חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זיוף מוצרי רב בריח - החלטת בית המשפט

מאת: עינבקנין רוחני07/06/20102335 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הותר לפרסום: באישור ביהמ"ש המחוזי בפ"ת, החלה הבוקר חברת "רב בריח" לבצע צו זמני לתפיסת לוחות כיסוי אליפטיים הנושאים את השם "מולטילוק", ב"עכביש דלתות פלדה" ובמחסניה.

לטענת "רב בריח", "עכביש" מפיצה דלתות שעליהן הלוחות האליפטיים, ללא היתר ותוך הפרת זכותה הבלעדית של "רב בריח" לעשות שימוש במותג מולטילוק בתחום הדלתות והפרת זכויותיה הקנייניות של "רב בריח" בלוחות הכיסוי האליפטיים ובמותג "מולטילוק" בתחום הדלתות.

לוח הכיסוי הינו חלק מהדלת, והוא הגוף המתכתי אשר תפקידו לכסות את נקודות החיבור של הידית והצילינדר לגוף הדלת. ל"רב בריח" הגיע מידע לפיו "עכביש" מפיצה דלתות הכוללות את לוחות הכיסוי האליפטיים תחת השם "מולטילוק". "רב בריח" גילתה, כי "עכביש" רוכשת את לוחות הכיסוי האליפטיים הנושאים את השם "מולטילוק" מחברת אלבא, המייצרת את הלוחות ומוכרת אותם מאחורי גבה של רב בריח למתחריה בשוק, וביניהם "עכביש".

"רב בריח", באמצעות עוה"ד עפר פירט, דוד סולמא ואביחי רז ממשרד פירט, וילנסקי, מזרחי, כנעני – עורכי דין, פנתה לביהמ"ש המחוזי בפ"ת בבקשה כי יוציא צו מניעה זמני אשר יאסור את מכירת המוצרים המפרים על ידי "עכביש" וכן יוציא צו לתפיסת המוצרים המפרים ב"עכביש" ובמחסניה.

זאת, לטענת "רב בריח", על מנת למנוע את ההפרה הבוטה של זכויותיה הקנייניות וכן למנוע את ההטעיה החמורה של הציבור, שעלול לחשוב כי דלתות הביטחון שמפיצה "עכביש", הינן דלתות בטחון "פלדלת" מתוצרת "רב בריח".

"רב בריח" טוענת, כי "עכביש" לא משתמשת בשמה, כך שסימן המסחר היחידי על הדלת הינו "מולטילוק", כאשר אף המותג "מולטילוק" שייך לרב בריח בתחום הדלתות. לטענתה, מעבר להשתלטות על שווקים ומעבר להתעשרות על גבה של רב בריח, ברור שנגרם נזק עצום מעצם החדרתן לשוק של דלתות נחותות אשר הציבור מזהה אותן בטעות עם "רב בריח".

קיראו עוד בנושא זיופים

בהתאם להחלטת שופט ביהמ"ש המחוזי בפ"ת, פרופ' עופר גרוסקופף, החלה "רב בריח" לבצע מהבוקר פעולות לתפיסת המוצרים המפרים במפעל ובמחסני "עכביש" ובמחסניה. עד לתחילת פעולות החיפושים הוטל צו איסור פרסום על הנושא.

שמוליק שטרנשוס מנכ"ל "רב בריח": "המוניטין של 'רב בריח' כמותג המאפיין את הבית הישראלי מבחינה ביטחונית, עיצובית וטכנולוגית, נפגע כתוצאה מהזיוף וגניבת הדעת של "עכביש". 

אחד מעסקי הליבה של 'רב בריח' הוא פיתוח עשרות פטנטים, סימני מסחר ושמות רשומים בישראל ובעולם, והזיוף כפי שנחשף, גרם להטעיה מתמשכת של הציבור ופגיעה בביטחונו ובבטיחותו. אנו מודים לרשויות החוק על פעילותם המהירה והיעילה ומודים לציבור על האמון הרב שהוא נותן בנו כבר למעלה מ-35 שנה"

עו"ד עפר פירט: "עכביש נהנו מהמוניטין הרב של רב בריח תוך הטעיית רוכשים תמימים שסברו כי הדלתות שרכשו הן של רב בריח, אך זכו לקבל דלתות באיכות נמוכה. אנחנו ממליצים לציבור לבדוק היטב מה מקור הדלתות שרכשו."

רב בריח בבעלותו של איש העסקים שמואל דונרשטיין הוכתר כ'מותג על' לשנת 2010 בקטגוריית מוצרים לבית של ארגון superbrands ובמקום הראשון בסקר המותגים של כלכליסט לשנת 2009 כמותג המאפיין את הבית הישראלי.  המותג רב בריח נהנה מחשיפה בלתי נעזרת של 84 אחוזים.

מפעל רב בריח ממוקם באשקלון ומייצר דלתות ביטחון, דלתות עמידות הדף ודלתות כניסה ופנים מעוצבות וחדשניות לארץ ולחו"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111556 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101622 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105810 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101470 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105701 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103597 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא קנין רוחני

מאת: tiloniקנין רוחני09/05/171682 צפיות
תשלום עבור רישום סימן מסחר מושפע מכמות האגרות ומסוג האגרות שיש לשלם, ממקרים לא צפויים של התנגדויות, מהיקף ההשקעה הנדרשת מעורך הבקשה ועוד. לאור כל זאת ניתן להבין כי עלות רישום סימן מסחר לא יכולה להיקבע מראש וכי היא יכולה להשתנות ממקרה למקרה ובכל מצב

מאת: ניב אבןקנין רוחני13/02/171612 צפיות
איזה רעיון טוב יש לכם הבוקר? משהו מהפכני שיכול להציע שינוי מרענן לדרך שבה כל אדם בעולם המודרני או אפילו אנשים ממדינות העולם השלישי יכולים לנצל בצורה תדירה? לפני שאתם הופכים את הרעיון לכדי פטנט רשום קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: רוני הכהןקנין רוחני06/02/171667 צפיות
הרבה לפני שפטנט מתקדם אל עבר שלבים מורכבים של פיתוח, תמיד ראוי שיתבצע חיפוש מקיף שלפיו יהיה ברור עד כמה הוא חדש ומקורי.

מאת: שרון צרפתיקנין רוחני23/11/161766 צפיות
תהליכים מאוד מורכבים שכן כדי שהמצאה תהפוך להיות פטנט רשום ומוצלח צריכים סוללה שלמה של בעלי מקצוע בתחום. מה כולל צוות מנצח להעמדת פטנט?

מאת: אופירקנין רוחני30/12/151885 צפיות
לעתים, נוטריון צריך לנסח אישורים המעידים כי הכתוב בהם – אכן נכון. ישנם כל מיני מסמכים שבלעדיהם לא ניתן לקדם תהליכים בארץ ובעולם. כך, למשל, אישור שאדם מסוים חי הוא אחד מאותם אישורי נוטריון המעידים כי האדם נותר בחיים.

מאת: ראובן ברמןקנין רוחני14/07/152149 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים www.epal.co.il מסביר בצורה פשוטה מהו פטנט, התנאים לרישום פטנט, תהליך הרישום, ועוד.

מאת: רוני אילןקנין רוחני07/02/148086 צפיות
המילה "מקוריות" היא מילה מרכזית ביותר בכל הקשור לדיני זכויות יוצרים. רוני אילן מסביר כי המשמעות שלה היא שהמקור של היצירה, בין אם מדובר בשיר, סיפור או פסל קינטי, הוא ביוצר שלה, כלומר שהיצירה תהיה הקניין הרוחני שלו ורק שלו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica