חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים דרך החלפות קישורים= איך זה עובד

קידום אתרים דרך החלפות קישורים= איך זה עובד

עד לפני לא הרבה זמן, חלק בלתי נפרד מכל פרוייקט של קידום בגוגל הצריך פעילות נמרצת ויעילה של החלפת קישורים בין אתרי אינטרנט. מהי בקצרה החלפת קישורים בין אתרים? רשת האינטרנט ובכלל כל הנושא של קידום בגוגל של אתרי אינטרנט, נבנה בגדול על החלפות קישורים.

אם אני מוציא מהאתר שלי קישור לעמוד מסוים באתר אחר, אני בעצם ממליץ על האתר הזה כאיכותי מאוד בתחום שבו הוא עוסק. אם אני מפנה קישור לאתר אחר היוצא מתוך המילים משכנתא זה אומר שאני ממליץ על האתר הזה כמומחה בנושא מחזור משכנתא.

קידום בגוגל עובד בערך באותה צורה, כאשר מנועי החיפוש רוצים לדרג אתר מסוים לפי מילות חיפוש שלו, הן עושות חישוב הדומה לזה שאני הדגמתי זה עתה. אם יש אתר מסוים שאלפי אתרים מקשרים אליו בביטוי מחזור משכנתא, כנראה שהוא מאוד רלוונטי לביטוי הזה. עכשיו מה שיקרה, זה שגולשים המחפשים מחזור משכנתא יגיעו לאתר הזה. זה בעצם הסיכום הגדול של קידום בגוגל.


בעבר הלא כל כך רחוק, זה לא עבד ככה. בעבר כמעט כל החלפת קישורים בין אתרים הביאה לשיפור מיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל, עבור העמוד המקושר. בעלי אתרים למדו את השיטה וחברות קידום אתרים העסיקו מחליפי קישורים על תקן סיטונאים. "ככל שתביא יותר קישורים לאתר של הלקוח, כך הוא יתקדם יותר מהר". השיטה הזאת כבר לא עובדת הרבה זמן, בטח שלו בזירות תחרותיות ובעיקר בעת הצורך לעשות קידום אתרים בגוגל בביטויים תחרותיים.

יותר מזה, ישנם לינקים באיכות כל כך נמוכה, שהם עשויים לפגוע באיכות העמוד שלך, במיוחד כאלה הנראים מלאכותיים למנועי חיפוש. השיטה של החלפות לינקים בכמויות, מוכרת גם לאלה שאמורים להביא לכולנו תוצאות חיפוש רלוונטיות. הכוונה לאותם מהנדסים המתפעלים ומשביחים את אלגוריתם החיפוש של גוגל, או כל מנוע חיפוש אחר. שיטות הפעולה של בעלי אתרים וחברות קידום אתרים בגוגל, מוכרים גם לצוותים של גוגל.

איך מזהים קישורים לא יעלים

עמודים אלה בדרך כלל מרכזים בשוליים, בתחתית או באזור מרוכז אחר, מבחר הפניות לאתרים אחרים ברשת. בחלק מהעמודים הדבר כל כך בולט, שסביר שתמצאו עשרות הפניות, ללא כל קשר לנושא העמוד המקשר ובטח שלא לנושא העקרי של האתר. העיקר להחליף לינקים וכמה שיותר.

בניגוד לכאלה המתקבלים כתוצאה של החלפה מלאכותית ומרוכזים כאמור, בשולי העמוד או בחלקו התחתון, לינקים טבעיים ימוקמו בתוך הטקסט ובדרך כלל כחלק בולט ומודגש, שאמור למשוך את הגולשים בעמוד.


 



תגיות המאמר: קידום אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128613 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121497 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111654 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111626 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111418 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118642 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111424 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213384 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211688 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183550 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172891 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172632 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172475 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172515 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica