חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכרזים ומכירות פומביות

מאת: דניאל seoעסקים מקוונים26/07/20101003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכרזים ומכירות פומביות

מכירה פומבית היא רעיון שקיים ופועל בהצלחה ברחבי העולם מזה שנים על גבי שנים, כל דור ודור שגדל מאז המצאת רעיון המכירה הפומבית הוסיף ושינה מעט, אך הרעיון הבסיסי נשאר אותו רעיון, מציעים מוצר למכירה והמרבה במחיר-זוכה. בשנים האחרונות, יחד עם התפתחות הטכנולוגית של ימינו, מכירה הפומבית הפכה לנפוצה יותר ויותר ברחבי הרשת הוירטואלית. חברות ואתרים כמו אייבי, 1buy1 וכו' יצרו תרבות צריכה וקנייה חדשה לגמרי דרך הרשת, שבה מחסומי המרחק אינם מהווים מגבלה, לקוח פוטנציאלי יכול לקנות פריטים מרכב ועד כבל נתונים מקיצו אחד של העולם ולקבלם עד ביתו שנמצא בקצה השני של העולם.

אתר 1buy1 ודומיו יצרו תרבות חדשה של קנייה וצריכה, 1buy1 הוא אתר המתמחה במכירות מכל הסוגים, כשמכירה פומבית היא אחת מהן. הרעיון הוא פשוט ביותר: נכנסים לאתר, משוטטים ולבסוף מוצאים איזה מוצר שמוצא חן בעינינו, מציעים עליו מחיר שלרוב משתלם בהרבה ממחיר ושווי השוק של המוצר ומחכים לדעת את התוצאות, בחלק מהאתרים אפשרי לראות מה הוא המחיר הגבוה ביותר כרגע שהוצע לגבי אותו מוצר וכמובן ישנה אפשרות להציע מחיר גבוה יותר ולזכות במוצר, 1buy1 הוא בדיוק כזה אתר, אפשר להציע מחיר על מוצר ואז להציע מחיר גבוה יותר בכדי "לקחת" את המוצר.

1buy1 הוא כמו שכבר ציינו אתר מכירות ומכרזים. ב 1buy1 תוכלו למצוא מוצרים רבים ומגוונים מכל התחומים, מוצרים חשמליים רבים כמו: טלפונים סלולרים, מחשבים ניידים ונייחים, מכשירי ניווט, מוצרי חשמל ביתיים ומוצרי חשמל למטבח, ישנם אפילו רכבים וקטנועים למכירה במכרז או במסגרת מכירה פומבית. 1buy1 הוא אחד מיני אתרים רבים שכבר הפכו לחברות ענק ברשת הוירטואלית, אתר כמו 1buy1 מציע לכם אפשרות קנייה של מוצרים יוקרתיים ויקרים שלא כולנו יכולים להרשות לעצמנו, מוצרים שרבים מאיתנו חושקים בהם אך התקציב שלנו אינו מאפשר לנו לרכוש אותם. לפעמים מדובר במוצרים שמחירם אינו מה שנקרא "בשמיים" אך 1buy1 הופך אותם לזולים ומשתלמים הרבה יותר ממחירם בחנות, וכמובן לפעמים מדובר במוצרים שלא היינו מדמיינים לרכוש אך שוב, 1buy1 הופך את אותם מוצרים לנגישים ומשתלמים יותר מכל מקום אחר שמשווק את אותם מוצרים בשוק.

1buy1 הוא אתר שמציע לנו מחירים מנצחים למוצרים רבים, 1buy1 ודומיו יצרו לנו תרבות של צריכה שאין דומה לה, הנוחות של קנייה ורכישה מבלי לצאת מהבית, קנייה בטוחה ונוחה דרך אמצעי תשלום משתלמים וכמובן, יצירת תצוגה אטרקטיבית למוצרים באתר עצמו.

 



תגיות המאמר: 1buy1


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196102 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191329 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161444 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161895 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162142 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162247 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162089 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211853 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194282 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152952 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152579 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152072 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152312 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153924 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica