חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ גינה – לעשות זאת נכון

מאת: מעראז דלתכניגינון23/11/2010915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים הכי מספקים ומאתגרים לעשות כאשר בונים בית פרטי הוא לתכנן את הגינה. לקבל שטח אדמה בתולי ולעצב אותו כרצוננו לקבלת גינה יפהפיה, עשירה ומלאה כל טוב הארץ. אך מה קורה כשיש צורך לעשות שיפוץ גינה ?

שיפוץ גינה היא בנייה והחייאה של הקיים, התחדשות, רנסנס גינתי. סביר להניח כי קיבלתם גינה במצב לא טוב, האדמה אינה פורייה, הצמחים והפרחים נבולים, העשב השתלט על כל חלקה טובה והמראה הכללי מוזנח ועצוב. מה נגיד, זה לא כל כך נעים לראות גינה מוזנחת. האם ניתן לעשות שיפוץ גינה ? בהחלט כן

שיפוץ גינה – קבלת עזרה מקצועית

בדוק כמו שאדם חולה הולך לרופא על מנת שייתן לו תרופה וירפא אותו, כך גם גינה זקוקה לאיש מקצוע שיעשה שיפוץ גינה ויחזיר אותה לקדמותה בבחינת ישיב עטרה ליושנה. גננים מקצועיים אשר יביטו על גינה חולה ומוזנחת יידעו מייד מה ניתן "להציל" ממנה ומה כדאי לפרק, לשטח ולהרכיב מחדש.

כמובן שאחד היתרונות של שיפוץ גינה היא היכולת להכניס את האופי שלכם לתוכה ולעצב אותה בצורה שתכבד את המקור אך גם תשקף את העיצוב והרעיונות שלכם. בדיוק לשם כך, גנן מקצועי יושב עם הלקוחות ומחליטים על תרשים זרימה של שיפוץ גינה לפי שלבים, התניות ויכולות כלכליות.

גנן מקצועי יודע כי המפתח להצלחת שיפוץ גינה היא תכנון מראש. קודם כל הוא בודק את פוריות הקרקע. ייתכן כי יש צורך להפוך את האדמה ולדשן אותה מחדש וייתכן כי קצת מים וקצת דישון יעשו את העבודה. לאחר מכן הוא צריך להחליט אילו פרחים, צמחים ועצים מתאימים לסוג האדמה, לשעות השמש, לאקלים השורר באיזור ולמיקום של הגינה ביחס לרחוב, לבתים אחרים ולגודלה. רק לאחר קבלת כל הנתונים האלה ניתן יהיה לגשת לעיצוב הגינה.

שיפוץ גינה היא חוויה בפני עצמה. לראות כיצד האדמה מסוקלת, מסתדרת ומניבה פרחים, דשא ועצים חדשים זה כיף לא נורמלי. חשוב להחליט על קונספט עיצובי אחיד שיגרום לכל הגינה להיראות הרמונית ואחידה. עיצובי גינות ניתן למצוא על גבי הרשת או תוך התייעצות עם מעצב גינות או הגנן בעצמו.

טכנולוגיית השקייה

כמו בנושא אפייה, אם ניקח עוגות מעוצבות לדוגמה נראה שקיימים כלים רבים הדרושים לשם מיקסום איכות העוגה כך גם בנושא שיפוץ גינה אשר הינה הזדמנות נהדרת להכין תשתית לטכנולגיית השקייה חדשנית. ידוע כי בארץ ישראל יש מחסור חמור במים ולכן פותחה שיטת השקייה מיוחדת החוסכת במים. במהלך שיפוץ גינה בקשו מהגנן להניח את היסודות למערכת ההשקייה הזאת וכך תחסכו כסף בחשבון המים וגם תחסכו מים יקרים.

לאחר שיפוץ גינה תוכלו ליהנות מישיבה והמשך טיפוח הגינה בעצמכם. גינה מטופחת משפיעה על כל הבית, דייריו ואורחיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
AKC - מערכות אזעקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעראז דלתכני

מאת: מעראז דלתכניריהוט 11/04/111256 צפיות
לקראת סוף המאה ה-20, ובעיקר בעשור האחרות אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לעיצוב פרגולות בתוך בגינות ובחצרות הבתים. פרגולות המעוצבות בטוב-טעם מקנות למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים...

מאת: מעראז דלתכניבידור ופנאי - כללי11/04/111075 צפיות
כל אדם המעוניין בכך יכול להשתתף היום בכל מיני סוגי הרצאות בתחומים שונים כגון תקשורת ופוליטיקה, כלכלה ועסקים, זוגיות הורות וילדים, גיאוגרפיה תיירות ומסעות, אדריכלות ועיצוב, איכות..

מאת: מעראז דלתכנידיני חוזים11/04/111349 צפיות
כשזוג רוצה להינשא לאחר היכרות ממושכת, הוא רוצה לדעת בוודאות כי למרות מהמורות החיים, איכות החיים שלו לא תרד בעקבות שינוי הסטאטוס והיותם נשואים במקום רווקים.

מאת: מעראז דלתכניקורסים וסדנאות11/04/111291 צפיות
ישראל הקיצית הינה בעלת כמעט 10 חודשים חמים בשנה בהם מזגנים מופעלים כמעט ברצף, לפחות במקומות משרדיים וארגוניים עם אנשים רבים נוכחים אם לא בכל בית ובית.

מאת: מעראז דלתכניתוספי מזון11/04/118084 צפיות
מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים..

מאת: מעראז דלתכניבר ובת מצווה11/04/111173 צפיות
אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

מאת: מעראז דלתכניחתונות11/04/111240 צפיות
שמלות כלה לנשים מלאות - במאות הקודמות נשים מלאות היו מושא התשוקה הגדולה מבחינה חברתית, תרבותית ואמנותית, והרזון נתפס כמצב חולני. בעשור האחרון לא מעט..

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191780 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182256 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811248 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183845 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica