חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אי הזכאות לפיצוי בגין אובדן כושר עבודה

מאת: דניאל seoביטוח - כללי04/07/20101008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


רוב האנשים מתפרנסים מעבודתם, ולכן כאשר הם מאבדים את היכולת לעבוד – הם מאבדים באותה עת גם את היכולת להתפרנס. ביטוח אובדן כושר עבודה יספק למבוטחים מקור הכנסה קבוע כל עוד אינו מסוגל לעבוד במקצועו או במקצוע חלופי. אגב, אף שהפיצוי החודשי המשולם בגין אובדן כושר עבודה חייב במס, ברוב המקרים מבוטחים הנמצאים במצב של אובדן כושר עבודה עשויים לקבל פטור חלקי או מלא בגין מצבם הבריאותי.

במשך שלושת או ששת החודשים הראשונים מתחילת אובדן כושר העבודה, לפי תנאי הפוליסה ועל פי בחירת המבוטח, אין הוא זכאי לפיצוי. זוהי תקופת ההמתנה, שבמהלכה כולם מקווים שיחלים ממחלתו או מפציעתו. תקופת ההמתנה מיועדת למנוע מצבים שבהם יתבע המבוטח פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלות או פציעות קלות.

אם המבוטח לא כשיר לעבודה גם לאחר תום תקופת ההמתנה, תחל חברת הביטוח להעביר לחשבונו תשלומים חודשיים עד תום תקופת הביטוח, או עד חזרתו לעבודה, או שייצא לגמלאות בגיל 67 (לפי המועד המוקדם מביניהם).

במקרה שהמבוטח החלים, ובתוך 9 חודשים מהתשלום האחרון של הפיצוי הוא חוזר שוב למצב של אובדן כושר עבודה (בגין אותה תאונה או אותה מחלה) - הוא יחזור לקבל את הקצבה החודשית, והפעם ללא תקופת המתנה.

במקרים מסוימים שבהם המבוטח נטל סיכונים במודע והייתה לו תרומת משמעותית לאובדן כושר עבודתו, אין חברת הביטוח חייבת לשלם לו פיצויים בגין אובדן כושר עבודה. למשל, במקרה שהמבוטח ניסה להתאבד או פגע בעצמו בכוונה, כאשר השתתף באירוע פלילי או ביצע פשע, כאשר נהג בשכרות וצרך סמים. כמו כן, חברת הביטוח פטורה ממתן פיצוי במקרים שהמבוטח נפגע במלחמה, בפיגוע טרור, או בתאונה בעת היה בשרות צבאי או משטרתי (במקרים אלה המבוטח זכאי לקצבה ממשלתית). המבוטח לא זכאי לפיצוי גם במקרה שנחשף לקרינה רדיואקטיבית, בעקבות סיבוכים בריאותיים במהלך הריון או לידה, או בגין מחלת האיידס ותסמונות נוספות של כשל חיסוני. המאמר הועלה על ידי צוות קידום בגוגל, נותן שירותי כתיבת תוכן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196129 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191334 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161448 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161898 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162145 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162253 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162094 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172795 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174832 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164254 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154856 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica