חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה חדשנית – אימון ברטט

מאת: עידית גלדיאטה ותזונה17/08/20101345 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת האימון ברטט כלל-גופי מעודדת, מפתחת ומשפרת את רמת התפקוד של המתאמנים בחיי היומיום ומשדרגת את איכות חייהם. בעידן של אורח חיים עמוס, הזמן הוא משאב יקר. האימון במכשיר מייצר אפקט של התרגעות ושחרור לחצים, תוך חיסכון מקסימאלי בזמן. בהיבט זה הוא מהווה גם מכשיר מצוין לטיפולי אנטי-אייג'ינג ולהאטת תהליכי הזדקנות. בין אם הודות ליעילותו בחיזוק השרירים, שיפור שיווי המשקל, הגדלת הגמישות וטווח התנועה, הפחתת כאבים כרוניים, שיפור הקשר בין הגוף לנפש, חיזוק העצמות, או הפרשת הורמונים המשפרים את מצב הרוח, מהווה המכשיר לשיפור איכות החיים. הוא תורם לתחושת חיוניות נמרצות ונעורים מחודשים, משפר את הפונקציות הבסיסיות של המוח ומסייע במניעת תחושות של לחץ ודחק.

Healther Dream - הדור הבא של מכשירי האימון בשיטת רטט כלל – גופי. כל התועלת של פעילות גופנית אינטנסיבית ללא מאמץ ובמינימום זמן. יתרונו הבולט של מכשיר Dream Healther הפועל בשיטת רטט כלל- גופי, בהיבט הטיפולי-רפואי-שיקומי הוא בהקניית נוחות מקסימאלית למטופל בזמן הטיפול, פשטות בתפעול, והתאמתו לכל סוג של מטופל בלא קשר למצבו הפיסי או הנוירולוגי.

אימון ב - Dream Healther משפיע באופן ישיר על הורדה במשקל וחיטוב הגוף. הרטט הכלל-גופי שמייצר המכשיר מגביר את קצב חילוף החומרים, שורף קלוריות ומפתח רקמת שריר רזה. כל אלה בשילוב אפקטים נוספים שמייצר הרטט (כגון, חיזוק הקולגן, שחרור חומרים כמו הורמון גדילה והגברת זרימת הדם), מקנה ל - Dream Healther יתרון מובהק בהפחתת/העלמת צלוליט ובהורדה במשקל. כמו כן, זהו הוא המכשיר היחיד אשר מפחית שומן בבטן ומתחת לפני העור.  

זמן האימון במכשיר רטט הוא קצר, ללא הזעה ומאמץ. המכשיר עושה את העבודה בשבילך. ישנם מגוון תרגילים שונים כאשר כל תרגיל עובד על חיטוב וצמצום היקפים באזור אחר, כגון: בטן, ישבן, חזה, זרועות, ירכיים, מותניים ועוד. ניתן לצמצם היקפים בצורה מרשימה. האימון ברטט משלב שריפת קלוריות ושומנים עם דיאטה, חיטוב ועיצוב, השפעה בריאותית חיובית כללית, יכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים, טיפול בניוון שרירים, אוסטאופורוזיס, חיזוק ריצפת האגן, דליפת שתן, צלוליט, שיווי משקל וקורדינציה, כאבי גב והורמונים. תוצאות ברורות ומידיות, ללא טיפול תרופתי או פולשני.

Dream Healther מהווה עבור המשתמש מיני חדר כושר ביתי פרטי. באמצעות אימון ב - Dream Healther במשך 10 דקות בלבד בתדירות של שלוש פעמים בשבוע ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות יותר מאשר פעילות אירובית קונבנציונאלית המתבצעת במשך שעה באותה תדירות. יתרונות המכשיר רבים ומגוונים ותוצאות האימון בו ניכרות על כל חלקי הגוף.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית גל

מאת: עידית גלדיאטה08/02/111187 צפיות
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

מאת: עידית גלדיאטה05/02/111279 צפיות
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

מאת: עידית גלדיאטה18/01/111234 צפיות
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

מאת: עידית גלקוסמטיקה16/01/111274 צפיות
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

מאת: עידית גלדיאטה13/01/111252 צפיות
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

מאת: עידית גלדיאטה04/01/111085 צפיות
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

מאת: עידית גליופי וטיפוח - כללי03/01/111259 צפיות
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201559 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191997 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181696 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181280 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189713 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181497 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181569 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica