חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי לשירותך

מאת: אלעד אוחנהחקירות07/11/20101059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה שלא להזכיר חוקר פרטי ולחשוב שמדובר במקצוע מונפץ שקיים רק בסרטים. אז קודם כל נבהיר דבר אחד, כאשר אנו מדברים על חוקרים פרטיים רובנו הגדול לא יודע, אך לאותם חוקרים פרטיים יש הרבה מעוד עבודות מעסקים וחברות שמעסיקות אותם בשביל לעקוב אחרינו.

בסיפור הזה אנחנו משחקים את האזרח הקטן, ומולנו עומדים הטייקונים הגדולים בארץ. אם זה חברות הביטוח, בנקים או אפילו סתם עסקים קטנים שמנסים לתפוס אותנו על חם. נכון שלא לכולנו יש צורך לחשוש מאותם חוקרים פרטיים שמבצעים לעיתים רבות מעקבים אחר אנשים רבים שמנסים לרמות אדם או גוף מסוים. אך חשוב מאוד תמיד להיות בשליטה ולדעת מול מה אנחנו עומדים לפני שאנחנו מגיעים למצב הזה.

שירותיהם של חוקרים פרטיים ומשרדי חקירות מתפצלים להרבה מאוד תחום. אם זה מעקב ואיתור אנשים, חשיפת מעשה מרמה, ואפילו הספקת ראיות לבית משפט במקרים של בגידה. אולי אתם לא יודעים, אך נשים רבות מזמינות מעקבים אחר בעליהם בזמן שהם חשות בגידה. ככה שאם אתה בוגד באשתך - ראה הוזהרת!

מומלץ מאוד לא להגיע למצבים כאלה אשר מבצעים אחרכם מעקב או איסוף מידע כזה או אחר על ידי משרד חקירות או חוקר פרטי מקצועי שעובד עבור גוף מסוים. אך לעיתים אין ברירה, ואולי גם אתם תתקלו בחייכם במצב שבו יעקבו אחריכם. אך אין צורך לחשוש, חוקר פרטי עושה את עבודותו בהתאם לחוק בלבד. וכל עוד לא ביצעתם מעשה פלילי אין סיבה לדאוג.

נשים אשר מעוניינות להזמין את שירותיו של חוקר פרטי כזה או אחר יכולות להגיע לאותם חוקרים פרטיים או משרדי חקירות בפשטות רבה. היום,בעידן האינטרנט ניתן למצוא חוקרים פרטיים רבים אשר יסייעו לכם במשימה, ויספקו לכם שירות מקצועי ואדיב במחיר משתלם לכל כיס.

בתחרות בתחום החקירות גדולה, ישנם הרבה מאוד חוקרים פרטיים בישראל. נסו להשתמש בזה לטובתכם בשעת הצורך, על מנת לקבל מחיר משתלם שיאפשר לכם להעסיק חוקר פרטי או משרד חקירות שיפתרו לכם את הבעיות. תעשו טובה לעצמכם, ואל תגיעו למצב שבו אתם אלה שנתונים למעקבם של חוקרים פרטיים או חוקר פרטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195531 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195897 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191680 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141401 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144638 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141495 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171553 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171786 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152862 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152181 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152337 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142859 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143238 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica