חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גרפי - איך תבחר את הסטודיו שלך ?

מאת: רועי בן עמיעיצוב07/08/20101051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה הקרטריונים לבחירת חברת עיצוב גרפי לעסק?

בשוק תחרותי ומתוחכם הקיים היום, יש חשיבות רבה להחלטה מי יהיה המעצבהגרפי שלך. קריטריון זה הוא חלק חשוב מהשיווק והתדמית של המוצר או השרותועבודת העיצוב הגרפי הינה גורם בעל משקל רב בתוצאה הסופית של הצלחת העסק.בסופו של דבר, המטרה של העיצוב הגרפי היא לשרת את המטרות השיווקיות ולשמשכלי לפרסום, לתדמית ולשיווק. חברה המשווקת שרותי גרפיקה בעלת נסיון וכוללתפתרונות נלווים לעיצוב, כגון הפקות דפוס, צילום, קופרייט, עיצוב גרפי מקצועי וכו'. מסוגלתלעזור בצורה משמעותית בהצלחת שיווק המוצרים או השרות של בית העסק ובשורההתחתונה להגדיל את מחזור המכירות.

הגדרת המושג עיצוב גרפי?
ובכן, אם אתם רוציםבעבודה  אומנותית יפה, אני יכולה לצייר לכם ציור מיוחד או לצלם תמונהמרשימה שתוכלו לתלות לכם על אחד הקירות בבית ולהנות ממנה. זאת אומנות אך לאגרפיקה. בעצם גרפיקה היא "רתימת האומנות למטרת השיווק". גרפיקאי הוא אומןשיודע להשתמש בכישרון שלו למטרות פרסומיות, תדמיתיות ושיווק. אומן כשרוניככל שיהיה ללא גישה לתחום הפרסום והשיווק, ישאר אומן אבל לא גרפיקאי. זכרו,בסופו של דבר המטרה היא למכור יותר ושבית העסק ירוויח.

זהות תאגיד או מותג.
מעצבים מקצועיים ומנוסיםמשתמשים בכישרון וביצירתיות שלהם כדי לבנות תדמית נכונה. עיצוב תדמית נכונהוזהות המותג יכול לקבוע את ההבדל בין כשלון להצלחה. אין פה חוקיות קבועה.מה שיכול להתאים לתחום מסויים או לקהל כל שהוא אינו מתאים לתחום אחר ולקהלהפוטנציאלי שלו. תוכלו לייצר את תרופת הפלא לחיי נצח, באריזה המעוצבת בצורהלא נכונה, אף אחד לא יתייחס אליה או שהתדמית שהיא תשדר תהיה תדמית שלתרופה לא אמינה ולא בטוחה ובסופו של דבר היא כשלון.

סיפור מהחיים
בתחילת דרכי כמעצבת גרפית. נכנסלמשרדי לקוח שרצה למתג מוצר חדשני שנראה יוקרתי מאוד והוא מצא תהליך שאיפשרלו לייצר את המוצר במחיר זול מאוד. אני כל כך התלהבתי שניגשתי למלאכהועשיתי ככל יכולתי בכדי לעצב את המוצר בצורה כזו שהוא ישווק ויקודם בצורההטובה ביותר. פרוספקט, כרזה וכמובן אריזה. העיצוב יצא מרשים ויוקרתי מאוד.הלקוח התלהב ויאלה לדפוס. כעבור שבועיים אחרי שהמוצר יצא לשוק הסתברשהמכירות באופן יחסי לציפיות היו מאכזבות ביותר. ניסינו להבין ביחד עםהלקוח למה זה קרה ומה הסיבה לכך ודי התקשינו. משום שהמוצר נראה מדהים.המחיר זול מאוד. אז מה? ובכן, לא התעצלתי וביקשתי מהלקוח שיאפשר לי לבקרבמספר נקודות מכירה בכדי שאוכל להתרשם מתגובות הצרכנים. במשך יום שלם עמדתיבאחת החנויות ובחנתי את תגובות האנשים למוצר. בשלב מסויים התקרבו 2 נשיםלמוצר, הסתכלו, התפעלו, לקחו את המוצר ובחנו אותו מקרוב ואז החזירו אתהמוצר למדף והמשיכו לטייל בחנות. ניגשתי ובנימוס ביקשתי לשאול אותן מספרשאלות. כשהסכימו שאלתי את דעתן על המוצר וקיבלתי תגובות נלהבות וחמות. אזמדוע לא לקחתן את המוצר לקופה שאלתי. תשובתן היתה, עזבי, זה יקר מידיבשבילנו. ושאין להן תקציב למוצרים יוקרתיים שכאלו. תשובתן של 2 הנשים האלומייצגת תשובות דומות שקיבלתי גם מאחרים. וכשאמרתי להם מה המחיר, הם מיידחזרו למדף ולקחו איתם את המוצר לקופה. ובכן, הטעות הייתה שהעיצוב שידר יותרמידי יוקרתיות .כמובן שחזרתי מייד לשולחן האור שלי והתחלתי את עבודתהעיצוב מחדש מבלי לחייב את הלקוח. עיצבנו תדמית למוצר ששידרה יוקרתיות יותרעממית ושמנו דגש על המחיר וההצלחה הייתה גדולה מאוד.

זוהי דוגמה שמייצגת את החשיבות בנסיון ובהבנה הכוללת של הגרפיקאי שלכםבמכלול תחומי השיווק והפרסום. מעצב טוב ומקצועי הוא מי שיש לו נסיון ואתמכלול הידע המקיף של התחום. כולל הפקות דפוס, שיווק, ייחסי ציבור, צילוםועוד.

אחריות כוללת של הגרפיקאי
חברת עיצוב גרפי מקצועיתמעצבת במחשבה שיווקית ובמיוחד שיווק אינטרנטית. משילוב תמונות או אלמנטים גרפיים, קביעה מתאימה שלגופנים והגדרות טיפוגרפייה ועיצוב אשר מותאם לתחום הרלוונטי ולקהלהפוטנציאלי שלו. כדאי מאוד שהמעצב הגרפי שבו תבחר יהיה אחראי גם על שארהאלמנטים בהפקה. כמו הדפוס, הצילום וכדו'. זאת בכדי למנוע אי הבנות ולרכזאת האחריות לגורם אחד. כמובן שבוחרים בחברה המתאימה, יש לבדוק גם אתאפשרויות התקציב של בית העסק שלך ואת הכימייה האישית בינך ובין המעצבים.

לסיכום: זיהוי ובחירה נכונים של מעצבים גרפייםשמתאימים לחברה שלך, עלולה להיות משימה קשה שיכולה לקחת זמן. אבל ברגעשמצאת את החברה למתן שרותי גרפיקה המתאימה לך, יש בידך כלי חשוב מאוד להשגתמטרות העסק שלך. יש אדם או חברה שאתה יכול להתייעץ ולהריץ רעיונות וסיורימוחות. לכן, מומלץ לבחון את האפשרויות ולהשקיע בכך חשיבה ועבודה רבה. משוםשבדרך כלל הקשר עם מעצבים גרפים הוא לטווח ארוך. ועבודת עיצוב נכונהומקצועית משתלמת לטווח הארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש
בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי בן עמי

מאת: רועי בן עמיהודעות לעיתונות - כללי05/04/1614559 צפיות
ב-2002 עשו על מני נחמן כתבה כלבוטק. בה התוכנית שפטה את האופן בה הוא נתן שירותים לחברת אקווהנט שהיה אז הבעלים שלה. האמת היא שהתוכנית טענה שמהירויות האינטרנט נמוכות יותר בפועל מאשר מה שצויין בחבילה.

מאת: רועי בן עמיגינון07/02/121444 צפיות
אפשר לראות שגינות פרטיות קיבלו תאוצה מטורפת בזמן האחרון בהרבה מאוד בתים שונים ברחבי הארץ. בעלי בתים רבים מבינים כיום, שהמראה החיצוני של הבית או הבניין שלהם חשוב לא פחות מהמראה הפנימי שלו הרבה פעמים גינה פרטית גם מוסיפה הרבה מאוד לערך הכספי שיש לנכס ועוזרת מאוד למכור אותו. יש הרבה מאוד סוגים שונים של גינות פרטיות ובמאמר הזה אני אנסה לבחון את הסוגים הפופולריים ביותר...

מאת: רועי בן עמישיפוצים06/02/121299 צפיות
גג של רעפים הוא מושג בסיסי שמתאר גג של בית או בניין (בד"כ בית) שעשוי מרעפים. אריחי הרעפים עשויים מחומר מאוד חזק ובעלי עמידות גבוהה מאוד – האריחים יכולים בקלות לעמוד במצב טוב למשך 100 שנים ואפילו יותר. בנוסף לאריחי הטרה קוטה המאוד נפוצים, במיוחד באירופה, אפשר גם בקלות למצוא אריחי "צפחה" או שעשויים מאבן, אפשר גם למצוא אריחים מקרמיקה וגם כאלו מבטון. כמו כן, יש לא מעט חברות המתמחות בשימוש בחומרים ממוחזרים עבור גגות רעפים, חומרים שונים כמו בטון (ממוחזר) מה שהופך את כל העניין ליותר ידידותי לסביבה...

מאת: רועי בן עמישיפוצים20/12/111335 צפיות
לא חסר דרכים שונות ומשונות, יעילות ופחות יעילות לעשות שיפוצים לבית, אולם ללא ספק, השדרוג המועדף ביותר בתהליך השיפוץ הוא בניית בריכות שחיה ביתיות. בריכות השחייה שנמצאות מאחורי הבית ממש יכולות לתת הרגשת יוקרה וחמימות לבית וגם להוסיף אטרקציה מאוד מעניינת ולשפר את הפופולריות של הבית בקרב בני משפחה, משפחה מורחבת וחברים (במיוחד של הילדים).

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118905 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: רועי בן עמיבניית אתרים23/08/111416 צפיות
בימים אלו יש טרנד חדש של מכירות דרך האינטרנט. החברה כמובן צריכה להקים אתר אינטרנט. הרי רוב החיפושים היום מתרחשים באינטרנט ולא בחוברות של דפי זהב כמו פעם... אז אם אין לכם אתר אינטרנט, כיצד ידעו שאתם קיימים?

מאת: רועי בן עמיאימון עסקי16/08/111502 צפיות
תחשוב שברשותך חברה המייצרת כסאות גינה וכסאות מחשב. מתחתיך כ40 שכירים, שמונים אחוז מהם, הם עובדים במפעל לייצור הכסאות ועוד עשרה אחוז מהם כצוות לשכה איתך במשרד. בכך, יש לך קבוצה מגוונת של עובדים, כל אחד עם העבודה שלו, עם החששות השונים שלו, והצרכים שלו. השאלה הגדולה היא: איך להניע את כל האנשים האלה?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica