חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אודות ביטוח ישיר

מאת: עמית ירוןביטוח - כללי16/11/20101283 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ נוסדה בשנת 1994 והיתה לחברת הביטוח הראשונה בישראל המאפשרת רכישה ישירה של פוליסות ביטוח בטלפון או באינטרנט. החדשנות של ביטוח ישיר בשוק הישראלי נבעה מהקשר הישיר בין החברה ללקוחות, ללא תיווכו של סוכן ביטוח. המהלך הוזיל את מחירי הביטוח לכל הלקוחות מפני שהזין את התחרותיות בצורה משמעותית.

תחומי פעילות

חברת ביטוח ישיר השיקה כבר בשנת 2007 את אתר האינטרנט המאפשר רכישה מקוונת של ביטוח רכב. בהמשך הרחיבה החברה את מגוון מוצרי הביטוח הניתנים לרכישה באופן ישיר, וכיום החברה מציעה ביטוח חיים (כולל בתחום המשכנתאות), ביטוח דירה, ביטוח עסק, ביטוח בריאות, ביטוח נסיעות ועוד.

תחום נוסף אליו חדרה קבוצת ביטוח ישיר הוא המימון הישיר. מימון ישיר היא חברת אשראי צרכני, הנותנת מענה כולל בתחום ההלוואות לרכישת כלי רכב, מסייעת בתהליך חיפוש הרכב ובנתה חבילות הכוללות מימון וביטוח. החברה מספקת גם הכוונה, ייעוץ מקצועי וליווי חוץ-בנקאי במטרה לסייע לכל לקוח לקנות מכונית ביעילות ובמהירות.

ביטוח ישיר בחרה לחרות על דגלה את הערכים אתגר, מקצוענות, שותפות, הוגנות ואכפתיות. בפועל מטרתה היא לספק שירות מעולה במחירים קורצים. מדי שנה החברה צומחת ומתרחבת, ומחזורה השנתי עומד על מיליארד שקלים. שימת הדגש על מתן שירות מצוין ללקוחותיה ומחירים אטרקטיביים הם שהפכו את ביטוח ישיר למובילה בתחום הפרט והמשפחה בישראל ולתוצאות עסקיות מרשימות.

בשנת 2009 זכתה חברת ביטוח ישיר במקום הראשון בתחרות המרכז הישראלי לניהול בקטגוריית מערך שירות הלקוחות, וכן בקטגוריית מקצוענות וחדשנות בשירות לקוחות.

קבוצת הביטוח

איי.די.איי. חברה לביטוח בע"מ היא החברה שבבעלותה נמצאים שני מותגי משנה: ביטוח ישיר 555 וביטוח 9 מיליון. שני המותגים האלה הם למעשה שתי שלוחות של חברה אחת (IDI) המיועדות לפלחי שוק שונים. 555 הוא מותג העל, המשווק לכלל האוכלוסיה וממוצב כנגד חברות הביטוח המסורתיות בעוד 9 מיליון משווק לרוב כמותג זול ועממי יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברות ביטוח ישיר מול חברות ביטוח רגילות והמאבק שהן מנהלות על כל לקוח באינטרנט בעיקר בתחום ביטוח רכב, אבל גם בתחומי ביטוח אחרים ובהם ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ירון

מאת: עמית ירוןבית חכם19/02/121007 צפיות
סורגים הם מצד אחד אביזר מיגון הכרחי לבית ולגן ומצד שני אביזר אסתטי המאפשר לכם לעצב את הבית עם סורגים מיוחדים, מעוצבים ומותאמים אישית לטעמכם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל23/01/121166 צפיות
קובה, אי מדהים שנפתח למערב רק בשנים האחרונות, ומאפשר לתיירים מהארץ והעולם ליהנות מאטרקציות כגון חופים, מטבח מקומי עשיר, סיורים בשמורות טבע, חיי לילה סוערים ועוד. אחד הטרנדים הבולטים בקרב תיירים ישראליים הוא לקיחת טיול מאורגן לקובה שמאפשר ליהנות מכל האטרקציות בלי לשבור את הראש על סידורים נפרדים לטיסות או בתי מלון.

מאת: עמית ירוןנישואין31/10/111064 צפיות
מזל טוב, אתם עומדים להתחתן, ואחת ההחלטות הראשונות שתרצו להחליט יחד, היא איזה אולם או גן אירועים לבחור, והאם עדיף לכם בכלל לעשות חתונה בטבע, במקום פתוח ובעלויות נמוכות יותר - כל אחד ואחת על פי שיקול דעתם אבל חשוב להחליט יחד על החתונה ולהסכים מראש על המקום.

מאת: עמית ירוןעובד-מעביד14/08/111192 צפיות
אתרי דרושים עובדים זרים, במיוחד בתחומי סיעוד, מציעים אלטרנטיבה חדשה גם לעובדים הזרים וגם למעסיקים שמעוניינים להעסיק אותם שלא באמצעות חברות כוח אדם. עובדי סיעוד יכולים כעת למצוא עבודה שלא באמצעות חברות כוח אדם, ובכך להגדיל את כושר ההשתכרות שלהם.

מאת: עמית ירוןטיולים בחו"ל03/07/111459 צפיות
דילים משתלמים לפריז, עיר האורות, בירת צרפת ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. פריז היא יעד תיירותי נחשק ולא זול במיוחד, כיום אפשרי למצוא דילים משלתמים במיוחד שמאפשרים ליהנות ממנו בלי להוציא סכומי כסף גדולים מיוחד

מאת: עמית ירוןביטוח רכב14/03/112085 צפיות
רכב חדש נושא בחובו הנאות רבות ונוחות שימוש לבעליו, אך מנגד ערך הרכב מתחיל לרדת עוד לפני שהוסרו הניילונים מהמושבים. הכיצד?

מאת: עמית ירוןמיחשוב ארגוני24/02/111316 צפיות
כתיבת נהלים הוא תהליך המתבצע על ידי חברת ייעוץ ומטרתו צבירה וארגון של הידע הקיים בארגון וקביעת נהלים קבועים וברורים לפעולות השונות בו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172793 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164254 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154855 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica