חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט באמצעות רשתות שותפים לעסקיים וחברות – למה זה טוב בשביל העסק שלך?

מאת: רן בקנברגשיווק באינטרנט07/10/2010990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באינטרנט באמצעות רשתות שותפים לעסקיים וחברות – למה זה טוב בשביל העסק שלך?

 

מהו שיווק באמצעות רשת שותפים

רשת שותפים, היא למעשה קבוצה של משתמשי אינטרנט בעלי ניסיון בשיווק באינטרנט. רשת השותפים היא למעשה גוף מרוכז, אליו פונים חברות ועסקים שונים, על-מנת לקבל שרותי פרסום באינטרנט. הרעיון עובד כך, שהחברה שמעוניינת בפרסום מציעה שכר מסוים בעבור סוג פרסום מסוים(כמו הקלקה המכניסה לאתר הבית, מילוי פרטי יצירת קשר), ורשת השותפים מציעה את קמפיין הפרסום של החברה/עסק לשותפיה – כשהיא אומרת להם נניח, שבעבור כל הפנייה לאתר של החברה המעוניינת בפרסום, יינתן לשותף סכום של 10 אג'.

מיהם השותפים

השותפים הם למעשה משתמשי אינטרנט מנוסים, אשר משווקים את המוצרים/אתרים שמציעים החברה או העסק. הרעיון הוא שהחברה/עסק משלמים, רק בעבור פרסום מוצלח לפי הגדרתם. כלומר, אם השותף(משווק) לא הצליח להביא אנשים לאתר החברה/עסק, הוא לא יקבל תשלום. דהיינו, אין תוצאות אין כסף.

מדוע כדאי להשתמש בשיווק רשתי

לשיווק רשתי יש יתרונות רבים ומגוונים, שקצרה היריעה בכדי להסביר את כולם, אומנם לפחות ניתן לפרט את העיקריים שבהם:

1.     פרסום ע"י משווקים חדורי מוטיבציה- הפרסום הוא תלוי תוצאה, כלומר שותף שלא הצליח לפרסם, לא יזכה לתגמול גם אם ניסה לפרסם. כלומר, שכל שותף יעשה מאמץ מקסימלי על-מנת שתזכה לפרסום. זאת בשונה ממשרדי פרסום שדורשים תשלום מראש, גם אם הפרסום לא בהכרח מצליח בהמשך.

2.     פרסום מגוון באינטרנט- לשותפים ברשתות השותפים יש את הניסיון והידע בהזרמת לקוחות לאתר האינטרנט שלך. מאחר שברשתות השותפים קיימים שותפים רבים, הפרסום שלך יהיה מאוד מגוון ופזור במקומות שונים באינטרנט. כך למעשה, קהל הלקוחות שלך יהיה רחב מאוד ויגיע ממקומות שונים, שמהם לא היו מגיעים לקוחות לולא החשיפה שתוגש באמצעות השותפים.

3.     אינו דורש העסקת עובד/משרד פרסום – הפרסום דרך רשת שותפים, היא שכירה עקיפה למעשה של עובדי פרסום. הם באים עם הידע והכלים מהבית, ואתה לא צריך לשלם להם על אותם ידע וכלים כלום, אלא אם הם מצליחים בפרסום העסק/חברה שלך.

איך זה בדיוק מתבצע?

אתה כבעל עסק יוצר קשר עם רשת השותפים, מסכם איתה תנאים לתשלום ואומר לה מהו סוג הפרסום שאתה רוצה ובאילו תנאים אתה מוכן לשלם בעבור הפרסום. רוב סוגי הפרסומים הם באחת משלושת הצורות הבאות:

1.     נחיתה בדף הבית – כל גולש שיופנה לדף הבית שלך ע"י שותף, יזכה את השותף בתשלום כלשהו. יתרון בשבילך: עולה יחסית מעט כסף, כל גולש כמה אגורות בלבד, חסרון בשבילך: הוא מגיע לדף הבית אבל זה לא אומר שהוא קנה עדיין כלום.

2.     נחיתה בדף הבית והשארת פרטים – כל גולש שיופנה ע"י שותף לדף הבית שלך/דף נחיתה אחר וישאיר את פרטיו ליצירת קשר עימו(ליד), יזכה את השותף בתשלום כלשהו. יתרון בשבילך: הגולש כבר ממש משאיר פרטים ליצירת קשר, דבר שמקל עליך בעל העסק/חברה לסגור איתו עסקה. חיסרון בשבילך: התשלום שלך בעבור השארת פרטים, הוא גבוה יותר מזה שעל כניסה לאתרך בלבד.

3.     נחיתה הדף הבית וסגירת עסקה – כל גולש שיופנה ע"י שותף לדף הבית שלך/דף נחיתה כלשהו ולאחר מכן תסגור איתו עסקה, יזכה את השותף בתשלום כלשהו, בדרך כלל מספר אחוזים מהמכירה. יתרון: אתה משלם רק אם מכרת בפועל. חיסרון: הקמפיין שלך נחשב כפחות אטרקטיבי מבחינת השותפים, התשלום בעבור כל מכירה שהגיעה דרך שותף יהיה גבוה יחסית.

צורת הפרסום שאתה קובע ככזו שמזכה שותף בכסף, תלויה רק בך. זכור! אם לא תזכה לפרסום לא תצטרך לשלם אגורה. אתה משלם רק על תוצאות שאתה מקבל, לפי מה שהגדרת לרשת השותפים.

איך לדעת מה מתאים לי

התשובה לשאלה הזו תלויה בך. יש גופים שדי להם בהבאת תנועה לאתר שלהם, כדי לדעת שיקנו מהם. יש כאלה שמוכנים לשלם רק בעבור מכירה של מוצר/שירות בפועל. אתה כבעל עסק/חברה צריך לדעת מה השיטה שמתאימה לך ומה התקציב שאתה מוכן להשקיע בפרסום ברשת השותפים.

מי מפרסם באמצעות רשתות שותפים

 יותר נכון לשאול מי לא?! חברות רבות בארץ ובעולם מפרסמות באמצעות רשתות שותפים, מתוך הבנת היתרונות הגלומים בפרסום מהסוג הזה. בארץ מפרסמת חברות ללימוד בגרויות ופסיכומטרי, חברות תקשורת, חברות נסיעות, חברות תיירות ונופש, חברות ביטוח ועוד רבות נוספות באמצעות רשתות שותפים. אם תבחר בשיטה הזו אתה ממש, אבל ממש, לא תהיה לבד.

ואם החלטתי שכן או שהחלטתי שאני רוצה לשמוע עוד

רשת השותפים המובילה בארץ היא WESELL והיא הקבוצה שתקשר אותך למאות אם לא אלפי שותפים, דוברי השפה העברית. שותפים אלה ידאגו לקידום העסק שלך, במקומות שונים ומגוונים באינטרנט כגון: גוגל, יו-טיוב, אתרי מאמרים, בלוגים,פורומים ועוד. אתה תקבע מה הם התנאים שבעבורם הם יקבלו תשלום, ואם הם לא יעשו עבודה שתענה על הקריטריונים שהצבת, הם לא יקבלו תשלום.

אז אם החלטת כבר שזה מעניין אותך או שאתה סתם רוצה להתעניין, פנה ל-WESELL - http://tinyurl.com/2g7gufr  וקבל את כל האינפורמציה שאתה צריך.

לפנייה לוויסל לחץ כאן - http://tinyurl.com/2g7gufr.

בהצלחה בהמשך דרכך,

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בקנברג

מאת: רן בקנברגדייטינג20/10/102534 צפיות
המאמר הבא, מביא טיפים לדייט ראשון מוצלח. המאמר מיועד לגברים בלבד, נשים נא לא להיכנס..יש כאן סודות מקצוע..

מאת: רן בקנברגדייטינג18/10/101561 צפיות
אומנות הפיתוי- לדעת כמה שיותר, בכמה שפחות לקרוא

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי17/10/101324 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית - 10 טיפים לחיילים משוחררים ולכל מי שניגש בפעם ראשונה לבחינה

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי15/10/101266 צפיות
המאמר הבא יענה לכם על ארבע שאלות עיקריות: המה – מה צריך לעשות כדי להצליח בבחינה הפסיכומטרית, הלמה – כי רבים האנשים שלא מבינים שפתרון הבחינה היא אומנות שצריך להיות משופשפים בה, האיך- איך משפרים את היכולת שלכם, ומעלים את הציון הפסיכומטרי בהרבה, איך עוד אפשר- שיטות אחרות וייחודיות להעלות את ציון הפסיכומטרי.

מאת: רן בקנברגדייטינג14/10/101720 צפיות
האתר מציע סקירה מקיפה, לגבי 6 מאתרי ההיכרויות המובילים באינטרנט. הסקירה כוללת איפיונים וציונים לכל אתר, כמו גם מחיר ואפשרות קיום של אופציות התנסות.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי13/10/101526 צפיות
המאמר מביא 21 נקודת חשובות לאלה ההולכים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית.

מאת: רן בקנברגזוגיות ואהבה12/10/101359 צפיות
המאמר דן בנושא אתרי היכרויות ושם דגש על שלושה אתרי היכרויות, מהפופולרים בישראל, ששמים דגש שונה האחד מהשני, כשהתנאי הביסיסי בכולם הוא רישום בחינם ואפשרות לצפות בפרופילי הרשומים לאתר.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213535 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162422 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica