חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשור

מאת: שירי פלגתקשור וטלפתיה21/09/20101026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התדמית של מתקשרים בקרב הציבור היא תדמית של אנשים שלא כל כך מחוברים לקרקע המציאות במקרה הטוב, ובמקרה הרע של שרלטנים שעושים קופה על חשבון הפחדים שלנו. על אף שאין ספק שהשוק האלטרנטיבי הינו שוק פרוץ וככזה חודרים אליו גם אנשים לא ישרים שתאבת בצע היא זו שמניעה אותם, אין לטעות בכך שיש הרבה אנשים טובים שקיבלו מתת אל ומונעים ממקום של רצון לעזור לאנשים ולחלוק את המתנה שהם קיבלו עם אלו שנזקקים לעזרה.

יכולות תקשור מתקיימות בכל אחד מאיתנו, הגם שרובנו ביום יום לא מרגישים ביכולות אלו. כל אחד ואחד מאיתנו מתקשר ופועל בעולם על פי אינטונאציות.יש כאלו שהחושים שלהם מחודדים יותר שכן הם למדו להקשיב לסימנים שניתנים להם ולא לאטום את עצמם אליהם ויש כאלו שהחושים שלהם התקהו, מה שבטוח שאין זה מצב שלא ניתן לשינוי. כמו כל כשרון היכולות ניתנות לפיתוח.

כמה פעמים יצא לכם להרגיש דברים שלא יכולתם להסביר באופן רציונאלי? מקרים שלא ניתן להכניס אותם תחת הקטגוריה של צירוף מקרים? כמה פעמים הרגשתם משהו שהתעלמתם ממנו ואחר כך הוכח כנכון? אמנם תמיד יקומו אלו שיגידו שגם להפך זה עובד כלומר פעמים רבות הרגשתם משהו שיתברר כלא נכון או שיטענו שצירוף מקרים נדיר הוא עדיין צירוף מקרים שמבחינה סטטיסטית יכול לקרות. אך בטוחני שגם הספקנים שבינינו יודו שהם חוו לא מעט פעמים בחיים תחושת השתאות של "זה לא הגיוני שזה קרה". איזו טלפאתיה נדירה לדוגמא חלמתם על מישהו שלא ראיתם שנים והנה אתם פוגשים אותו ברחוב כך פתאום. בכול אופן, התחושה שיש דברים שמעבר, גם אם ניתן לערער אותה לעיתים עם טיעונים כאלו ואחרים, מלווה את רובנו רוב הזמן.

מתקשרים מהמעלה הראשונה יגידו לכם באופן חד משמעי שיכולת תקשור ניתן לפיתוח וללמידה. לא רק שניתן ללומדם ולפתחם באופן עצמאי, ניתן היום ללמוד באופן פורמאלי קורס תקשור שמקנה לכם את יסודות התקשור. הקורס מסייע לכם להקשיב לעצמכם, להפסיק להתעלם ממה שהאינטונאציה מספרת לכם וללכת עם תחושת הבטן שלכם. אתם יכולים להדביק על זה איזו כותרת שתרצו: התחברות עם כוחות עליונים, פיתוח קשר עם מדריכים רוחניים או התחברות לאני האמתית שלכם, כך או כך,  קורס תקשור מלמד אתכם להקשיב לעצמכם כך שהדרך שלכם תראה לכם ברורה ופשוטה, כדי שתוכלו לסלול אותה ולהאמין שגם אם יש אבני נגף בדרך, הדרך היא שלכם, אתם אלו שצועדים בה, היא פרושה לפניכם במלוא הדרה, גם אם היא לא תמיד קלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141314 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131236 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131270 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152499 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151793 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151701 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151687 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica