חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת קידום אתרים

מאת: ילדונתפרסום באינטרנט25/11/20101784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתן לראות את השירותים של חברת קידום אתרים גם כסוג של פרסום. מכיוון שכאשר האתר מקודם, ומופיע ראשון בתוצאות החיפוש, החשיפה לה זוכה המידע באתר הינה גדולה. כאשר משקיעים בתהליך של קידום אתרים ניתן להגיע לתוצאות גבוהות בגוגל, יהאו ובינג.

ברשת האינטרנט קיימים מאות אלפי אתרים הפונים לגולשים ומציעים לקוראים מגוון רחב של תחומי עניין, מקצוע, מכירות וכדומה. בימים אלה כאשר שנת 2010 בפתח, הישראלי הממוצע גולש מספר פעמים ביום באינטרנט, ומפיק ממנו מקורות מידע בכל תחומי החיים. אתרים אשר יש להם קידום אתרים לרוב מובילים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש הגדולים ולכן זוכים לחשיפה רבה יותר בקרב הגולשים.

בשל היותו נגיש וזמין כל כך לאוכלוסיה, הופך עולם האינטרנט ליקר ערך בתחום הפרסום. רשת האינטרנט מוצפת בפרסומות מסוגים שונים. החל מאתרים שלמים המשווקים מוצרים או בעלי מקצוע ועד לפרסומות סמויות וגלויות המופיעות על גבי האתרים.

קידום אתרים בהשוואה לפרסום

תהליך ההשפעה: בקידום אתרים התהליך הוא מתמשך ולכן גם נבנה במשך זמן. ככל שהזמן עובר וקידום האתרים נמשך התהליך, תוצאות החיפוש משתפרות ובאות לידי ביטוי במנועי החיפוש. לעומת זאת, בפרסום התהליך הוא קצר ומהיר. הפרסום עובד מיד עם פרסום המודעה או הפרסומת. הרגע שהלקוח נחשף לפרסומת היא עשויה להשפיע עליו. יחד עם זאת ברגע שהפרסומת מורדת היא מפסיקה להשפיע וכן ההשפעה היא על אותו זמן פרסומת ואילו באמצעות קידום אתרים ההשפעה היא לטווח ארוך.

עלות: עלות פרסום לאתר הינה חד פעמית. המפרסם משלם עבור פרסומת פעם אחת, אלא עם כן יש הסכם תשלום מתמשך חודשי. בקידום אתרים, התשלום הינו על עבודה מתמשכת ולכן לרוב, התשלום מבוצע פעם בחודש כאשר מסכימים מראש על תקופה בה נעשה התהליך. לרוב, לא רצוי לסכם על פחות מחצי שנה, מכיוון שכאמור תהליך קידום האתרים הוא מתמשך. כיוון שהעלות בשני המקרים הן של הפרסום והן של קידום האתרים תלוי בסוג האתר, איפה מפרסמים, רלוונטיות האתר, איכות קידום האתרים , כמות ביטויי החיפוש וכדומה.

התהליך נעשה באמצעות חברת קידום אתרים או מומחה שעובד באופן עצמאי. פרסום מתבצע ע"י חברות הפרסום, גוגל או ע"י אתרים עצמאיים המפרסמים אצלהם.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים, SEO


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194051 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196916 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתצרכנות11/04/151412 צפיות
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים.

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/151771 צפיות
טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם. זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141816 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתצרכנות19/09/141369 צפיות
בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213476 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica