חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסתטיקה רפואית ושנת 2010

מאת: דניאל seoכירופרקטיקה23/11/20108791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אסתטיקה רפואית ושנת 2010. ברוכים הבאים לשנת אלפיים ועשר, העולם הוא חדש ואמיץ, שום דבר הוא לא כמו שהיה בעבר. הסיבה שאני מעלה את הנושא של אסטטיקה, היא שזה דרך מעולה לברר את ההבדלים בין העולם הישן לעולם החדש.

אם תחשבו על זה לעומק, תראו למעשה שכל הנושא של ניתוחים פלסטיים הוא למעשה המצאה של העשר שנים האחרונות. לפני כן אף אחד לא חשב בכלל על דברים כמו: הגדלת חזה, ניתוחים פלסטיים, בוטוקס או כל דבר בסגנון הזה.

אתם יכולים בכלל לדמיין את סבתה שלכם, הולכת לעשות פרוצדורה של אסטטיקה רפואית? אני מאמין שלא. אז מאיפה הגיע הטרנד הזה? מה הביא לנו את כל הדברים האלו השייכים לתחומי ניתוחים פלסטיים.

רופאים באשדוד -

כמו כל דבר אחר בישראל גם אסטטיקה רפואית הגיעה אלינו מארצות הברית. באמריקה התגבשה התפיסה שכל מה שצריך בחיים זה להיות יותר יפים. אצל הגויים זה קיים תפיסתית כבר משנות השישים, אבל בישראל זה קיים אולי חמש עשרה שנה גג. הסיבה שלקח לזה כל כך הרבה זמן להגיע לישראל היא המעבר מסוציאליזם לקפיטליזם, שהתעצב סופית על הקפיטליזם החזירי רק לפני עשר או חמש עשרה שנה.

אם בתחילת קום המדינה, התפיסה הרווחת הייתה שהקולקטיב הוא מעל לפרט הבודד, כך שלמעשה האדם צריך לבטל את טובתו מול טובת הקבוצה, בשנות התשעים התפיסה ההפוכה התגבשה סופית בישראל. רק כאשר הגענו למצב הזה, נפתח הברז: ניתוחים פלסטיים, הגדלת חזה, הקטנת חזה וכל טיפוח רפואי אחר שאתם מכירים הפכו להיות אפשריים.

אסטטיקה- המצב היום:

המצב נכון להיום בשנת אלפיים ועשר הוא ללא תקדים. קמו עשרות מכונים חדשים ומרפאות חדשות המציעות שירותי אסטטיקה וטיפולים אסטטים. רמת המחירים ירדה עד כדי כך שכל תיכוניסטית, יכולה לפנות לאמא שלה ולבקש כסף להגדלת חזה. אם נשווה מחירים של ניתוח פלסטי פשוט כמו הגדלת חזה נוכל לראות שהממוצע לפני כעשר שנים עלה פי ארבע יותר ממה שהוא עולה היום. מעניין לציין שהטכנולוגיה שבה השתמשו אז נשארה די זהה.

מה שאומר בעצם שהעבודה לא נהייתה יותר קלה או זולה, אבל מחירים בהחלט ירדו המון. מה שזה אומר בסך הכל זה שהכמויות עלו מאוד. הרי אם המחירים ירדו מאוד ונפתחו המון מקומות חדשים, אז המסקנה היא שפשוט מתבצעים הרבה יותר ניתוחים וטיפולים, מה שמכסה על הרווח הקטן יותר לכל פרוצדורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196099 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא כירופרקטיקה

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/191791 צפיות
כירופרקטיקה לגב, הינו סוג טיפול כירופרקטיקה, הכולל מעשה את כל אברי הגוף. למעשה, כל עולם הכירופרקטיקה, מתבסס על הגב ועמוד השדרה. הטיפול בגב, מתייחס ל3 חלקים: אזור הגב העליון והשכמות, עמוד השדרה והגב התחתון. כמובן, חשוב בחיי היום יום, לשמור על בריאות הגב.

מאת: יצחק בכרכירופרקטיקה18/06/181216 צפיות
כאבי גב תחתון מהווים תופעה אנושית שכיחה וטורדנית ביותר. את החולה המטופל לא מעניין שטווח שלו התנועה גדל או שהיציבה שלו השתפרה. הוא רוצה הקלה בכאב הגב ורצוי עכשיו. ברוב המקרים, מלבד כאבי הגב סובלים החולים גם מסימנים ותסמינים טורדניים נוספים כולל מגבלות תנועה, עמידה אנטלגית, נוקשות ועוד. במחקר הנוכחי מצאו החוקרים שלמרות התסמינים האחרים, מבחינת החולים הדבר הראשון שיש להיפטר ממנו זה הכאב.

מאת: Droxitכירופרקטיקה18/09/171627 צפיות
תשובות על טיפול כירופרקטי

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132488 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128702 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/128608 צפיות
טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל...

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128719 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica