חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תהליך ההתחברות מחדש האישי שלי

רבים שואלים אותי שאלות על החיים שאחרי תהליך ההתחברות מחדש. שאלות כמו - מה קרה לך לאחר שעברת את התהליך של התחברות מחדש? עד כמה זה באמת האיץ את החיים שלך? עד כמה זה שינה אותך? תוך כמה זמן ניתן היה אפשר להבחין בשינוי לאחר הטיפול בתדרים?

היום, אני יכול להגיד בוודאות מוחלטת שבאוקטובר 2008 השתנו חיי, כשעברתי תהליך אישי של התחברות מחדש כהכנה לקראת השתתפות בסמינרים של ד"ר אריק פרל.

איך הגעתי במקרה להתחברות מחדש


אני חייב לציין שלא היה לי מושג למה אני נכנס. לא הבנתי מהי ההתחברות מחדש וגם לא היה את מי לשאול כי כמעט אף אחד לא עסק בכך בישראל (בניגוד לכך שכעת יש מעל 500 בוגרי סמינרים בארץ). ההחלטה להירשם לסמינרים הייתה ספונטאנית. הגיע אליי מייל פרסומת שד"ר אריק פרל מגיע לראשונה לישראל והוא מלמד משהו שקשור לטיפול אנרגטי ללא מגע באמצעות תדרים, כזה שמדענים טוענים שנמצאים לראשונה על פני כדור הארץ. בטח נשמע לכם הזוי כמו שנשמע לי בשעתו.

תחושה זו גרמה לי למחוק את הפרסומת אולם כמה דקות לאחר מכן, מצאתי את עצמי בתוך האתר הישראלי של אריק קורא על תדרי התחברות מחדש. לא הבנתי את מה שאני קורא, אולם זה גרם לי לחוש משהו שקשה לי להסביר אותו במילים, הייתה לי תחושה שזה מה שחיפשתי כל כך הרבה זמן, אני לא יודע למה, אבל ככה הרגשתי. החלטתי להירשם לסמינר ובנוסף כהכנה לקראתו היה עליי לעבור תהליך אישי של התחברות מחדש עם אחד מאנשי הצוות הבינלאומי.

תהליך ההתחברות מחדש


התהליך אותו עברתי התבצע בשתי פגישות (כמו כל תהליכי התחברות מחדש בארץ ובעולם).
הפגישה הראשונה התקיימה במלון של עוזרת ההוראה. נשכבתי על המיטה, עצמתי את העיניים והייתה לי הרגשה שנכנסתי לחלום קסום, תחושות עזות של אנרגיה טובה עטפו אותי, זרמים בכל הגוף, במיוחד ביד שמאל אשר בסיום התהליך הייתה כבדה כאילו שיצקו בתוכה בטון ועוד שלל תחושות. בסיום התהליך חשבתי - האם זה קסם?
הפגישה השנייה התקיימה בזמן הפסקת הצהריים של היום הראשון של הסמינר. כאן התחושה הייתה שונה לחלוטין,  לא נעימה אפילו -  היה לי קשה לנשום, הרגשתי משקל רב על החזה שלי ורציתי שהחוויה תיגמר.

כאן המקום לספר שבגיל 15 נפצעתי בקרסול רגל שמאל, נקע פשוט, שהלך והסתבך, עד שזכיתי לעבור ניתוח פשוט לתיקון הנזק, ניתוח שהסתבך והוביל לכך שבגיל 22 הייתי כבר אחרי 15 ניתוחים וללא שיפור במצבי! החלטתי שאני לא מוכן לעבור יותר ניתוחים וכתוצאה מכך היה באפשרותי ללכת 50 מטר או לעמוד 5 דקות ואז לנוח בישיבה וכך חייתי את המשך חיי. גם כשהתחלתי לעסוק בתחום הרפואה המשלימה לא הצלחתי בשום טכניקה או שיטה שלמדתי לגרום לשיפור במצבי. בעוד מטופליי החלימו , נראה כי במקרה שלי הסנדלר הלך יחף.

אני חוזר ליום הלימודים של סמינר התחברות מחדש, במהלכו למדתי ותרגלתי לרוב. בשל אילוצי מקום חלק מהשיעורים הועברו בחדר בקומה העליונה וחלק בחדר בקומה התחתונה כאשר המעבר ביניהם היה באמצעות מעלית ו/או מדרגות.  באחת ההפסקות דיברתי עם רונן לוי, ישראלי שחי בספרד והיום הוא יד ימינו של אריק אולם בשעתו הוא הגיע כעוזר הוראה. במהלך השיחה סיפרתי לו על המגבלה שלי ברגל, הוא הסתכל עליי ושאל – איזה מגבלה?

לסיכום - על השפעת התהליך על כל אחד


כיום לאחר המון ניסיון אישי שצברתי בביצוע תהליכי התחברות מחדש בארץ ובחו"ל כמנטור בתדרי התחברות מחדש (עברתי הכשרה נוספת והפכתי לעוזר הוראה של ד"ר אריק פרל בסמינרים ברחבי העולם),  אני חייב לציין שכל אחד חווה את תהליך ההתחברות מחדש בצורה שונה לחלוטין - לפעמים כחוויה קסומה, לפעמים בלי להרגיש כלום, לפעמים כאשר קיים הבדל משמעותי בין היום הראשון לשני וכו'. בסופו של דבר מה שחשוב הוא התוצאות הפוטנציאליות שהתהליך יכול לחולל בחיים שלנו.

לחצו כאן למידע על טיפול בהילינג

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בנתיב הרוח - רוחניות מחוברת לקרקע והתחברות מחדש - טיפולי הילינג,התחברות מחדש, ריפוי בהתחברות מחדש, מנטור ועוזרת הוראה בתדרי התחברותמחדש. בהנהלת: יעקב - איתי סמלסון ליאת ספארק - סמלסון

טל: 054-2562601

info@bentiv.com

http://www.bentiv.com

http://www.bentiv.info/blog/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת ויעקב סמלסון

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה24/03/111343 צפיות
העיקרון הכי משמעותי של התחברות מחדש, היא אי הידיעה, אי הידיעה מה הו הסימפטום, אי הידיעה ממה הלקוח סובל, מה תלונה שלו, למה הוא מגיע למפגש הטיפולי, כמה שפחות יודעים, ככה יותר טוב – ולמה זה כך, בדיוק כמו שקופר ראמו אומר, להוציא את הפוקוס מהבעיה עצמה, לאפשר לעצמנו לקבל את התובנה הלא ליניארית שאין קשר בין הסימפטום לבין הסיבה ומה שאנחנו רק צריכים לאפשר לעצמנו זה, לשחרר, לקבל, ולאמץ את מה שייקרה.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111274 צפיות
והנה ברטט של צליל, בהמיה של מילה שמעתי במו אוזני את משפט המפתח מפי ד"ר אריק פרל על הבמה, משפט שעד היום מעלה תחושה של בטחון בגופי : " במקום שיש אמונה אין מקום לפחד" והמשפט הזה שרק אז לפני מספר שנים שמעתי אותו לראשונה, תפס אצלי ונאחז אצלי בחוזקה ופתח לי עולם ומלואו.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111294 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111398 צפיות
התחברות מחדש הינה דרך טיפול מהפכנית המעצימה את כוח הריפוי הטבעי הקיים בגוף, ומציעה איזון, ריפוי והתפתחות. זו אינה עוד שיטת "הילינג" או תפישה רוחנית נוספת – אלא תהליך יוצא דופן בפשטותו ובעוצמתו. לכל אדם שמוכן להשקיע, להתנסות ולעשות למען עצמו התחברות מחדש מציעה הזדמנות להתחבר מחדש לייעודו ולגופו עם כוח הריפוי הטבעי, באמצעות 3 רבדים:

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןהילינג21/02/111253 צפיות
יחד עם זאת, ובמקביל לטיפול רפואי מערבי קובנציונאלי, קיימת עוד חלופה שכדאי לשקול ולבחון למי שמוכן לעשות משהו למען עצמו ולא להישאר תקוע בעולם הרפואה המערבית, ניתן לשקול משהו אחר, משהו שונה, משהו אשר לא ברור כיצד הוא עובד אבל מוכח פעם אחת פעם שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןאנרגיות12/11/108887 צפיות
אם אתם רוצים באפשרותכם לשנות את החיים שלכם בכל הרמות, ברמה הפיזית, הנפשית, הרגשית או הרוחנית. באפשרותכם לתכנת את העבר שלכם, ההווה שלכם והעתיד שלכם לצורך חוויית ריפוי עמוקה. תוך שימוש באינטואיציה הייחודית של תדרי התחברות מחדש מאותרים שורשי האי נוחות וחוסר האיזון, אמונות הליבה התת הכרתיות, ונוצר שחרור מנטאלי וחופש רגשי.

מאת: ליאת ויעקב סמלסוןרפואה משלימה28/10/101308 צפיות
כחבר בארגון IBC, מעגלי עסקים אינטראקטיביים, אני חבר בקבוצת חולון, קבוצה מדהימה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים אשר נפגשים פעם בשבוע במטרה לקדם את העסק שלהם ואת העסק של האחרים.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223135 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213639 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201744 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201514 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201784 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica