חפש מאמרים:
שלום אורח
27.05.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטר על העדשה: איך מזהים קופירייטר אמיתי?

מכירים את הסיפור הנסיכה על העדשה? בדומה לנסיכות אמיתיות, גם קופירייטרים אמיתיים ניתן לזהות על ידי אותה רגישות מיוחדת. כמו האפונה המזערית שהדירה שינה מעיני הנסיכה, כך גם מילה קטנה וחמקמקה המידפקת על דלתות התודעה באישון ליל, תקפיץ את הקופירייטר מהמיטה החמה למקלדת (בתנאי שהוא אמיתי כמובן...)

בעולם רווי עד לעייפה מסרים, גירויים ותכנים שיווקיים, ראוי לשאול - מה ההבדל בין כותבי תוכן "בסיטונאות" לבין קופירייטרים אמיתיים?

אלכימיה
קופירייטר אמיתי הוא מי שיודע להפוך מתכת פשוטה לזהב. בין אם מדובר בכתיבת פרופיל עסקי לחברה המשווקת ציוד דפוס ובין אם גיבוש סלוגן יצירתי למעצב תפאורה. מאחורי כל יזם ובעל עסק מסתתר סיפור מעניין או אישיות כובשת ולכל מוצר ושירות יש יתרונות ייחודיים, אמיתיים, שעין רגישה תוכל לקלוט ולעבד לכדי מסר משכנע. אין דבר כזה "מוצר לא מעניין". בידיים הנכונות ומזווית הראייה המדויקת, לכל מוצר או שירות יש פוטנציאל לעניין, לרגש – ולשכנע.

אותנטיות
קופירייטר אמיתי הוא אדם מתעניין. באמת מתעניין. בך, בעסק, במוצר. אתה (או את) תחוש בכך באופן ברור כבר בשיחת הטלפון הראשונה. הוא יודע להקשיב, להזדהות, להתעמק, לשאול את השאלות הנכונות, לעורר תהיות, להעלות רעיונות. בשתי מילים: לדלות פנינים. פנינים שיישזרו מאוחר יותר במלאכת המחשבת של התכנים שלך, ויהפכו אותה ליצירה של ממש.
לקופירייטר אמיתי יש את היכולת והרגישות לתפוס את המיוחד והשונה, לתרגם למילים את המחשבות והכוונות שלך ולגבש טקסטים מרגשים, אותנטיים, שירגישו לך כאילו נכתבו על ידיך ממש.

חדוות יצירה
קופירייטר אמיתי אוהב אהבת אמת את הכתיבה. הוא נהנה מהעבודה שלו, ועושה אותה בשמחה ובחשק. מעבר לכך שנחמדות ויחס חם לא מזיקים לתהליכי העבודה, יש בהם ערובה לתפוקה טובה יותר: לעבודה שמבוססת על שיתוף פעולה, על אנרגיות חיוביות ועל חתירה בלתי מתפשרת לתוצרים מושלמים. כי קופירייטר אמיתי לא יחתום את ידיו על פחות ממושלם.

מוסיקה
בטקסט איכותי יש תמיד אלמנט של הפתעה. של משהו חדש וטוב. קופירייטר אמיתי אף פעם לא יעשה שימוש בצפוי, במתבקש, במטבעות לשון שחוקים וצורמניים. קופירייטר אמיתי כותב מוסיקה. טקסטים בנויים לתלפיות עם תחביר נכון, היגיון פנימי, קצב וזרימה, הרמוניה ולכידות.

פרפקציוניזם
קופירייטר אמיתי הוא עקשן גדול מאוד. הוא מתעקש בינו לבין עצמו על כל אות, פסיק וביטוי. הוא מכיר את רזי השפה, בקיא בעולם המשמעויות והאסוציאציות שמקיף וחובק כל מילה. מבין חמש מילים נרדפות, הוא תמיד יחפש אחר השישית, זו שתשרת באופן המדויק והמושחז ביותר את המסר שהוא מבקש להעביר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל דריאל, מכשפה של מילים.

רעיונאית, עוסקת בכתיבה שיווקית שנים רבות.

כותבת גם ספרי ילדים, וגם שירים (לילדים גדולים).

מאמינה בכוחן של המילים להשפיע, לשנות, לקרב לבבות, לעורר מחשבה, לעשות מעשה.

http://www.sigald.co.il

dariel1@netvision.net.il

050-9426540

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל דריאל

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג22/11/102185 צפיות
בחירה נכונה של שם לעסק או למוצר משפיעה על הצרכן השפעה דרמטית. טיפים לבחירת שם מוצלח לעסק, לחברה או למוצר.

מאת: סיגל דריאלמיתוג16/11/101496 צפיות
פרופיל חברה הוא הבטחה ואפילו התחייבות. איך ניגשים לכתיבת הפרופיל ואיך להפוך אותו למסמך שמייצג אתכם בכבוד?

מאת: סיגל דריאלמיתוג05/11/10848 צפיות
תהליך נכון ושקול של מיתוג עסקי יפסע על שביל הזהב שבין הגדרה נכונה של המציאות ובין התשוקה לשנות ולחדש.

מאת: סיגל דריאלמיתוג02/11/10853 צפיות
איך יודעים שזה זה? איך מזהים את הייחודיות ואת הערך המוסף של סלוגן שיווקי מנצח, מרגש, מניע לפעולה?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג10/10/10866 צפיות
איך כתיבה שיווקית לאתרים תשיג לך מיקומים מועדפים באינטרנט?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג05/10/102640 צפיות
טכניקות לכתיבת סלוגן מוצלח, עם דוגמאות

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג15/06/101141 צפיות
מחפשים רעיון שיווקי אפקטיבי? איך ניתן לטפח בלי מאמץ חשיבה יצירתית? 7 כללי זהב לחיזוק שרירי היצירתיות

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/151788 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142008 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/147741 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/131692 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/131508 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/131397 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/131187 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica