חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כסף מהבית, כסף מהאינטרנט - על מה כולם מדברים ואיך עושים את זה

מאת: רן בקנברגשיווק באינטרנט07/10/20101282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

         כסף באינטרנט כסף מהבית רווח מהבית – על מה כולם מדברים?

על מה המאמר מדבר

מאמר זה עוסק ביצירת מקור הכנסה פאסיבי דרך האינטרנט. כלומר, בניית מקור הכנסה שלאחר השקעה מסוימת, אינו דורש השקעה נוספת מצד האדם שבונה אותו. המאמר מיועד למשתמשים מתחילים ולמתעניינים. הוא מתיימר להיות רציני, ככה שעליכם לקרוא אותו בעיון. בהמשך אם יהיו תגובות טובות וצפיות נוספות, אפרסם מאמר למתקדמים. המאמר כתוב בלשון זכר, אך הוא מיועד לכל אדם בשינויים המתאימים.

מחלום למציאות

תחילה אומר לכל קוראי מאמר זה, שגם בתחום האינטרנט, כסף לא גדל על העצים. אם אתם רוצים להרוויח כסף דרך האינטרנט, אתם צריכים קודם ובעיקר שני דברים: הראשון והחשוב ביותר זמן – אם אין לכם זמן, יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי ליצור מקור הכנסה פאסיבית. השני – רצון להשקיע וכוח להשקיע. בלי להשקיע בלי להיות יצירתיים, לא תוכלו להרוויח כסף ממשי ממקור כלשהו. לפעמים, אבל רק לפעמים, צריך להשקיע גם כסף בפרויקט מקור ההכנסה החדש שלכם. השקעת הכסף בכל מקרה היא מינימלית, עד 100 שקל בערך.

על מה כן מותר לחלום...ודבר במספרים

אז ככה, מי שרוצה להשקיע ויש לו ראש יצירתי ויש לו זמן, יוכל להגיע לרווחים מאוד יפים דרך האינטרנט. מתחיל בתחום השיווק באינטרנט, יכול להגיע להכנסות של 30-50 דולר ביום, מתקדם יותר יכול להגיע כבר ל150-300 דולר ביום, ומי שהופכים את זה למקצוע לכל דבר יכולים להגיע למאות ואף אלפי דולרים ביום. עד היום, הסכום הגבוה ביותר שאני ראיתי במו עיני הוא 100,000 שקל לחודש.

למי זה מיועד

לכל מי שיש לו את הזמן ואת הרצון להשקיע, על-מנת להגדיל את ההכנסה החודשית שלו, לפעמים בקצת, לפעמים פי שניים ולפעמים פי כמה וכמה. בקהל זה...אמאות, נערים ונערות, עובדים עצמאיים ועוד.

מה אני צריך שיהיה לי, על מנת להרוויח כסף לאינטרנט

אז כדי ליצור את אותו מקור הכנסה פאסיבי, צריך שיהיה לך קודם כל ידע מסוים במחשבים ובעיקר הכרה של תחום האינטרנט. מקורות ההכנסה באינטרנט הם בעיקרם מבוססי שיווק מוצרים, וכדי לשווק טוב, אליך לדעת למצוא אתרים באינטרנט ולדעת להכין חומרי פרסום באינטרנט. דבר שני שצריך לדעת היא, אנגלית ברמה סבירה. כדי להגיע לסכומים גבוהים חייבים להשתמש באתרים מבוססי אנגלית, ולכן חייבים לדעת את השפה הזו ברמה סבירה של קריאה, דיבור וכתיבה. דבר שלישי – היכרות עם סביבת ווינדווס, עליך להכיר תוכנות כגון וורד ועורך הסרטים, על-מנת ליצור חומרי פרסום. אם יש לך את הכלים האלה בארגז שלך, אתה יכול לצאת לדרך.

מה לא חייבים: לא חייבים לדעת לתכנת, לא חייבים לדעת להקים אתרי אינטרנט. כן זה עוזר לדעת להקים אתר אינטרנט מאפס, אבל לא חייבים לדעת את זה. חוץ מזה, היום כבר יש אתרים שמסייעים לך לבנות אתר משלך. כסף, לא חייבים להשקיע כסף, אבל עדיף שתהיה מוכנות השקעה של כמה מאות שקלים. הכסף הזה שתשקיעו, יכול ליצור הכנסה גבוהה פי כמה ממה שהשקעתם.

אז איך בדיוק אנחנו מרוויחים כסף דרך האינטרנט

התשובה היא שאנחנו מרוויחים דרך שיווק רשתי. הרעיון הוא כזה, מפרסמים שונים(חברות ועסקים גדולים וקטנים) שהבינו את הפוטנציאל הטמון בפרסום דרך האינטרנט, משלמים לאנשים שונים,    על-מנת שיפרסמו אותן באינטרנט. כדי שהמערכת המתוארת למעלה תהיה יעילה, הוקמו גופים שנקראים רשתות שותפים. רשת שותפים, הוא גוף שמורכב ממספר אנשים, והוא אחראי למעשה על ניהול הקמפיינים הפרסומיים של החברות. רשת השותפים מקבלת כסף מהמפרסמים ומעבירה אותו בתנאים מסויימים לשותפים שלה(אנשים כמוכם שחברים בה). כלומר חישבו על זה כך, אתם מצטרפים נניח לאגד(רשת השותפים) נוהגים באחד האוטובוסים(מפרסמים) ומקבלים כסף על כל נסיעה מוצלחת(למעשה הפרסום המוצלח). מה הרעיון מאחורי רשת השותפים? (1) מקל על החברות, כי הם פונים לגוף מרוכז אחד שדואג לפרסום, (2) מקל על השותפים ברשת, כיוון שהם לא צריכים לדאוג האם הם יקבלו כסף מהמפרסם או לא, מי שמביא להם את הכסף היא הרשת.

מהם אותם תנאים מסויימים שבהם אנחנו מקבלים כסף

התנאים כעיקרון משתנים בין חברה לחברה. יש חברות שרוצות הקלקה בלבד, כלומר, די שאדם יופנה לאתר שלהם ואתה כשותף תהיה זכאי לתשלום. יתרון: הכי קל לגרום לאנשים פשוט להקליק ולהיכנס. חיסרון: התשלום עבור הקלקות כאלה הוא בדרך כלל נמוך. יש חברות שרוצות ליד(רמז): כלומר הן מבקשות שמי שלוחץ על הקליק, ישאיר את הפרטים שלו ואז תקבל כסף. יתרון: יותר קל לקבל כסף ממצב שבו נדרשת מכירה, שהרי החברה משלמת לך גם אם היא לא מכרה בסוף. יתרון נוסף, התשלום גבוה יותר מעל סתם הקלקה. חיסרון: יותר קשה לשכנע מישהו להשאיר את הפרטים שלו מאשר סתם להקליק. יש חברות שנותנות כסף רק אחרי מכירה מוצלחת(מקבלים סכום/או עמלה מהמכירה). יתרון: מכירה היא הדבר שממנו מרוויחים הכי הרבה כסף. מספיק שבאמצעות הלינק שלך יגיעו ל  5-6 מכירות ביום, ותהיה לך משכורת של 7000-8000 שקל בחודש. יהיו לך יותר 20 מכירות ביום? תרוויח כמו חבר כנסת. חיסרון: לא כולם ממהרים לסגור עסקאות ולכן על אף שמרוויחים הכי הרבה ממכירה, הכי קשה להגיע לשלב שלהם. ומעבר לכל מה שכתוב, היכנסו על-מנת לראות דוגמאות:

1.    דוגמא ללינק לקליק: http://tinyurl.com/285qt47

2.      דוגמא ללינק לליד: http://tinyurl.com/25t8ozr 

3.       דוגמא ללינק רק למכירה:     http://tinyurl.com/22n77v9

הסתכלו בדוגמאות וראו על מה מדובר. חשוב להבין באמצעות הדוגמאות למה יש הבדלים מבחינת התגמול עבור כל אחת מהאפשרויות. הדוגמאות הן של אתרים/חברות מפרסמים נבחרים. ככה שאם למדתם, אולי אפילו בדרך תרוויחו דיל טוב.

אז איך עושים את זה

אוקיי אז בוא נצא לדרך! כדי להרוויח את הכסף אנחנו צריכים קודם כל להיות מוכנים ולהגיד זהו הולכים על זה. אתם שם? יופי עכשיו צריך להתחבר לרשתות שותפים ולהתחיל לפרסם. הכניסו בגוגל "רשתות" שותפים ותוכלו למצוא שמות רבים של רשתות שותפים – רובן או כמעט כולן – רשתות באנגלית. צריך להכניס את טפסי ההרשמה ולהמתין עד שיוחלט האם לקבל אתכם כשותפים לרשת או לא. לרשימה זו, יש להוסיף את WESELL הישראלית. ככלל, אני ממליץ להתחיל עם הרשת הזו, כי היא בסה"כ ידידותית ויותר קל להסתדר עם השפה שלה. נהדר! פשוט ליחצו על הלינקים מלאו את הטפסים והירשמו.

אוקיי מילאתי את הפרטים שלי ועכשיו שהצטרפתי, מה עושים?

לאחר שתיכנסו לרשת השותפים, תראו שיש שם מספר קמפיינים של פרסום שפתוחים. בחרו את הקמפיינים המתאימים לכם. כשתבחרו, יפתחו לכם מספר אופציות פרסום וכן הסברים על התגמול עבור הפרסום. האופציות הן בדרך כלל – פרסום באמצעות לינק, באנר ועוד. הלינקים והבנארים הם אישיים לכם, כלומר, שאם מישהו נכנס דרך הלינק יודעים שהתגמול מגיע לכם ולא לאנשים אחרים. נניח החלטתם לפרסם את קאסטרו, בחרו בקמפיין שלהם, תעשו קופי פייסט ללינק שלהם ושימו אותו במקום שבו אתם רוצים לפרסם/בכלי שבאמצעותו אתם רוצים לפרסם. כשאנשים ילחצו עליו, תוכלו להרוויח על זה כסף.

אבל איך לפרסם?

יש שיטות רבות לפרסום באינטרנט. ברמת המתחיל קיימים הפרסומים הנפוצים – יצירת סרט ביו-טיוב, כתיבת מאמרים, כתיבה בבלוגים, כתיבה בפורומים ועוד. נניח אתה כותב בפורום טפוז? שים את הלינק בחתימה שלך, אולי אנשים יכנסו דרכה. אם יש לך בלוג? פרסם בו את הלינקים שלך וכך תוכל להרוויח יותר כסף. שיטות הפרסום באינטרנט הן רבות וכדאי ללמוד אותן ופשוט ללמוד אותן דרך גוגל

סיכום

מאמר זה, בא לתת לכם אינפורמציה לגבי יצירת מקור הכנסה פאסיבית דרך האינטרנט. הוא פירט בפניכם את השיקולים שצריכים להניע אתכם בדרך ליצירת אותו מקור ועד הדרך ליצירת אותו מקור. המאמר לא מתיימר להפוך אתכם בין לילה למקצועניים, אבל הוא בהחלט מאפשר לכם להתחיל בצורה טובה. זכרו כסף לא גדל על העצים גם בתחום הזה, וקל מאוד להיכנע ולוותר מהר..אבל הסטטיסטיקה מראה שמי שלא מוותר בקלות, מגיע להישגים יפים מאוד. ואם זה לא מספיק ואם אתם רוצים לדעת יותר, ואם נראה לכם טוב הרעיון של לעבוד דרך הבית....תלמדו מהמקצוענים..תלמדו ממכללת לינקים(ראו קישור בלינק ליד למעלה).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בקנברג

מאת: רן בקנברגדייטינג20/10/102540 צפיות
המאמר הבא, מביא טיפים לדייט ראשון מוצלח. המאמר מיועד לגברים בלבד, נשים נא לא להיכנס..יש כאן סודות מקצוע..

מאת: רן בקנברגדייטינג18/10/101565 צפיות
אומנות הפיתוי- לדעת כמה שיותר, בכמה שפחות לקרוא

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי17/10/101328 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית - 10 טיפים לחיילים משוחררים ולכל מי שניגש בפעם ראשונה לבחינה

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי15/10/101271 צפיות
המאמר הבא יענה לכם על ארבע שאלות עיקריות: המה – מה צריך לעשות כדי להצליח בבחינה הפסיכומטרית, הלמה – כי רבים האנשים שלא מבינים שפתרון הבחינה היא אומנות שצריך להיות משופשפים בה, האיך- איך משפרים את היכולת שלכם, ומעלים את הציון הפסיכומטרי בהרבה, איך עוד אפשר- שיטות אחרות וייחודיות להעלות את ציון הפסיכומטרי.

מאת: רן בקנברגדייטינג14/10/101723 צפיות
האתר מציע סקירה מקיפה, לגבי 6 מאתרי ההיכרויות המובילים באינטרנט. הסקירה כוללת איפיונים וציונים לכל אתר, כמו גם מחיר ואפשרות קיום של אופציות התנסות.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי13/10/101530 צפיות
המאמר מביא 21 נקודת חשובות לאלה ההולכים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית.

מאת: רן בקנברגזוגיות ואהבה12/10/101362 צפיות
המאמר דן בנושא אתרי היכרויות ושם דגש על שלושה אתרי היכרויות, מהפופולרים בישראל, ששמים דגש שונה האחד מהשני, כשהתנאי הביסיסי בכולם הוא רישום בחינם ואפשרות לצפות בפרופילי הרשומים לאתר.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213551 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184495 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162428 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163292 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153263 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153376 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica