חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לניהול בלוגים

מאת: Click4Webניהול תוכן17/10/20101114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הכלים החזקים היום בכל הקשור לשיווק באינטרנט זהו הבלוג. בלוגים הפכו לכלי שיווקי יעיל מאוד ועסקים שהשכילו להשתמש בהם בצורה נכונה חוו עליה גם בחשיפה לעסק ובמקביל לכמות החשיפה שעלתה גם כמות המתעניינים והרוכשים עלתה.

בלוג לעומת זאת יכול גם לגרום לנזק תדמיתי או אחר במידה ולא משתמשים בו כראוי ובזהירות הנדרשת. צריך לשים לב כל הזמן לסוג הדברים שאתם כותבים, איך הם נכתבים ואיפה אתם מפרסמים אותם.

הימנעו משימוש במושגים ובמילים שגולש אקראי לא יבין. לא תמיד ראשי התיבות ברורים לכולם וגם אנשים שעוסקים בתחום זהה לשלכם לא תמיד זוכרים מה אומרת מילה כזו או אחרת. אם בכל זאת בחרתם להשתמש בראשי תיבות שלא יהיו ברורות לכולם. אין צורך להסביר את ראשי התיבות או המילה הלא מוכרת בכל פעם בו היא מופיעה, מספיק לתת פירוש ליד המופע הראשון שלה.

כמובן שהדבר הנוראי ביותר בו ניתן להיתקל בעת קריאת תכנים באינטרנט הינן שגיאות כתיב. שגיאות כתיב הן טעויות שאינן מתקבלות על הדעת ואולי כאן המקום לציין שכולנו בני אדם וכולנו עושים טעויות לפעמים, אך הקפידו לעבור על הטקסט שלכם כמה וכמה פעמים לפני שאתם מפרסמים אותו. דרך טובה יותר להימנע משגיאות מהסוג הזה היא לתת לכמה חברים קרובים או חברי משפחה לעבור על הטקסט לפני הפרסום שלו. כמו כן השתדלו לכתוב את הטקסט בעורכי תוכן כמו וורד שיתריעו בפניכם על שגיאות כתיב.

הימנעו משימוש בשפה גבוהה מידי ומתנשאת. אף אחד לא אוהב לקרוא טקסטים בסגנון הזה, אפילו לא האקדמאים. נסו להנגיש את הטקסט למקסימום אנשים על ידי כתיבה בשפה יומיומית ונינוחה. מצד שני, אל תכתבו בשפה ירודה מידי, כזו שתגרום לכם להיראות רע בעיני הקורא. הדרך הטובה היותר היא להתאים את סגנון הכתיבה לקהל היעד שלכם ובכך להגיע למקסימום אנשים.

נסו להימנע מכתיבה צפופה מידי. מחקרים רבים מוכיחים שאנחנו לא קוראים באינטרנט אלא מרפרפים על כותרות, רשימות למיניהן ופסקאות. כתיבה מרווחת תאפשר לקרוא את הטקסט בצורה הטובה ביותר, חלוקה לכותרות משנה ורשימות תקל עוד יותר את הקריאה. כל סגנון כתיבה אחר ירחיק את הקוראים מלקרוא את הטקסט החשוב שלכם.

צאו מנקודת ההנחה שהגולשים ברשת קצרים בסבלנות וקצרים בזמן. ייקח להם בדיוק 2 שניות להחליט אם אתם שווים רפרוף או שהם ממהרים ללחוץ על הכפתור שיקח אותם אחורה לדף הקודם בו הם היו. זה משאיר לכם מעט מאוד זמן כדי למשוך אותם להישאר בדף.

שימוש מושכל בכותרות נכונות ומושכות, הדגשות נכונות וכתיבה מרווחת יגרום להם לחשוב עוד פעם או פעמיים האם להישאר ולקרוא את התכנים הכל כך חשובים שלכם או להמשיך הלאה. השקיעו מחשבה בהתאמת התוכן לקהל היעד שלכם על ידי הכללים האלו ותגיעו ליותר חשיפה והשפעה דרך התכנים שלכם.

נתחו את התנועה בבלוג שלכם: בקשו מחברות בניית אתרי אינטרנט להתקין לכם מערכת סטטיסטיקה דרכן תוכלו לנתח את תנועת הגולשים ולגלות מה הגולשים שלכם אוהבים לקרוא ואיזה תכנים פחות מעניינים אתכם. ככה תוכלו להביא את הבלוג שלכם למצב האופטימאלי ביותר עבור הגולשים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111044 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111430 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/101063 צפיות
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101041 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101046 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10991 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/101030 צפיות
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183772 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182815 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144130 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148382 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica