חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע נוצרים כתמים על העור?

כתמים אשר נוצרים על העור הם בעיה די מעצבנת שאין לה פיתרון יחיד, פשוט וקל. בניגוד לכתמים הנוצרים על הבגדים שלנו ונעלמים כלא היו לאחר כביסה את העור שלנו לא ניתן לכבס וגם אם נשקיע מאמצים רבים במקלחת הכתם עדיין לא ירד.

אם כן, הטיפול הטוב ביותר, כמו במקרים רבים, הוא טיפול מניעתי. כמובן שלא את כל כתמי העור ניתן למנוע ויש כאלו המופיעים עקב הגיל וסיבות גנטיות שלא ניתן להילחם בהם. אולם מול כתמי שמש, כתמי הורמונים וכתמים הנוצרים מגורמים סביבתיים ניתן בהחלט לעמוד איתן.

כתמי שמש - אלו הכתמים הנפוצים ביותר. יציאה לשמש הינה הכרחית לקיומנו והיא בריאה ביותר במינון הנכון וכאן, המינון הנכון הוא נקודת המפתח. חשיפה מוגזמת ולא מבוקרת לשמש יכולה להוביל להיווצרותם של כתמי עור, לעודד כתמי פיגמנטציה והריון וכן מחקרים מוכיחים כי יש קשר ישיר בין חשיפה מוגזמת לשמש לבין היווצרות מוטציות סרטניות על פני העור.

כתמי הורמונים - כתמי הורמונים נוצרים במקרים של חוסר איזון הורמונאלי. כתמים אלו יכולים להופיע בכל חלקי הגוף אולם הם נפוצים בעיקר באזור האף ולחיים. חוסר האיזון ההורמונאלי אשר בא לידי ביטוי בכתמים על העור יכול לנבוע מלקיחת גלולות או תרופה אחרת המשפיעה על הגוף וכן עקב הריון. ברגע שמופיעים הכתמים הגוף מאותת לנו על חוסר האיזון וניתן לטפל בו (או לחכות 9 חודשים במקרה של הריון).

כתמים הנובעים כתוצאה מגורמים סביבתיים - זיהום אוויר, רדיקאלים חופשיים וחשיפה לא מבוקרת לכימיקלים הינם חלק מהגורמים המביאים להזדקנות מוקדמת של העור ולהופעתם של כתמי עור. חומרים מזהמים אלו סובבים אותנו ונמצאים הן במוצרים קוסמטיים והן במזון שאנו צורכים. במסגרת ההגנה של הגוף מחומרים אלו מתחיל ייצור מופרז של מלנין (פיגמנט צבע הקיים בעורנו) מה שגורם להיווצרותם של כתמים על העור.

ומה עוד? ובכן אנו ממליצים בחום להימנע מהשמש, מסיגריות וממשקאות אלכוהוליים ובמיוחד מהשילוש כולו אשר יחד יכול להיות קטלני הן לבריאותכם והן לעורכם. במידה והכתמים כבר הופיעו על עורכם קיימות מספר שיטות להסרת כתמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל ניתוחים הינו אתר מקיף ומקצועי העוסק בתחום הקוסמטיקה והניתוחים הפלסטיים והאסתטיים. פורטל ניתוחים מציע מידע על כל תחום הניתוחים הפלסטיים וכן מאפשר יצירת קשר עם מרפאות מומחים ללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות פורטל ניתוחים

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין28/05/131270 צפיות
לאחר אבחון של פזילה יש לחשוב על אופן הטיפול בה. אחת ההצעות היא כמובן ניתוח תיקון פזילה, אך זו אינה האופציה היחידה. מי שמעוניין לנסות ולתקן את הפזילה ללא ניתוח עליו ליצור קשר עם רופא עיניים מיומן שיוכל להדריך וללוות אותו בתהליך.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין28/05/13974 צפיות
כיום ישנם טיפולים וניתוחים לפזילה. אך האם מי שלא טופל בעבר וחי כל חיו עם פזילה יכול להמשיך לחיות איתה מבלי לעבור טיפול? או שמומלץ לתקן את הפזילה כעת כאשר הדבר אפשרי?

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131097 צפיות
פתיחת דרכי הדמעות הוא הליך פשוט שמתחיל בניקוי העין. הדמעות שזולגות מעצמן נעלמות לפי רוב, ורק במקרים בודדים יש צורך בניתוח.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131440 צפיות
האם ניתן לטפל בעין עצלה אצל מבוגרים? האם גם אחרי שנים בהן העין והמוח אינם עובדים יחדיו ניתן להחזיר את הגלגל לאחור? נראה כי בעזרת טיפול חדש יש היום סיכוי לטיפולים בעין עצלה אצל מבוגרים.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםבריאות העין27/05/131123 צפיות
בעבר לא היו טיפולים מתאימים לטיפול בפזילה וכן לא היו מודעות ומשאבים לטיפול. בשל כך ישנם אנשים מבוגרים בעלי פזילה שלא טופלה המעוניינים היום לעבור את הניתוח לתיקון פזילה.

מאת: צוות פורטל ניתוחיםניתוחים פלסטיים27/05/13854 צפיות
האם חייבים לספר לאדם חדש כי עברנו ניתוח פלסטי? במידה ולא מספרים, האם זה אומר שאנחנו משקרים לו?

מאת: צוות פורטל ניתוחיםניתוחים פלסטיים27/05/13899 צפיות
מרבית מי שעוברת ניתוח הגדלת חזה היא בעלת חזה קטן. אולי עם השנים תעלם כל אוכלוסיית הנשים בעלות החזה הקטן?

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica