חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נדלן בניו יורק

מאת: only-bestמיסוי מקרקעין23/05/20101992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נדלן בניו יורק , היום לאחר המשבר הגדול של שנת אלפיים ושמונה מחיר הדירות בניו יורק צנחו משמעותית .

במקרים מסוימים ביותר מחמישים אחוז במחיר כלומר בית שעלה בשנת אלפיים ושבע כמאה וחמישים אלף דולר שווה נכון להיום שמונים אלף דולר בלבד ומחירים חוזר לעליות ככל שהזמן עובר וכלכלת ארה"ב מתחזקת מה שיוצר נהירה גדולה של רוכשי נדל"ן בניו יורק או בכל איזור אחר בארה"ב .

בתקופה זו כמות רוכשי הנדל"ן בארה"ב הזרים עלתה ביותר מ600 אחוז מכיוון שכולם רואים בזה השקעה בטוחה ואחוזי רווח גבוהים בצורה מיידית וכן תשואה שנתית גבוהה

כשאתה מחפש היום נדלן בניו יורק אתה נתקל במחבר עצום ורחב מאוד של מתווכים ושל חברות שקונות את הנכסים בעצמם ומכרות אותם ללקוחות פוטנציאלים כמוך רכישת נדלן בארה"ב היא לא תהליך פשוט אך בניגוד לארץ הכול חשוף משרדי הממשלה מפרסים באתר אינטרנט מיוחד שנבנה לשם כך מי היו בעלי הדירה בכמה הם מכרו אותה וכמה היא שווה ואפילו כמה סכום המשכנתא ששולם עליה נתונים אלה ניתן להשיג בקלות לכן חשוב לבדוק זאת לפני שאתה רוכש דירה מחברה שקנתה את הדירה בעצמה ומנסה לעשות עליך רווח של כמה עשרות אלפי דולרים.

דבר נוסף שחשוב גם לא פחות ממחיר הדירה הוא המיקום שלה דירה שנמצאת מחוץ לאזורים מרכזיים קשה מאוד למכור או להשכיר לכן דבר ראשון בתהליך בחירת הנדל"ן יהיה המיקום של הנכס יש לבדוק טוב טוב מה המרחקים בין הנכס לריכוז העסקים והתעשייה של העיר שמירה על כלל זה תניב רווח גדול יותר ומהיר יותר מאשר דירה שנמצאת ביישוב שסמוך לעיר עצמה נדלן בניו יורק הוא פופולארי מאוד מכיוון שהרובעים בעיר הומי אדם וכן מספר עצום של חברות שלהם סניפים בארה"ב נמצאים ברובעים אלו ונכסים באזורים אלו מבוקשים על ידי עובדי חברות אלו לכן מיקום הנכס חשוב .

בדקו טוב את הנכס עצמו ואת רמת התשואה שהוא מספק רק שהוא מושכר על מנת לא לצאת בנזקים נכסים אלו בדרך כלל מספקים תשואה של 10% בשנה ומצריכות הוצאה של כ 4000$ על תחזוקה שוטפת .

מחפשים וילות בצפון אתר מומלץ

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131131 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131096 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131147 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131389 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111386 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/111730 צפיות
סטייליסטים קיימים לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רק מראה שיש עליה גדולה כל שנה ככל שעובר הזמן הנתונים קופצים בעשרות אחוזים כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111342 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאמרים נוספים בנושא מיסוי מקרקעין

מאת: בנימין קלינגרמיסוי מקרקעין01/03/211012 צפיות
פסיקות שונות של בתי המשפט – העליון והמחוזי – מהחודש האחרון מלמדות סעיף 85 לחוק מיסוי מקרקעין קובע מסגרת זמן של 4 שנים לפתוח שומת מס שבח או מס רכישה. לאחר 4 שנים, קובע הסעיף כי השומה ומה שנקבע בה לגבי המיסוי הם סופיים. מסגרת הזמן הזו מגלמת את האיזון בין עקרונות של סופיות, ודאות ויציבות מצד אחד לבין העיקרון של הטלת מס אמת בצד שני.

מאת: בנימין קלינגרמיסוי מקרקעין10/11/205310 צפיות
עבירות בתחום התכנון והבניה הפכו זה מכבר "מכת מדינה". על פניו ובהיעדר מגבלות תקציביות, היה ראוי לאכוף טיפול בכל עבירות הבניה, באשר הן. דא עקא, במציאות המוגבלת, במגבלות כוח האדם והתקציב, הרי שאין מנוס מקביעת תעדוף אכיפה, תוך מתן עדיפות לעבירות חמורות יותר וככאלה שהועדה המקומית שמה לעצמה לטפל בקדימות לאחרות. אופן התעדוף, מטבע הדברים, שונה מועדה אחת לאחרת ונקבע בשיתוף התביעה העירונית, מחלקת הפיקוח על הבניה, מנהל ההנדסה ואגף רישוי בניה ובליווי המחלקה להנחיית תובעים בפרקליטות המדינה. מדיניות זו נתונה

מאת: ניב אבןמיסוי מקרקעין05/10/162472 צפיות
אחד התחומים שנמצא כעת בכותרות הוא דווקא זה של בעלי הדירות אשר המדינה מנסה לחלץ מהם את כל ההשקעות הללו שיעברו לכדי מגורים אצל אנשים ואולי גם תיעצר הרכישה של דירות על ידם, וזאת בעזרת כל מיני מיסים מלבד מס רווח הון על הדירות הללו.


מאת: מנחם כהןמיסוי מקרקעין28/07/151901 צפיות
משה, חתם ביום 1.2.54 על חוזה שכירות של חנות. לאור התקופה הממושכת של שכירות החנות (מעל 14 שנה) התגבשה למשה זכות של דייר מוגן לפי חוק הגנת הדייר, מבלי ששילם דמי מפתח.

מאת: מנחם כהןמיסוי מקרקעין14/04/152159 צפיות
דוגמא 25.1: מכירת דירה יחידה; מכירה לפני תקופת המעבר ואחריה; תושב חוץ ביום 1.1.2012 רכש יחיד תושב ישראל 2 דירות מגורים מזכות לראשונה בחייו. ביום 31.12.13 מכר היחיד דירה ראשונה בפטור ממס מכוח סעיף 49ב(1) לחוק. ביום 1.1.2015 מכר היחיד את הדירה השניה.

מאת: מנחם כהןמיסוי מקרקעין11/09/143223 צפיות
סעיף 49ב(5) לחוק מיסוי מקרקעין, (שבח ורכישה), תשכ"ג-1963 (להלן - החוק) מעניק פטור במכירת דירה מזכה שקיבל המוכר בירושה בהתמלא כל התנאים הבאים:

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica