חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נשמות תאומות וזוגיות

מאת: ד"ר זיו מאירגלגול נשמות17/09/20107831 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
"נשמות תאומות וזוגיות" מתוך ספרו החדש של ד"ר זיו מאיר
קוראים יקרים! האהבה, זוגיות, נישואין, הינו נושא  המעסיק  אותנו מאז ומעולם. אומות ואימפריות שלמות קמו וקרסו בעקבותיו. כמי שעוסק בתחום דרך מתן הרצאות, הנחיית סדנאות, טיפול אישי (באמצעות שחזור גלגולים, דמיון מודרך) נפגשתי וטיפלתי במקרים רבים בבעיות זוגיות.


במסגרת היותי מטפל, קשה היה להתעלם ממקרים הנשנים והחוזרים על עצמם, המהווים חומר רב למחשבה, להלן חלקם.

1.     מצב בו שתי נשים/גברים שלא הכירו "מעולם", נפגשות ב"פעם הראשונה" ונוצר בניהן "קליק". הן משתפות האחת את רעותה בסיפור חייהן, כאילו הכירו מאז ומעולם!  הן אינן חשות כל צורך להסתיר או לטשטש דבר מה. כאשר לכאורה רק עתה נפגשו לראשונה.

2.     מקרה אחר, בו מתלוננת אישה  "אני לא יודעת מה לעשות, הקשר ביני לבין בעלי נגמר, לא קיים בינינו דבר, כבר שנים אנו כשני זרים, אך איני יכולה להתנתק ממנו, אני עצמאית ומסודרת מבחינה כלכלית, בעלת מקצוע חופשי ולא תלויה בו כלל, אולם במה שקשור אליו אין לי את היכולת ל"חתוך" איתו..."

3.     בחורה דו מינית המתארת את יחסיה עם בת זוגתה, כקשר שלא ניתן להתנתק ממנו. "אני רוצה לצאת מהקשר הזה ולחזור להיות "סטרייטית" אבל אני לא מצליחה, אני לא יכולה להיפרד ממנה, היא בשבילי כמו "חמצן", בלעדיה  אין לי חיים. כאשר אני מנסה להיפרד ממנה, אני נתקפת חרדה ומיד חוזרת אליה. אני "מתה" כבר להיות נורמאלית, להקים בית, משפחה אבל אני לא מצליחה..."

4.     מקרה נוסף: "אני כבר בת 40 רוצה להתחתן ולהקים משפחה אבל אני לא יכולה, כל פעם שמשהו מתחיל לזוז ביחסים ביני לבן זוגי זה "מתפקשש", קורה משהו והקשר מסתיים".

5.     מקרה אחר: "אני יוצאת תמיד עם גברים בידיעה שהקשר חסר סיכוי. או שהם נשואים, או שהם גרושים המצהירים מראש כי הם לא בנויים לקשר עם אישה אחת. או כאלה שזועקים אני בשום אופן לא אתחתן שוב וכו'... אני ממש מתוסכלת מעצמי, אני לא מבינה מדוע אני לא יכולה להימשך לגברים נורמאלים  ופנויים? מדוע איני יכולה לבחור בקשר שתהיה בו תכלית".

6.     נשים הנמשכות לגבר שהכירו מילדות, כחבר ילדות, ובבגרותן הקשר מקבל תפנית רגשית והן אינן יכולות להינתק ממנו, הן מפתחות אובססיביות לגביו, הן לא יוצאות עם גברים אחרים, אין להן כל משיכה לאחרים וכל העת מייחלות ל"שידרוג" הקשר. על אף שהילד מילדותן כבר הספיק להתחתן, הקים משפחה,  התגרש. הוא כלל לא מתייחס אליהן, אולם הן כאילו "נעולות". אין להן כל יכולת ליצור קשר אינטימי עם גברים אחרים . "אין לי מה לעשות כאן  בלעדיו..."

7.     מקרה נוסף: בני זוג החיים בהרמוניה ללא עליות וירידות, "חיים "מתים" כאלה, שאני לא יודעת מה לעשות עם עצמי..."

8.      מקרה אחר: "מדוע אני טרודה כל הזמן האם הוא בוגד בי, לא בוגד בי..."

לאור המקרים הללו הנשנים וחוזרים אצלי במקרים רבים, נשאלת השאלה: מה קורה במצבים הללו? מדוע אנשים מרגישים או פועלים כך? האם יש קשר בין אותם מקרים? אם כן,  מהו?!

למאמרים נוספים  והרחבה בנושא, ראו באתר של מכללת ברק לרפואה משלימה

www.barakcollege.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר זיו מאיר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר זיו מאיר

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות16/01/115376 צפיות
אצל בני האדם היודעים לדווח מילולית נמצאה הקבלה בין חוויות החלום לבין השינה הפעילה, בייחוד לבין המצב של התפרצות המתח האמוציונלי המרובה בעת השינה הפעילה, ובשינה בכלל לקראת שעות ההתעוררות. בבואנו לחפש תשובה לשאלה- האם תינוקות ובעלי חיים חולמים, נבדוק ראשית כל- האם גם אצלם קיים סוג השינה הפעילה על כל התופעות הפיזיולוגיות הכרוכות בו, דבר זה נחקר באופן יסודי ביותר.

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות05/10/105333 צפיות
על מה חולמים פעוטות בני 2-3 שנים? מאת ד"ר זיו מאיר מכללת ברק פעוטות בני 2-3 מתקשים להפריד בין המציאות לחלום, הם אומרים שחלומות באים מהטלויזיה ובמידה והם באים מבתים מסורתיים או דתיים הם אומרים שהחלומות באים מאלוהים. אחרים אומרים שהחלומות "באים מהאגדות" או שהם "תמונות בתוך הכרית שלי". ממחקרים שונים עולה כי פעוטות עד גיל 5 זוכרים בחלק מהמקרים חיים קודמים, לא אחת קורה כי פעוט בן 3-4 קם ממיטתו ומספר להוריו כי פעם הוא היה טייס, או נהג, או אביר..אנו כהורים מבטלים זאת בתנועת ביטול זה רק

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות05/10/105205 צפיות
נושאי החלומות המעסיקים ילדים נחקרו באופנים שונים כבר שנים רבות, אנשי חינוך, פסיכולוגים וחוקרים שונים חקרו כבר אלפי חלומות של ילדים, אחד החוקרים היה צרלס קימינס שהיה מפקח בית ספר מלונדון. צ''''רלס אסף כמות גדולה של סיפורי חלומות (כ-2,500) של ילדים משנת 1918 והתברר כי 25% מהחלומות המפחידים של ילדים מתחת לגיל 8 הכילו בעיקר פחד מגבר מעורר פלצות, עוד התברר כי כיום חולמים ילדים באחוזים דומים אותם נושאים, למעט חלומות על תקיפה מהאויר, מובן שבעבר ילדים לא הושפעו מטלויזיה או מDVD אלא ממאורעות התקופה. כיום, חלומות הילדים מושפעים גם מכלי התקשורת, ממשחקי המחשב ועוד, אולם ניתן לסווג את החלומות של הילדים מתחת לגיל 8 למספר נושאים.

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות05/10/102255 צפיות
חלומות וסיוטי לילה מאת: ד"ר זיו מאיר נושאי הסיוטים שונים ומגוונים, מבוגרים וילדים עשויים לחוות סיוטים דומים. לדוגמא: אצל ילדים יתכן פחד מפני פרידה, בדרך כלל אלה חלומות בהם הילד הולך לאיבוד, נחטף או ננטש. כאשר אצל המבוגר הפחד עשוי להיות מפני נטישה של בן או בת הזוג, יתכן פחד מפני אובדן ילד או בן זוג... סיוטים מפני המוות עשויים להיות משותפים לילדים ומבוגרים נורמלים כאחד, מפני שהמוות הוא פחד שניתן לכנותו כאוניברסלי, כולם פחות או יותר פוחדים ממנו בהיבט זה או אחר.על כן הוא משמש נושא לסיוטים. אגדות עשויות לסייע לילדים לבטא את הפחדים שלהם, אגדות רבות מבטאות את תחושת הנטישה שחווים הילדים בחיי היומיום שלהם: כאשר משאירים אותם בגן...כאשר הם מצויים בבית בלויית הבייביסיטר....

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות05/10/102081 צפיות
השפעת השתיה על החלומות מאת: ד"ר זיו מאיר נושא השתייה התפתח מאוד לצערי בשנים האחרונות בקרב בני נוער, כמעט מידי שבוע אנו שומעים על קטטות, דקירות נהיגה רשלנית ועוד. במדינות שונות בעולם נשאלה השאלה האם יש להקל על העבריינים במתן גזר הדין בשל היותם שתויים? אולם איש לא שם ליבו לתופעות נוספות הנגרמות מהשתייה, מעבר לעובדה שהשותה פוגע בעצמו מבחינה פיזיולוגית, נפגעות מערכות נוספות הקשורות לתגובותיו גם כאשר הוא בעצם לא שתוי. והרי ריבוי האלימות כיום במועדונים או בכלל בקרב בני הנוער התגברה לא סתם. ממחקרים רבים עולה כי שתיה של משקאות חריפים עד כשלוש שעות לפני השינה גורמת למספר דברים: 1. אדם השותה נרדם באופן כללי מהר, אולם לאחר פרק זמן של שינה קצר יחסית כ-3 שעות, הוא מתעורר פעמים רבות בלילה, הוא חווה בפועל נדודי שינה, כלומר שינה מופרעת, החסרה בשנת החלום

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות05/10/101406 צפיות
ממחקרים שונים עולה כי עוברים ברחם חולמים. החוקרים הבריטים פרנסיס קריק וגרהם מיצ''''יסון מציינים, כי בשליש האחרון של ההריון עוברים חולמים. הסיבה לדעתם לתהליך החלום אותו עוברים חווים נעוצה בכך, כי בזמן זה מבשיל העובר ומתפתחים אצלו תהליכים מורכבים ביותר ההכרחיים לקיומו העצמאי. שנת החלום הכרחית גם משום שהיא ממריצה את מערכת העצבים המרכזית, המסייעת לקראת התפתחות מבנית בשלב מאוחר יותר, שנת הרע"מ מספקת מנגנון ליצירת מסלולים עצביים במוח. תינוקות בני יומם זקוקים הרבה יותר ממבוגרים לשנת ח

מאת: ד"ר זיו מאירחלומות05/10/101409 צפיות
חלומות מסייעים לנו באופנים שונים בתהליכי למידה. 1. בשלב הראשון של השינה, אנו חולמים אודות מאורעות שהתרחשו במהלך היום, אנו מקטלגים את המאורעות ואת מאות ואלפי הגירויים שחלפו לנו במהלך היום, מסננים אותם, מצנזרים, דברים בעלי חשיבות אנו מקטלגים ויוצרים מעין מגירות שליפה. כלומר שנת החלום היא חיונית לארגון ארוך טווח של הזיכרון, אם נמנעת מאיתנו שנת החלום, לא יוכלו להתקיים עיבוד נתונים ויהיה לנו הרבה יותר קשה להזכר באירועים מהעבר או אפילו באירועים של יום אתמול. 2. היעדר שנת החלום תגרום לנו לקשיי ריכוז במהלך היום, (הכול שם נשאר מבולגן ומבולבל) הזיכרון שלנו יהיה לקוי, אנו נהיה חסרי סבלנות, ולאורך זמן המערכת שלנו עשויה לקרוס, מאחר והחלומות מקשרים בין העולם החיצוני לבין המחוזות הפנימיים שלנו.

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132475 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131767 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128794 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/128725 צפיות
מהי מועצת הקארמה? מדוע בוחרת הנשמה שעורים קשים, וכיצד באה לידי ביטוי הבחירה החופשית? דר' ירון זפרן, סופר ומורה רוחני מוביל מציג הוכחות מחקריות לגלגול נשמות ועונה לכמה מן השאלות החשובות...

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128876 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128606 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/118858 צפיות
מתי ניחשף לאמת הרוחנית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica