חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התורן- אמצעי פרסום אופטימלי

מאת: טירן מויאלמיתוג אישי 20/08/20101220 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התורן קיבל עם השנים ייעודים חדשים שלא היו לו בעבר, התורן אינו משמש רק כאמצעי להנפת דגל באתרים ממלכתיים, ואינו נועד להיות  רק חלק ממערכת המפרשים של הסירה, אלא הוא גם יכול לשמש היום כאלמנט פרסומי יעיל ואפקטיבי.

תרנים המשמשים לשם פרסום וקד"מ יכולים להיות להם צורות שונות , אך חשוב שהם יהיו עשויים מחומרים שהם עמידים בפני נזקי מזג האוויר השונים.  תורן שהוא חשוף לרוח, גשם,  או לחות צריך להיות עשוי מחומרים עמידים שאינם סובלים מבלייה בעקבות פגעי המזג האוויר.

כל תורן מורכב משני חלקים עיקריים שהם הבסיס שאותו מחברים לקרקע באמצעות יציקת בטון או ברגים מיוחדים והעמוד הגבוה שעליו יתנוסס השלט הפרסומי, או הדגל שיפרסם את העסק שלכם למרחקים.
תורן פרסומי יכולים להיות לו עיצובים שונים, מי שירצה יוכל לבקש תורן בסגנון עתיק, ומי שירצה יוכל לרכוש תורן בסגנון הייטקי. ומי שרצה ימצא תורן נייח או אולי תורן נייד.

היתרונות של תורן פרסומי

•    זהו תורן שניתן לראות אותו גם מרחוק משום שהוא גבוה מעל כולם ולכן הוא יכול להיות אפקטיבי יותר ולמשוך אנשים הנמצאים גם רחוק מהתורן.
•    תורן פרסומי שנמצא מחוץ למבנה של העסק יכול לפרסם את העסק ולהשפיע על ציבור רחב הנמצא גם לא בקרבת העסק.

אז אם אתם כבר שנים חושבים שכדאי לכם להוסיף תורן לעסק שלכם, שישווק ויפרסם את העסק שלכם בצורה טובה יותר, הרי שכעת הגיע הזמן לרכוש את אותו תורן פרסומי ולהציב בראשו את השלט או הדגל, שבעזרתם תוכלו לפרסם את העסק שלכם ולמשוך את תשומת לבם של רבים מהקהלים הנמצאים בסביבה הרחוקה והקרובה שליד התורן.

תורן לשם פרסום דורש כמובן לא מעט השקעה של מחשבה ותכנון, הוא שונה לגמרי מתורן המשמש למטרות תקשורת או למטרות של מטאורולוגיה, לכן לפני שאתם רוכשים תורן למטרות פרסום חשבו כיצד הייתם רוצים שייראה, מאיזה חומר כדאי שיהיה, ומה הגובה הרצוי לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13908 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12978 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121732 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12972 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121110 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121338 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11921 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211536 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152622 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152378 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142899 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142842 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146829 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147017 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica