חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לי מאהב חדש

מאת: צילה שנהראימון אישי27/04/20091075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לי מאהב חדש

שלום לכם יקיריי, יש לי מאהב חדש. אמנם הוא לא כל כך חדש כי הוא מלווה אותי מהיום שנולדתי ואף 9 חודשים קודם לכן. הוא נמצא איתי כל שניה משניות היום ונמצא איתי בשנתי. מלווה אותי ברגעי שמחה, ברגעי כאב וצער גדולים. לכל מקום שאני הולכת הוא בא יחד איתי, שוטף איתי כלים, מתקלח,אוכל איתי, מכין ביחד איתי אוכל ועוזר לי לקרוא סיפור לפני השינה לילדיי.

כשאני עצובה הוא מחבק אותי בסבלנות אין קץ וכשאני שמחה הוא יותר מאושר ממני. כשאני מגזימה הוא דואג להראות לי באסרטיביות שהגזמתי ונותן לי להרגיש לא טוב כדי שאעשה חשבון נפש עם עצמי ואתקן את דרכיי.

אז מי זה המאהב הזה?

המאהב הזה הוא הגוף שלי. כשנולדתי קבלתי אותו במתנה, פיקדון לשמור עליו מכל משמר עד שאחזיר את נשמתי לבורא. קבלתי אותו ככלי רכב שיסייע בידי להתהלך בעולם הזה. מכונה מופלאה ומושלמת היודעת לעשות תהליכים כל כך מורכבים עד שגדולי הרופאים והמדענים עומדים משתאים לנוכח פלא הבריאה הזה. המערכות עובדות בתיאום מושלם עם תוכנית ידועה מראש של תיקון עצמי והתפתחות.

למה הוא חדש אתם שואלים? הוא הרי מלווה אותי כמה עשרות שנים, קראו ואספר לכם.

כשאני מביטה סביבי באנשים "שלובשים" את הגופים שלהם אני רואה שמערכות היחסים שלהם עם הגוף שלהם לא טובים באופן מיוחד. יש כאלה שממש שונאים את הגוף שלהם. הם מביטים בעצמם במראה ורואים את "העונש" שהולבש עליהם. לפעמים הם כל כך שונאים אותו ומתביישים בו שהם נמנעים בכלל מלהסתכל עליו במראה.

הם חונטים אותו בכל מיני בגדים כדי להסוות את הצורה שלו, מרעיבים אותו לפעמים עד כדי מוות כדי שיתאים לתכתיבי האופנה של אותם אנשים ששונאים אותו לא פחות ואולי אפילו יותר. הם מזלזלים בגוף שלהם, אוכלים מאכלים מרעילים ושותים משקאות זבל. הם צורכים כמויות מופרזות של סמים ואלכוהול, ישנים מעט מדי, לחוצים יותר מדי ועל פעילות גופנית אין כלל מה לדבר.

הם עורכים ספירת מלאי של "הפגמים" שבו ומסננים לעבר הגוף שלהם כמה הם בזים לו.

ויש כאלה שממש גורמים לגוף שלהם נזק בכוונה תחילה, שורפים אותו, שורטים וחותכים אותו, כדי להביע בצורה מוחשית את שנאתם לגופם ואת שנאתם לעצמם, נפשם ונשמתם הכואבת.

גם אני פעם לא סבלתי את הגוף שלי, שנאתי את רעמת התלתלים שלי, את הצלקת ברגלי הימנית ואת כפות הרגליים שלי. לא רק שלא סבלתי את הגוף שלי, לא ייחסתי אליו כל משמעות ותדלקתי אות בכל מיני מזונות מרעילים כאילו היה פח זבל.

אך בשנה האחרונה התחלתי לשנות את מערכת היחסים שלי עם הגוף שלי. לראשונה בחיי הבנתי שאני "תקועה" איתו ואין מדיניות החזרה או החלפה. הבנתי שאם אני אשנא את הגוף שלי, הוא ישנא אותי בחזרה. אם אעולל לו דברים לא טובים הוא יחזיר לי באותה המטבע כי יחס גורר יחס.

פתאום ראיתי אותו בצורה שונה, התחלתי להודות לו שהוא קיים בכלל, הבנתי שאם הגוף שלי יחלה אז אני אסבול, אם הגוף שלי ימות אז לא אהיה כאן יותר. הבנתי שאפשר וכדאי לנהוג כלפיו אחרת.

שמתי לב מה אני מכניסה לפה שלי ונגעלתי מכל הכימיקלים והרעל שהכנסתי אליו מבלי משים פשוט כי זה היה טעים. התחלתי לעשות פעילות גופנית ולהניע אותו. הרגשתי מחויבות לבדוק את מחשבותיי ורגשותיי שמזינות את מוחי.

התחלתי לאהוב אותו אהבה גדולה והוא אוהב אותי בחזרה, גילינו אחד את השני מחדש והקשר בינינו מתחזק ומשתפר והתחושה היא שיש לי מאהב חדש ונדיב. הוא זמין לי תמיד, חבר אמיתי!!!

הוא מראה לי מתי אני מגזימה ואני מקשיבה לו, הוא מזכיר לי לאכול נכון, לנוח ולשתות ואני מכבדת זאת והוא גומל לי שבעתיים.

אני מרגישה שתמיד הוא אהב אותי, חיכה בסבלנות שאבין שכשאני מייסרת אותו, אני מייסרת את עצמי. כשאני מתייחסת אליו לא טוב אני בעצם מבקיעה גול עצמי ומפסידה במשחק החיים.

לכל אחד מכם יש גם מאהב כזה, בחינם, תמיד ומתוך אהבה שאינה תלויה בדבר. הוא מלווה אתכם בכל רגע ורגע. הוא אינו נח לעולם, נלחם בפולשים עבורכם, מחמם אתכם בחורף ומקרר אתכם בקיץ. הוא עוזר לכם לחוש, לשמוע, לטעום, להריח, לחשוב, להרגיש את העולם הזה.

אז עם יד על הלב, איך אתם מתייחסים אליו?

כשתראו אותי ברחוב, תראו את הגוף שלי מחבק אותי באהבה ואתם יודעים מה? אפילו הבעל שלי לא מקנא.

אם תצטרכו ממני פעם עזרה ע"מ לשפר את מערכת היחסים שלכם עם עצמכם ועם הגוף שלכם, אני כאן בשבילכם.

                                                ממני באהבה גדולה ואמיתית.

                                                צילה שנהר

הכותבת הינה מומחית בייעוץ אישי ובינאישי. משלבת שיחות ייעוץ טיפוליות עם אלמנטים מרפואה משלימה לנוער ומבוגרים. מנחת קבוצות מנהיגות והתפתחות אישית, מנהלת פורום ייעוץ ותמיכה ב BWOMAN  ובשלבי כתיבת ספר.  050-6402526

http://www.tzila.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צילה שנהר -יעוץ זוגי, אישי וגישור  
מטפלת בשיטת המרתון הזוגי והאישי - טיפול ממוקד וקצר מועד . יעוץ לבני נוער, יחידים וזוגות.  מטפלת גם און ליין באמצעות האינטרנט בלקוחות מכל הארץ ומחו"ל. פגישה ראשונה חינם ללא התחייבות. 050-6402526

התארחו באתר שלי www.tzila.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צילה שנהר

מאת: צילה שנהרבגידות28/05/145425 צפיות
מהן הסיבות או הנסיבות של בגידת גברים

מאת: צילה שנהרבגידות31/10/138810 צפיות
במאמר זה אני רוצה ללמד אותך מהן 5 סוגי הבגידה ומדוע הוא בגד בך, האם הבגידה היא חד פעמית ומה ניתן לעשות עם הבגידה

מאת: צילה שנהרזוגיות ואהבה15/07/121159 צפיות
אף אחד לא מספר שזה מה שקורה. אז איך זה קורה ומה אפשר לעשות?

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי27/11/111143 צפיות
מנסיוני המקצועי כמומחית לייעוץ זוגי ואישי וכבעלת עסק בינלאומי לשיפור זוגיות בזמן קצר ובכלים המבטיחים תוצאות, אני מעוניינת לתת לכם כמה כללים פשוטים לשיפור הזוגיות שלכם.

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי04/04/111374 צפיות
התבוננות בכרזת פרסומת בתחנת אוטובוס בת"א נתנה לי השראה לכתיבת הטור הזה. גם החיים שלנו כמו הכרזה מורכבים מפיקסלים קטנים ורבים...

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי22/03/111454 צפיות
לפעמים יש פער בין הציפיות איך ייראו החיים אחרי הגירושין לבין איך שהם נראים בפועל. בפער הזה יכול להיות מאוד כואב!!! סיפור אמיתי בשינוי פרטים כמובן.

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי15/11/101580 צפיות
אף אחד כמעט לא מדבר על מהקורה לזוגיות ולמיניות שלנו אחרי לידה. אנחנו ניזונים משמועות, ממסיכות של אנשים אחרים, מסדרות טלויזיה ועוד... בפועל המציאות היא שונה לגמרי. מאמר זה הוא נקודת המבט שלה...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213634 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205265 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica