חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך יודעים אם לקנות נדל"ן בארה"ב? לפי מחיר השכירות!

מאת: אקזיט גרופנדל"ן13/09/20101310 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך יודעים אם לקנות נדל"ן בארה"ב? לפי מחיר השכירות!

האם לקנות היום נדל"ן בארה"ב? תלוי איפה. למה? כי זה עדיין הרבה יותר זול לשכור מאשר להחזיק בנכס ברשותך. באזורי החופים, דמי השכירות השנתיים הם 3% ממחיר הרכישה, בעוד שהריבית למשכנתאות הם 6%, כך עולה כפליים כדי ללוות את הכסף על מנת לומר שהבית הוא שלך מאשר לשכור אותו.

גרוע מכך, עלויות הבעלות על בתים כולל מסים, תחזוקה, ביטוח הנו 9% על מחיר הרכישה, קניית בית היא עדיין עסקה גרועה מאוד בשכונות העשירות בארה"ב, אבל זה הגיוני לקנות בכמה משכונות המצוקה שבהן המחירים כבר צנחו. משקיע בנדל"ן? בדוק אם אתה יכול להשכיר את הבית בתשואה שנתית של לא פחות מ-9%.

אינדקס עלות תועלת במכירה מול השכרה לבתים בארה"ב:

שכר הדירה השנתי / רכישה במחיר = 3% פירושו לא לקנות

שכר הדירה השנתי / מחיר הרכישה = 6% גבולי

שכר הדירה השנתי / מחיר הרכישה = 9% אישור לקנות

כך למשל, יהיה זה גבולי לשלם 200,000 דולר עבור בית שיעלה לכם 1,000 דולר לחודש שכר דירה. זה 12,000 דולר בשנה על שכר דירה. אם אתה קונה את זה עם 6% משכנתא, זה 12,000 דולר בשנה. בעלים יכול לשלם ריבית עם המס  מראש, אבל זה יהיה טיפשי לשלם 400,000 דולר עבור אותו הבית, כי עדיף כבר לקנות שניים בכסף הזה אם יש לך אפילו 50% מערך הנכס. לעומת זאת ככל שתשואת הריבית על השכירות תחזיר את ערך הנכס עם מחיר גבוה יותר הכדאיות לרכישה הנה גבוהה יותר.

למה כן לקנות עכשיו? כי עכשיו, כאשר הריבית נמוכה, הדרך לנצח את המשחק היא לשלם מה שיותר במזומן את מחיר הבית ולקבל מחיר נמוך תמורת זאת, בעת שאחרים לא יכולים ללוות בגלל שיעורי הריבית הגבוהים ואולי בשל נזילותם הנמוכה.

מה אנחנו מציעים בקניית בית בארה"ב נכון לרבעון האחרון של 2010 ותחילת שנת 2011:

  1. המחיר הנמוך של הבתים מאפשר לךלשלם היום מהון עצמי או עם משכנתא קטנה בריבית נמוכה כאשר יש לך יתרון שלמיקוח.
  2. מחירי הבתים בארה"ב צפוייםעוד לרדת עד המחצית הבאה של השנה הבאה בכ- 20% נוספים.
  3. הקונים האמריקנים משתמשים במינוףרב מדי. לכן למעשה החל כל משבר הנדל"ן הזה. מינוף באמצעות חוב פירושולגרום לעוד הפסדים לבנקים כאשר אין להם יכולת לגבות אותו ממשקי הבית שנכנסולאסקלציה בעקבות המיתון. רוב האנשים שוכחים את החובהזה ומעבר לכך זה גם מגביר את ההפסדים שלהם.

יש לזכור כי עלות מכירת בית היא 6% בגלל הלובי של המתווכים בארה"ב כך שבית בשווי 300,000 $ בית, יעלה למכור אותו: .18,000 $

משקיע בארה"ב? יש היום עודף היצע עצום של בתים חדשים ריקים. הקבלנים חייבים למכור כדי לשמור על העסק שלהם, בעלי הבתים האמריקניים נמצאים במצוקה. הם צריכים את הכסף עכשיו. מחירי הבתים רק הולכים ויורדים ואפילו בקליפורניה ירדו מחירי הבתים בעוד 71%. אם יש לך כסף מזומן שאתה יכול למנף אותו באמצעות הלוואות מישראל, זה הזמן לבצע את זה. אפשר אפילו לחכות עד ינואר 2011, שאז השפל של מחירי הבתים צפוי להיות חסר תקדים

אקזיט פיתוח ובינוי - מקבוצת אקזיט גרופ

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקזיט גרופ
מגדל רוגובין-תדהר
דרך מנחם בגין 11
רמת גן52136
טל: 073-7131140
פקס: 073-7131141
www.exitgroup.co.il
info@exitgroup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופפיננסים וכספים - כללי 11/11/101238 צפיות
כאשר משקיע רוכש מניה או נכס נדלני שמניבה לו תשואה לאורך שנים מחקרים מוכיחים כי קשה לו להיפרד ממנה, יש מצבים שנשמעים הזויים בעולם ההשקעות אך אנשים פשוט "מתאהבים במניה" והופכים להיות נאמנים לה גם כשהיא מתחילה לרדת ,משנה הנהלה, מציגה דוחות כספיים כושלים ולא מציגה רווחיות בשום פרמטר, פשוט קשה להיפרד ממניה או ממכשיר השקעה אחר שמשקיע "חי איתו" כבר מספר שנים ומניסיונו האישי הניב לו הצלחות.

מאת: אקזיט גרופנדל"ן19/10/101226 צפיות
בשנת 1999 לאחר אסון גדול שפקד את תורכיה ובעקבות תחזיות מחקר של גופים גדולים שר השיכון ממנה וועדת היגוי שמטרתה לבחון את התוצאות האפשריות העלולות להתרחש בקרות רעש האדמה וליזום חקיקה בנושאים הנדרשים , וועדת ההיגוי הגישה דו"ח חמור לשר השיכון החושף את מצב המבנים ואי עמידותם בפני האנרגיה האדירה המשתחררת בעת רעידת אדמה, הדו"ח מצביע על שורה ארוכה של סכנות שאורבות לדיירים המתגוררים בבניינים שנבנו לפני שנת ,1980 בניינים שנבנו ע"פ תקן הבניה הישן . אקזיט פיתוח ובינוי - מקבוצת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופנדל"ן18/10/101235 צפיות
מדינת ישראל יזמה את התוכנית על מנת למגן בניינים מבעוד מועד ולמנוע אסון לאומי וכלכלי בקרות רעש אדמה אך לימים מתברר שיישום התוכנית מקים שורה ארוכה של אתגרים משפטיים , תכנוניים ,לוגיסטיים ומותנה בקהל מבין אסרטיבי ופעיל , למיותר לציין שבארצנו הקטנטונת לא אחת נשמע כי חיים בשיטת "יהיה בסדר " ,מתקנים כבישים רק לאחר אובדן חיי אדם , ברזים לאחר דליפה ,הצעות חוק לאחר עיוותים בחוקים הקיימים והרשימה עוד ארוכה ואין סופית ,נדמה כי כך אנו פועלים לגבי האיום המרחף מעל ראשנו שנקרא רעש אדמה .

מאת: אקזיט גרופנדל"ן18/10/101205 צפיות
השיטה של למכור את הפרויקט החתום לקבלן אינה תופעה של עסקנים מתחילים או מתווכים שעשו הסבה לתחום התמ"א , מסתובבים היום בישראל אלפי "קבלני הסכמות דיירים " שאוספים חתימות מבניינים ומוכרים אותם לקבלנים ,התופעה יוצרת מצבים שבהם רשימת החתימות מועברת מיד ליד ולא בהכרח מגיעה לכתובת הנכונה ,הגוף שאמור לממן את הפרויקט מקבל חתימות "במחיר יקר" ולאחר שמנתח את שווי הפרויקט ואת ההיתכנות הכלכלית מחליט לסגת מרצונו וכך עוד פרויקט בפוטנציאל הולך לאיבוד.

מאת: אקזיט גרופעזרה והתנדבות15/09/101427 צפיות
אקזיט גרופ ועמותת זיו נעורים מסייעים לנוער בסיכון.

מאת: אקזיט גרופפיננסים וכספים - כללי 14/09/101659 צפיות
מהן הדרכים והאפשרויות חדשות שבהן נוכל להגדיל את ההון האישי שלנו. בתור יזם שמתעניין בנכסים מכל הסוגים מבחינתי ההשקעה הבטוחה ביותר היא השקעה בנדל"ן כיוון שהיא יציבה ואין לה תנודות כמו בהשקעה במניות. (אקזיט גרופ)

מאת: אקזיט גרופנדל"ן14/09/101374 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר מעכשיו לרכוש נדל"ן בארה"ב. בשנתיים האחרונות ירדו מכירות הנדל”ן בארה"ב להיקף שנתי חסר תקדים של כ-5 מיליון יחידות דיור לשנה זו; התחזיות היו לעלייה של מעל ל-6 מליון יחידות. אקזיט פיתוח ובינוי - מקבוצת אקזיט גרופ

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222673 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica