב למקורותיו...אלא שבן כספית, בניסיון מגושם לטשטש מהיכן קיבל את הפרוטוקול... מקשקש ברשימתו יתר על המידה, כאשר הוא כותב על קרב איתנים מתמשך "בין שני תתי-אלופים...השניים הם המזכיר הצבאי של השר תת-אלוף איתן דנגוט, וראש המטה של השר תת-אלוף מיכאל (מייק) הרצוג" בן כספית ממשיך: "בשיחה בין חלוץ לפרץ עולה שמו של תת-אלוף דנגוט. הנזק שנגרם לו כבד. יחד עם זאת, בבדיקה שקיימנו, עולה כי אין לתת-אלוף הרצוג קשר ישיר להעברת תמליל השיחה למעריב".

הנה כי כן בן כספית חוטא למקורותיו, כאשר הוא מקשקש וכותב למי אין קשר, לטענתו, להדלפה למעריב (לו עצמו) ומכוון בעצם למי כן... עיתונאי רציני יותר היה שומר על הקוד הבסיסי: לא מדברים על מקורות מידע, מטוב עד רע."

דצמבר 2005: תוכנית "ישראל בוחרת" בערוץ הראשון:

דיווח מאתר www.omedia.co.il

בתגובה לדברים שלל חה"כ בראכה את האנלוגיה בין ציבור המתנחלים ביו"ש לערבים הישראלים, ואמר: "אני לא מקבל שום אנלוגיה בין הקיום שלי לבין הקיום של המתנחלים. המתנחלים הם גוזלי אדמות. הם כובשים. וכל אנלוגיה היא הזויה ומופרכת".

המנחה בן כספית לא גינה כמתבקש את הכינויים בהם השתמש בראכה, אלא אף הסכים עמו תוך הפגנת דעה פוליטית אישית: "אני יחד איתך, דוחה את האנלוגיה הזו".

לעוד פנינים צפו במהדורת השבט סיקור חדשות סאטירי האוביקטיבית ביותר במדינה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השגות גם על בןכספית, יאירלפיד עוד ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקמ

מאת: אקמשיפוצים28/02/111 צפיות
שאלות ותשובות בעניני התקנת מערכת טיהור מים אפורים. מה עושים עם הצינורות? מה אפשר לעשות עם מים אפורים? איך זה משפיע על הצימחיה בגינה?

מאת: אקמבית חכם24/01/111 צפיות
המאמר מסביר מה זה מים אפורים (Gray Water) והסוגים השונים ואיך אפשר לנצל אותם לטובת החיסכון במים. בנוסף יש גם סקירה של השימושים האפשרים בסוג מים ממוחזר.

מאת: אקמבניית אתרים13/06/101 צפיות
מה חשוב מה נצרך עבור הקמת אתר עסקי מוצלח ויעיל, האם אני צריך אתר תדמיתי או אפשר ללכת רק על מכירות? האם מכירות מתאימות לכל עסק? אולי עדיף שני אתרים? ולמה צריך להוציא כל כך הרבה עבור אתר כזה קטן?!

מאת: אקמבניית אתרים03/06/101 צפיות
אילו דגשים רצוי וכדאי ולפעמים אף חובה לשים בזמן שבונים אתר מכירות, בין אם האתר הוא בנוסף לחנות פיזית או אם החנות היא וירטואלית לחולטין. כאן מציעים לכם שלל נקודות שכדאי לשים לב אליהם מהצעד הראשון שעושים לקראת הכמת אתר אינטרנט.

מאת: אקמבניית אתרים20/05/101 צפיות
מהו הצורך ולמה כדאי לעמוד בתקן של הW3C ומה כל זה קשור לבניית אתרים ולקידום שלו במנועי החיפוש

מאת: אקמעיצוב אתרים13/05/101 צפיות
המאמר עוסק בדברים שצריכים לשים לב אילהם על מנת לבנות אתר אינטרנט נגיש ושימושי לכלל האוכלוסיה ולבעלי מגבליות בפרט על פי הסטנדרתים בין לאומים

מאת: אקמבניית אתרים03/05/101 צפיות
מהם השלבים הנחוצים לבניית אתר אינטרנט והאם יש צורך בליווי אישי

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222266 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222244 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221653 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211500 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211479 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211296 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211150 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica