חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת עורך דין בתביעת רשלנות רפואית

מאת: סטארט-סאורשלנות רפואית27/06/2010990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדי שנה, למרבה הצער, מתרחשים מקרים רבים של רשלנות רפואית. חולים ומטופלים רבים לא מקבלים טיפול הולם ונחשפים לרשלנות, שעלולה במקרה הגרוע ביותר להוביל למוות. לרוב, במקרי רשלנות רפואית, לא ניתן להחזיר את הגלגל לאחור מהבחינה הבריאותית, אך חולים רבים מבקשים לקבל פיצוי על הפרת זכויותיהם או על הטיפול הלקוי בהם, ומגישים תביעת רשלנות רפואית.

תביעת רשלנות רפואית היא תביעה מורכבת, המצריכה ניסיון ובקיאות הן בפן הרפואי והן בפן המשפטי, לכן, בעת בחירת עורך דין רשלנות רפואית יש לבחור אך ורק בעורך דין המתמחה בתחום.

כיצד לבחור עורך דין רשלנות רפואית טוב?

  • כמובן, כבכל פנייה לעורך דין, יש לוודא כי עורך הדין מחזיק ברישיון תקף של לשכת עורכי הדין בישראל. נקודה זו חשובה, כיוון שקיימים בישראל גופים שונים המתיימרים לסייע לנפגעי רשלנות רפואית, אך בפועל, אינם מוסמכים לתת ייצוג משפטי מכל סוג שהוא, מה שרק עורך דין יכול לעשות.
  • לעורכי דין תחומי התמחות שונים. על מנת לבחור עורך דין רשלנות רפואית טוב, בחרו בכזה שיש לו ניסיון רב בתביעות רשלנות רפואית. עורך דין רשלנות רפואית בעל שם ומוניטין, לרוב קיבל את שמו הטוב בעקבות ניסיון והצלחה בתביעות רשלנות רפואית.
  • אל תהססו במקרה הצורך להתייעץ עם מספר עורכי דין. ברוב המקרים, עורך דין רשלנות רפואית נותן ייעוץ ראשוני ללא תשלום. בחרו בעורך הדין שנראה לכם המנוסה ביותר, שאיתו אתם מרגישים הכי בנוח. בתחום הרשלנות הרפואית מעורבים לרוב רגשות רבים, כך שהאמון והכימיה שלכם עם עורך הדין הם חשובים מאוד.
  • כאשר אתם מגיעים אל עורך דין לפגישת ייעוץ, הקפידו להביא כל מסמך שעשוי להיות קשור למקרה ולהשפיע על התביעה.

תביעת רשלנות רפואית - מה צריך להוכיח?

כל עורך דין לרשלנות רפואית יגיד לכם כי תביעת רשלנות יכולה להימשך זמן רב, תלוי כמובן בחומרת המקרה. ישנם מקרי רשלנות רפואית המצריכים עדויות רבות מפי מומחים, כך שניהול התיקים בבתי המשפט אורך זמן רב.

עורך דין המייצג את הנפגע, צריך להוכיח כי הופרה חובת הזהירות כלפי המטופל. לפי חובת הזהירות, על הרופא לפעול בזהירות סבירה למניעת הסכנות להן חשוף האדם בו הוא מטפל. עוד צריך עורך דין רשלנות רפואית להוכיח כי למטופל נגרם נזק גופני או חלילה מוות, כתוצאה מהפרת חובת הזהירות. לשם הוכחת טענות אלה, הנפגע צריך לעבור מומחים רבים אשר יתמכו בטענתו לנזק גופני או מוות כתוצאה מרשלנות רפואית. בין תפקידיו העיקריים של עורך דין רשלנות רפואית הוא לאתר מומחים, אשר ייתנו חוות דעת לגבי מקרה הרשלנות בבית המשפט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת סטארט סאו מתמחה במתן פתרונות שיווק וקידום אתרים באינטרנט לאתרים קטנים וגדולים, בארץ ובחו"ל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטארט-סאו

מאת: סטארט-סאובריאות ורפואה כללי04/10/11757 צפיות
עונת הקיץ בפתח ושוב אתם נאבקים בהחלטה באם להסיר את שיערות גופכם על ידי סכיני גילוח או שעווה או לחלופין לפנות אל מכון מקצועי להסרת שיער בלייזר בו תאלצו לשלם קצת יותר, אך התוצאה תבטיח גוף חלק לאורך זמן.

מאת: סטארט-סאועיצוב פנים21/06/111166 צפיות
תחום עיצוב המטבחים הינו תחום התופס תאוצה בשנים האחרונות. די בכך שתגיעו אל אולמות תצוגה, תפתחו מגזינים של עיצוב או תרפרפו בקטלוגים שונים באינטרנט, על מנת שתבינו את התנופה של תחום עיצוב מטבחים בעשור האחרון.

מאת: סטארט-סאועסקים קטנים ובינוניים21/06/111332 צפיות
אין אחד שאינו מכיר את העונה שבה הוא מתחיל לראות מזיקים בכל חלקי הבית, העסק וסביבתו. תושבי העיר תל אביב גם הם מכרים ותיקים של תופעת המזיקים. אם נרחיק לכת נוכל לראות כי העיר תל אביב בנויה בצפיפות ופעמים רבות פחי הזבל ממתינים לעובדי העירייה בפינות הרחוב, דבר המזמן חתולים, עכברים ומזיקים רבים הניזונים מאלו. כמו כן, בתום עונת החורף ועם הלחות הגבוהה המאפיינת את העיר, היתושים מתחילים להופיע בכל מקום. הדברת מזיקים בתל אביב היא פעולה חיונית לכל אחד הגר בה.

מאת: סטארט-סאועיצוב פנים21/06/111240 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים משקיעים בחדר האמבטיה שלהם. אנשים מבינים כיום, כי חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, שכן מדובר בחדר שאמור לתת לנו הרגשה נעימה במיוחד, בביצוע של פעולות אינטימיות שאנחנו עושים לבד. לכן, בחירה של ארונות אמבטיה מעוצבים, הן עבור חדר אמבטיה חדש לחלוטין, או בזמן שיפוץ של חדר האמבטיה, היא הזדמנות לשדרג את חדר האמבטיה - ובגדול.

מאת: סטארט-סאונדל"ן24/02/111214 צפיות
כל אדם אשר מגיע לשלב בו הוא יוצא מבית הוריו, מחפש לעצמו דירה בעיר המועדפת עליו. הדירות מפורסמות באפיקים שונים, לרבות, מדור דרושים במוסף העיתון השבועי, דירות להשכרה באתרי אינטרנט מובילים, פתקים המודבקים על עצים ועוד.

מאת: סטארט-סאושיפוצים15/02/11963 צפיות
מי מאיתנו אינו מייחל לעצמו מטבח מעוצב ומפואר על פי טעמו האישי. מטבחים במרבית המשפחות, הפכו בשנים האחרונות לאזור בבית, בו מתרחשת כל הפעילות המשפחתית. אם בעבר נהגו משפחות להתרכז בסלון, והמטבח אשר נבנה, היווה יחידה נפרדת מהבית, הרי שכיום מטבחים, הם אלו אשר מפגישים בין שאר דיירי הבית, ולרוב הם מעוצבים כחלל פתוח עם הסלון. מבחר המטבחים הוא רב, וכל שעליכם לעשות הוא, להתאים את האחד אשר עונה על הקריטריונים אותם הצבתם לעצמכם. במאמר זה נציג אינפורמציה רלוונטית אודות מטבחים, ונסביר כיצד יש לבחור מטבח ועל י

מאת: סטארט-סאוריהוט 22/11/101073 צפיות
החורף באופק והבית זקוק לחמימות אשר תטאטא את הקור המאפיין את התקופה. שטיח עונה על הצורך ומעניק לבית, חמימות ונעימות בימי החורף הקרירים. כל משפחה בוחרת לעצמה את המיקום בבית בו יונח השטיח, יש שמסתפקים בשטיח בסלון ואילו אחרים מעדיפים להניח שטיח גם בחדרי הבית האחרים.

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172224 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161710 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161741 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161755 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152776 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152046 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152034 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica