חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית השקעות

מאת: דוד גרינברגהשקעות24/06/2010882 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם בעלי תיק ניירות ערך ומבצעים פעולות רבות בתיק זה שעדיין מנוהל בסניף הבנק, קרוב לוודאי שאתם משלמים עמלות גבוהות יותר ממה שבית השקעות פרטי יכול לספק לכם .

רוב האנשים אשר מבצעים השקעות בניירות ערך ובעלי תיק השקעות מבצעים זאת מול הבנק בו מתנהל חשבון העובר ושב שלהם.

זה נובע מתוך הראייה המסורתית של ניהול כל העסקים הפיננסיים באותו מקום, ראייה זו שגויה ולעיתים אפילו פוגעת בנו וגורמת לנו לנזקים או לאי קבלת התשואות אותן היינו יכולים לקבל במקום אחר ובאפיק השקעה אחר.

כיום, בתי השקעות רבים מציעים לפחות את אותה רמת שירות ומקצועיות תוך קבלת עמלות נמוכות הרבה יותר, דבר שבחישוב פשוט, חוסך לנו הרבה הרבה כסף בזמן בו קיים תיק ניירות הערך שלנו, כאשר אצל רוב האוכלוסייה שמנהלת תיק השקעות התיק יהיה מנוהל לתקופה ארוכה מאוד של  מספר שנים בודדות ועד עשרות שנים.

העמלות אותן גובה הבנק מכל לקוח המבצע פעולות בניירות ערך כאלה ואחרים הן-

עמלות קנייה ומכירה – עבור כל פעולת קנייה או מכירה של נייר ערך.

עמלת אי ביצוע – עבור כל פעולה.

דמי משמרת- מתבצעת כל רבעון ועליה ניתן לרוב לקבל הנחה בהתאם להיקף הפעילות ושווי התיק.

בית השקעות פרטי גובה עמלות אלה בשיעור נמוך יותר בצורה משמעותית, גם לאחר ההנחה של הבנק, ולעיתים לא תגבה עמלת דמי משמרת כלל, בהתאם לשווי התיק.

מעבר לכך נייר הערך שנרכש על ידי אותו בנק השקעות עבור אותו לקוח, אינו נחשב כחלק מההון של בית ההשקעות ולכן אין סכנה שהכסף ייעלם במידה ואותו בנק יפשוט רגל או יקרוס( לשם כך בדיוק יש לשמור את המסמכים המתעדים בעלות על כל נייר ונייר).

 



תגיות המאמר: בית השקעות, תיק השקעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131582 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111566 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111675 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica