חפש מאמרים:
שלום אורח
27.05.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחן הסלוגן

מאת: סיגל דריאלמיתוג02/11/2010852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סלוגן טוב צריך להעביר את ערכי המותג ולשקף את התועלות שבו. אבל איך מרגישים שזה זה, שהוא האחד? איך יודעים לזהות את הייחודיות ואת הערך המוסף של סלוגן שיווקי מנצח, מרגש, מניע לפעולה?

בחירת סלוגן - מבחן הרחוב
כשאנחנו מסתובבים ברחוב, יש אנשים שצדים לנו את העיניים, שאנחנו חייבים לסובב אחריהם את הראש. כמו בחורה מושכת במיוחד. דף תוצאות החיפוש בגוגל הוא הרחוב. עוסקים באימון אישי? כנסו לדף תוצאות החיפוש של "אימון אישי" ונסו "לשתול" בו בדמיונכם סלוגן משלכם. שאלו את עצמכם אם סלוגן כזה מצליח לתפוס את העיניים גם ברחוב ראשי סואן. האם הוא עומד בקריטריונים של בולטות, שונות, בידול, אסתטיקה. לסלוגן טוב יש נטייה לקפוץ לעיניים, גם בים סוער של מילים, משפטים ומידע. יש בו משהו אחר, מגרה, מסקרן, שממקד אליו את זווית הראייה ומושך את האצבע שלנו להקליק.

סלוגן שהוא אהבה ממבט ראשון
סלוגן "שנולד במיוחד בשבילכם" בדרך כלל חודר ישר לבטן הרכה. נכנס  לראש, מתמקם, תופס פוזיציה. אתם מנסים לחשוב על דברים אחרים אבל הוא מזמזם בוקר וערב בלי הפסקה. הוא כאן כדי להישאר?

סלוגן שהוא אהבה ממבט שני
שנו על זה לילה. או שניים. הפכו את הסלוגן מכל הכיוונים ושאלו את עצמכם אם ההתאהבות הזו היא לא רגעית וחולפת, אלא תחילתה של ידידות נפלאה... כתיבת סלוגן מעולה היא הבטחה ליחסים מבוססים ומתמשכים. שאלו את עצמכם האם הוא מעביר מסר אמיתי, שאתם מתחברים אליו ועומדים מאחוריו, והאם אתם מרגישים שהמסר הזה ישרת אתכם בנאמנות.

כתיבת סלוגן שנראה טוב ונשמע טוב
בחירת סלוגן מוצלח צריכה לעמוד בשני הקריטריונים: להיראות טוב ולהישמע טוב. תבחנו אותו על הנייר ואז תגידו אותו בקול. תקשיבו לו. איך הוא נשמע? זורם? מתנגן על הלשון? או שיש בו משהו לא טבעי, תקוע, מאולץ?

TAILOR MADE
סלוגן טוב מרגיש כמו בגד טוב. גם נוח, גם נעים, גם מחמיא, מחליק על הגוף, מבליט יתרונות ומבליע חסרונות. תמדדו אותו. איך אתם מרגישים? סלוגנים מוצלחים צריכים לשבת טוב. כל אות במקום, כל מילה מתחברת לשנייה בקווי תפר דקים ועדינים. כמו בגד שיושב עליכם פיקס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל דריאל, מכשפה של מילים.

רעיונאית, עוסקת בכתיבה שיווקית שנים רבות.

כותבת גם ספרי ילדים, וגם שירים (לילדים גדולים).

מאמינה בכוחן של המילים להשפיע, לשנות, לקרב לבבות, לעורר מחשבה, לעשות מעשה.

http://www.sigald.co.il

dariel1@netvision.net.il

050-9426540

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל דריאל

מאת: סיגל דריאלשיווק ואסטרטגיה27/12/10803 צפיות
בעולם רווי עד לעייפה מסרים, גירויים ותכנים שיווקיים, ראוי לשאול - מה ההבדל בין כותבי תוכן "בסיטונאות" לבין קופירייטרים אמיתיים?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג22/11/102185 צפיות
בחירה נכונה של שם לעסק או למוצר משפיעה על הצרכן השפעה דרמטית. טיפים לבחירת שם מוצלח לעסק, לחברה או למוצר.

מאת: סיגל דריאלמיתוג16/11/101496 צפיות
פרופיל חברה הוא הבטחה ואפילו התחייבות. איך ניגשים לכתיבת הפרופיל ואיך להפוך אותו למסמך שמייצג אתכם בכבוד?

מאת: סיגל דריאלמיתוג05/11/10848 צפיות
תהליך נכון ושקול של מיתוג עסקי יפסע על שביל הזהב שבין הגדרה נכונה של המציאות ובין התשוקה לשנות ולחדש.

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג10/10/10866 צפיות
איך כתיבה שיווקית לאתרים תשיג לך מיקומים מועדפים באינטרנט?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג05/10/102640 צפיות
טכניקות לכתיבת סלוגן מוצלח, עם דוגמאות

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג15/06/101141 צפיות
מחפשים רעיון שיווקי אפקטיבי? איך ניתן לטפח בלי מאמץ חשיבה יצירתית? 7 כללי זהב לחיזוק שרירי היצירתיות

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/19943 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/174557 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/161790 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162036 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/161532 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/161384 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/161336 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica