חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העצמה נשית - הדרך למנהיגות

לנשים כמו לגברים, תמיד היה את הכוח והעוצמה לעשות דברים גדולים, לקחת חלק בתהליכים קריטיים, לעלות לשולחן הדיונים נושאים חשובים ועוד. אולם, בעבר נשים לא יכלו להשתמש בכוח ובעוצמה הנשית שלהן, וזאת בעקבות תפיסות חברתיות ותרבותיות שונות.

בשנים האחרונות, אנו עדים לשינוי של ממש ובעזרת מעגלי נשים והעצמה נשית, אנו רואים נשים בתפקידי מפתח שונים, פועלות למען החברה, מקדמות תהליכים בארגונים וכדומה. כיום, אישה אינה צריכה עוד להיחבא אל הכלים והיא יכולה לתרום מעוצמתה לשינויים תרבותיים, חברתיים וארגוניים.

הדרך למנהיגות בפוליטיקה
בשנת 1969 כשכל נושא העצמה נשית ומעגלי נשים כלל לא היו מוכרים לנו, נבחרה גולדה מאיר לתפקיד הבכיר ביותר במדינה – ראשות הממשלה. גולדה כיהנה כראש ממשלת ישראל במשך 5 שנים והייתה האישה הראשונה (והיחידה עד כה) שהגיעה לתפקיד כה גבוה בפוליטיקה הישראלית. גולדה הובילה את מדינת ישראל בשתי מלחמות – מלחמת ההתשה ומלחמת יום הכיפורים והייתה למעשה האישה המוכרת ביותר בתקופה זו.

כבר אז, אספה גולדה בלא יודעין את כל כוחותיה ועוצמותיה הנשיות ותרמה לאזרחי ישראל במאבקיה למען מדינה טובה יותר, מוצלחת יותר ולתהליכי שלום.

כיום, ניתן לראות יותר ויותר נשים הנכנסות לפוליטיקה ומתמודדות על תפקידים בכירים. ציפי לבני ממפלגת קדימה אשר התמודדה על ראשות הממשלה, דליה איציק גם היא ממפלגת קדימה שכיהנה בעבר כיושבת ראש הכנסת, מירי רגב לשעבר דוברת צה"ל שכיום מכהנת כח"כ ויוזמת הצעות חוק למען תושבי ישראל ועוד.

הדרך למנהיגות בקריירה
הדרך למנהיגות נוגעת גם בקריירה של נשים הנעזרות במעגלי נשים על מנת להעצים את הנשיות שלהן ולקדם גם את חייהן הפרטיים. באמצעות העצמה נשית ומעגלי נשים, הגיעו נשים רבות לתפקידי מפתח בארגונים וחברות.

רויטל הנדלר, מנכ"לית אתר דרושים אולג'ובס, הקימה את החברה לאחר שחיפשה עבודה לעצמה. עם כוחות נפשיים ורצון עז להצלחה, הצליחה לגייס משקיעים וכיום מנהלת את אחת מחברות האינטרנט המובילות בישראל בתחום הדרושים.

אישה נוספת שעושה פלאים בקריירה האישית שלה היא גליה מאור, מנכ"לית בנק לאומי אשר מכהנת בתפקידה משנת 1995. גליה הצעידה את הבנק לרווחים גדולים וקידמה מהלכים חדשים והביא את הבנק למעמדו כיום.

לסיכום, העצמה נשית בהחלט תורמת לנשים בדרך למנהיגות, אם זה בקריירה, בפוליטיקה או בצעדים אישיים מאוד. באמצעות מפגשים ושיחות בין נשים, הן מצליחות להתמודד יותר טוב בחיים ולקחת את הנשיות שלהן למקומות שכולנו זקוקים להם – ניהול המדינה, ניהול ארגון גדול כגון בנק או אתר דרושים ועוד.

 



תגיות המאמר: העצמה נשית, מעגלי נשים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי ווב - הקמת אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםנשירת שיער21/03/121348 צפיות
את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר. איך עושים זאת? בהמשך.

ההחלטה על קניית דירה היא החלטה כבדת משקל ואינה דבר של מה בכך. האם כדאי לקנות דירה יד שנייה או דירה חדשה, מהם פרויקטים חדשים ואיך מגיעים אליהם, מהם אתרי דיירים ומדוע כדאי להגיע אליהם – כל מה שצריך לדעת על דירה, פרויקטים חדשים ואתרי דיירים.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםעסקים - כללי23/02/121434 צפיות
מדוע אנחנו מקפידים כל שנה לאחר החורף לבצע סיוד של גג הבניין שלנו? מה יקרה במידה ולא נסייד את הגג שלנו? במאמר הבא על סיוד גגות – מה זה, למה זה ואיך עושים את זה?

לכל איטום גגות קיימת השיטה הנכונה והמתאימה בהתאם לסוג הגג, לרמת הגימור ולתקציב הקיים. מאידך, בכל סוג של איטום חייבים לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ואיכותיים וכאןן אסור להתפשר. הצעה זולה מדי מעידה על חוסר מקצועיות וכוונה לתפוס עבודה ותוא לא.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים17/01/121282 צפיות
בעידן הנוכחי בו אחוז הביקוש לרכישת דירות הולך וגדל, עולה באופן ישיר הביקוש לביצוע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומיומנת שתספק דו"ח אמין ומקיף אודות הבית אותו אנו עתידים לרכוש.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםטיולים בארץ18/12/111301 צפיות
ביקור באחד מעשרות מרכזי המבקרים המושקעים בארץ היא בדרך כלל חוויה לימודית מעניינת המספקת בילוי איכותי של ממש עבור הילדים וכל המשפחה. כן, גם לילדים של היום – שיודעים כמעט הכל... תמיד יש משהו חדש ללמוד.

מאת: eyeweb - בניית אתרים לעסקיםשיפוצים16/11/111305 צפיות
הלבנת גגות היא פעולה חשובה שכדאי להקפיד עליה ולתחזק אותה בכל שנה, אך זוהי בעצם פעולה משלימה של זיפות הגגות, אשר נעשית לפניה והיא חשובה לא פחות. מהי הלבנת גגות? מי עושה אותה? מתי עושים אותה, ואיך?

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204822 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710951 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133367 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138546 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128599 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129915 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128754 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica